نظر امیر ذبیحی برای کتاب صوتی بازگشت الی

بازگشت الی
امیکو جین، اعظم مصلحی
۴.۴(امتیاز ۲۶ نفر)
امیر ذبیحی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کتاب خوبی بود، گویندگان و صداپیشگان هم خیلی خوب بودن و جذاب اجرا کرده بودن، بجز خانوم صداقتی. نحوه خوانش ایشون طوریه که احساس میکنی خود متن و داستان و اینا هیچ اهمیتی برای ایشون نداره و تمام تمرکز ایشون روی اینه که صدای خاص و زیبا و کریستالی و ابریشمی ایشون لحظه ای از تن زیبای خودش فاصله نگیره. نه لازمه صدا رو بلند کرد نه آروم، نه کلفت کرد نه نازک، و نه هیچ حس و احساسی رو باهاش ترکیب کرد، بلکه همیشه در اون تنالیته زیبا و ابریشمی باقی موند و مواظب بود که لحظه ای ازش خروج نکرد!! ایکاش قبل این اجرا، فقط ده دقیقه به یکی از آثار گویندگان شاهکاری مثل آرمان سلطان زاده، مریم پاک ذات، مهدی صفری یا مهبد قناعت پیشه گوش میدادن!!!!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟