با سلام با عرض پوزش و احترام فراوان نمیدانم من از کتابراه توقع زیادی دارم یا کلا کتابراه سیر نزولی پیدا کرده است تا یکسال پیش کتابهایی که من میشنیدم اگر شاهکار نبودند لااقل حس بدی نمیدادند در پایان کتاب
من نه از کتابخوان و نه........... متاسفم و ممنون از زحمات شما
من نه از کتابخوان و نه........... متاسفم و ممنون از زحمات شما