نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیدارتا - هرمان هسه

النا
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
من خیلی دوست داشتم این کتاب رو.. دور شدن سیذارتا از دنیای عرفانی و تبدیل شدن به آدمی که تا بحال نبوده، قشنگ نوشته شده.. ممنون از کتابراه
Roya Salarkia
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
خیلی روان و ساده مسائل و سوالاتی مطرح می‌کنه و بهشون می‌پردازه! واقعا از شنیدنش لذت بردم، به‌خصوص اینکه صدای خوانده هم گرم بود.
Ehssan Hosseini Koupaie
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خیلی با این کتاب به خصوص در فصول انتهاییش ارتباط برقرار کردم. سیدارتا نمونه‌ی یک انسان حقیقت جوست که نمیخواد تسلیم حقیقت نماها بشه
رامین صیرفی فر
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
یک کتاب جالب عرفانی درباره سیر و سلوک شاهزاده ای بنام سیدارتا همزمان با ظهور بودا و سفر مکاشفه ای او... جالب بود.
فاطمه تابع بردبار
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
یک رمان عالی با یک صدای عالی رمانی که کل تجربه هر فرد از زندگی را روایت میکنه آنقدر برای من جذاب بود که ۳ بار گوش دادم
مهان ****
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بسیار عالی صدای تاثیر گذار آقای سلطان زاده، و کتاب پر نکته و پربار به قلم هرمان هسه، در کنار هم شگفتی ایجاد کردن
Aref Nikroo
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
سیدارتا کتابیست فلسفی و معنوی. هدف زندگی چیست؟ خوشبختی چیست و کجا میتوان آن را یافت؟ کمال چیست؟ انسان کامل کیست؟
Mina Qorbani
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
سلام کتابی اسا پر از مفاهیم عرفانی خودشناسی و روانشناسی که خود انسان باید راه درست زندگی اش پیدا کنه
نیلوفر بیدخت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
با عرض خسته نباشید
کتابی است که به تحول معنوی یک انسان می‌پردازد بنظرم باید چندین بار این کتاب خوانده شود
زهرا رحمانی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
هر کتابى ارزش یک بار خواندن رو داره اما بعضى کتابها رو باید هزار بار خواند، سیدارتا دقیقا از همون کتابها هست
نوشین
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
نمیدونم چرا به هیچ عنوان دوست ندارم دوباره گوش کنم داستان را اما متاسف هم نیستم برای بکبار شنیدن این روایت.
شهرزاد یارعلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
محتوای کتاب را دوست داشتم. کشش داشت. و به یافتن برخی سوالاتی که داشتم کمک کرد. برای این کتاب صوتی رایگان متشکرم 🌺
مجیدناجی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
سلام و عرض ادب کتاب سیدارتا در مورد بودا و زندگی و دوستی بوداست برای من جالب نبود.... ممنونم از عزیزان کتابراه
رضا لعل
۱۴۰۴/۱۰/۲۷
بیان گوینده خوبه اما موضوع کتاب برای من چندان جذاب نبود با فرهنگ ما چندان همخوانی ندارد و مناسب شرق آسیاست
Sam.Gh
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
کتابی در باب سفر معنوی یک فرد بودایی. نشاندهنده عقاید مشرق زمین در زمینه سیر و سلوک. برای یکبار شنیدن لازم است.
امین قربانی
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
از هر چی این کتاب، ترجمه یا گویندگی بگم، نمیتونم جان کلام رو بیان کنم
فقط میتونم در مقابل هر سه فرد تمام قد، تعظیم کنم
Yasi Rahimi
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
کتابی جذاب با گویندگی فوق العاده دلنشین بود. غرق در داستان شدم و یک شبه تمامش کردم. تشکر از آوانامه و کتابراه.
کیوان حسن پور
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
تاکید هرمان هسه در این کتاب بر کارما هست. هر چه بکاری همان رو درو خواهی کرد. هر کاری کنی روزی به خودت بر خواهد گشت.
رضا
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
دم کتابراه، آوانامه و آرمان سلطان زاده گرم که این کتاب رو بخاطر یلدا رایگان کردن 🍉❤️ یلدای همه مبارک
محمدرضا
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
کتاب بی نظیر و بسیار عالی با گویندگی خیلی زیبا و شنیدنی
کتابی که باعث ایجاد تحول در درون هر کسی میشه و شاهکاره👌👌
shila🤍
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
این کتاب بی نظیر هست ممنونم از صدای فوق العاده گوینده و همچنین ممنونم از کتابراه پیشنهاد میکنم که از دستش ندین🤍
مصطفی
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
مثل همیشه صدای گوینده گرم و دل نشین است. این کتاب به نظرم بیشتر مربوط به خودشناسی است و انسان رو به تامل وا میداره
سپیده عباس زاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
کتاب بی نظیری است، و با صدایی دلنشین، حتما توصیه میکنم بشنوید. قبلا کتاب را خوانده بودم اما شنیدن آن خیلی جذاب تراست
Sepidi
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
کتاب خیلی جذابیه اینکه آقای سلطانزاده میخوننش جدابیشتو صدبرابر کرده
لذت بردم از شنیدنش توصیه میکنم بخونیدش😍❤️
Maryam Kashani
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
مطالب عمیق کتاب عرفانی اما متفاوت با آموزه‌های دیگر کتاب‌ها که تاثیر زیادی بر روی احساسات و افکار گذاشت
Shahin Edalatkhah
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
درود به شما عزیزان
هر چقدر در مورد این کتاب مخصوصا و مخصوصا از گوینده بگویم کم گفتم حقیقتا
بسیار عالی 👏👏
Mohamad Zoghi
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
شاید سلیقه‌ای باشه ولی جذب عرفان پشت داستان نشدم و ستاره‌ها هم برا ترجمه عالی و گویندگی آقای سلطان زاده است
Erfan ghanbari
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
کتاب بسیار عالی مفهومی پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید. با صدای بی نظیر آرمان سلطان زاده که رو دست نداره
Mahdi Yousefkhah
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
سلام. با تشکر از عوامل زحمت کش کتابراه. این کتاب واقعا ارزش زیادی برای خواندن دارد. عالی. 👌
سعادت امیدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
ذهنیت انسان را نسبت به زندگی تغییر میده یکی از بهترین کتابهایی به دوستانم توصیه اش میکنم همینه
میسا افشار
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
کتابی که ارزش بارها شنیده شدن رو داره و دعوتیست برای مشاهده خود و جستجوی خویشتن خویش
فافا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یک کتاب عالی که باعث تجربه حسو حالی متفاوت میشه و یاد میده دنیا خوبی و یا بدی مطلق نیست
امیرحسین جوادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
از نظر من کتاب متن روانی داره خواندنش و گوش دادن به این کتاب برای عموم زیباست پیشنهاد میکنم
Faezeh
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
اولین کتابی بود که از هرمان هسه می‌شنیدم
خیلی دوست داشتم مخصوصا فصل آخر رو بارها و بارها گوش دادم
سارا عزیزخانی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
من کتابایی با این دیدگاه نخوندم. و این اولین کتابی بود که در این حیطه مطالعه کردم و خوشم اومد.
Niki Nasehi
۱۴۰۴/۱۲/۱۰
صدای آقای سلطان زاده مثل همیشه فوق العاده کتاب ارزش شنیدن داشت ولی خب خیلی برای من کتاب غریبی بود
Zahratavassoly
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
نوشته‌های هرمان هسه همه عالین. و این کتاب هم عالی بود و کلی کمک میکنه با شناخت درون و خود شناسی
میترا اکبری
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
خیلی قشنگ بود انگار مفاهیم وابی سابی دارما و اینجور چیزا رو با روایت جذابی بیان کرده
Mohammad Kazem
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
مدتی از زمانی که این کتاب را شنیدم میگذره خوب بود ولی حوصله مربوطه را هم میخواهد
زهره مددی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
گویندگی آقای سلطان زاده عالیه واقعا سیذارتا روند فلسفی انسان رو قدم به قدم و خیلی زیبا وصف میکنه
سیمارزمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
انقدر زیبا بود که فقط میتونم بگم حتما گوش کنید. به قول سیدارتا درک هرکسی با دیگری فرق داره.
مبینا فتحی وند
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
کتاب روایت آرومی داره داستان پسرکی هست که در جست و جوی چیزی راهی سفر میشه من ازش لذت بردم
محمدحسین بهمنی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
کتاب عالیه هست من این شنیدم قبلاً هم اطلاعات داشت ترجمه کتاب متوسط هست و از مترجم ممنونم
محسن مرداویج
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
کتاب زیبا و پرمفهومی بود. بویژه که با صدای دلنشین گوینده و موسیقی متن مناسب، بسیار جذاب شده بود.
فاطمه بابایی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
من این کتاب و برخلاف نظر بقیه نپسندیدم. داستانش برام حوصله سر بر بود. و کلا از داستان هیچی نفهمیدم.
نرگس
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
ممنونم از کتابراه بخاطر این کتاب زیبا وعمیق که به ما هدیه داد
صدای گوینده عالی بود
Parinaz Jeddi
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
کتاب سیری آرام و روان دارد و در بدترین شرایط هم تنشی احساس نمیکنی کتاب خوبی بود ولی زیاد جذاب نبود
Mahi
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
مرسی از کتابراه عزیز که این کتاب زیبا رو با گویندگی جناب سلطان زاده در اختیار کاربران قرار داد🙏🌹
مهدی خالویی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
درود و احترام این کتاب را نه فقط باید خواند یا شنید. با کلمه کلمه این کتاب میتوان زندگی کرد.
نادیاشکوهی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
عااااالی بود خییلی دوسش داشتم همیشه دوس داشتم بخونم این کتابو و ارزششو داشت خوانش هم عالی بود
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟