نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازگشت الی - امیکو جین

امیر ذبیحی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب خوبی بود، گویندگان و صداپیشگان هم خیلی خوب بودن و جذاب اجرا کرده بودن، بجز خانوم صداقتی. نحوه خوانش ایشون طوریه که احساس میکنی خود متن و داستان و اینا هیچ اهمیتی برای ایشون نداره و تمام تمرکز ایشون روی اینه که صدای خاص و زیبا و کریستالی و ابریشمی ایشون لحظه ای از تن زیبای خودش فاصله نگیره. نه لازمه صدا رو بلند کرد نه آروم، نه کلفت کرد نه نازک، و نه هیچ حس و احساسی رو باهاش ترکیب کرد، بلکه همیشه در اون تنالیته زیبا و ابریشمی باقی موند و مواظب بود که لحظه ای ازش خروج نکرد!! ایکاش قبل این اجرا، فقط ده دقیقه به یکی از آثار گویندگان شاهکاری مثل آرمان سلطان زاده، مریم پاک ذات، مهدی صفری یا مهبد قناعت پیشه گوش میدادن!!!!
حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
داستان خوبی بود. البته کمی برای من تکراری چون از این دست داستان هم زیاد خوانده و هم فیلم دیده ام. اما بازم دوست داشتم. قسمت بازگشت الی دوباره به دل جنگل هیجلن انگیز تر و کنجکاوی را بر می انگیخت. صدا پبشگان و اجرا ها هم خوب بودن ولی میشد که که با هیجان بیشتری خوانده و اجرا بشه چون به هر حال اسمش داستان جناییه و طبعا باید هیجان موضوع داستان را مخاطب احساس و تصویر سازی کنه. موفق باشید
رویا +
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
خوب بود. نسبت به خیلی از کتابهایی که اخیرا در دسته کتابهای جنایی قرار داده بودن، این بهتر بود. من را یاد فیلم «اتاق» انداخت اما آن بیشتر تم عاطفی داشت، پیچیدگی داستان بازگشت الی بیشتر بود. یک جاهایی از داستان را زیادی به جزئیات خارج از داستان اصلی پرداخته و در کل باز هم بد نبود. روایت خوب خانم صداقتی گرامی و تیم همراهشان هم در جذابیت داستان اثر زیادی داشت. در کل راوی های قوی به ندرت داستانهای ضعیف روایت می کنند.
حدیث محمودی
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
با سلام با عرض پوزش و احترام فراوان نمیدانم من از کتابراه توقع زیادی دارم یا کلا کتابراه سیر نزولی پیدا کرده است تا یکسال پیش کتابهایی که من میشنیدم اگر شاهکار نبودند لااقل حس بدی نمیدادند در پایان کتاب
من نه از کتابخوان و نه........... متاسفم و ممنون از زحمات شما
هانبه موسوی
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
سلام خدمت دوستان کتاب بسیار عالی پر کشش و جذاب بود راوی ها هم بسیار عالی نمی دونم چرا برخی نظر منفی دادند که چه انتظاراتی از کتاب جنایی دارند واقعا بی انصافیه، من بیشتر کتاب های حنایی را خواندم و این هم یکی از بهترین ها بود ممنون
پریناز سینایی
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
اجرای گویندگان و موزیک‌ها خیلی خوب بود. ولی داستان خیلی جذاب و گیرا نبود. البته من با سبک نوشتار این نویسنده آشنا نیستم شاید همیشه همینطور است. ولی اگر خیلی از این سبک داستانها خوانده باشید این کتاب آنقدر هم جذاب و تو در تو نباشد.
نازنین ش
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
با تردید خریدمش ولی با اطمینان عرض میکنم که یک داستان هیجان انگیز و غافلگیر کننده هست که ارزش شنیدن و لذت بردن رو داره هم جنایی و هم روانشناسانه بود صداگذاری ها و صدا پیشگی ها هم عالی بودند ممنون
ندا مفرد
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
داستان خوب و روان و هیجان انگیزی داره. راوی داستان هم که عالی. من کتاب متنی رو خونده بودم ولی ازین بیشتر لذت بردم
گیتا گلشن
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
عالی بود، واقعا جالب بود، من خیلی جنایی خوندم ولی اینجا به شدت غافلگیر شدم. گروه گویندگان و صداگذاری هم که بی نظیر بود.
maryam arab
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
داستان نبود انگار تئاتر میدیدم، راویان عالی بودند، داستان هم جذاب بود و متفاوت کلا دوستش داشتم
Bahar Azizkhani
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
از اون داستان های جذابی بود که نمیشد قطعش بکنی. خیلی دوست داشتم. با تشکر از گروه گویندگان🌱
م غفاری
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
کتاب خیلی جالبیه اول داستان مبهمه ولی آروم آروم گره ها باز میشه و آخر داستان آدم حسابی شوکه میشه.
افسانه م
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
من خیلی با موضوع داستان ارتباط برقرار نکردم و امتیازم بابت اجرای زیبای خانم صداقتی است.
رویا متکلمی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
واقعا عالی است آن را دریک روز گوش کردم و الان حاضرم تا دوباره آن را بخوانم
Sara hesari
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
خیلی کتاب خوب و جالبی بود مخصوصا نسخه صوتی
علی پارساپور
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
واقعا یک داستان جنایی پلیسی قشنگ و تفکر برانگیز
فرناز فرید
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
داستان رو دوست داشتم راوی هم خوب بود.
Elham Havaeji
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
کتاب قوی بود و تا آخر جذب کتاب می‌شوید
👋 سوالی دارید؟