نظر حمیده زارعی برای کتاب صوتی بازگشت الی

بازگشت الی
امیکو جین، اعظم مصلحی
۴.۴(امتیاز ۲۶ نفر)
حمیده زارعی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
داستان خوبی بود. البته کمی برای من تکراری چون از این دست داستان هم زیاد خوانده و هم فیلم دیده ام. اما بازم دوست داشتم. قسمت بازگشت الی دوباره به دل جنگل هیجلن انگیز تر و کنجکاوی را بر می انگیخت. صدا پبشگان و اجرا ها هم خوب بودن ولی میشد که که با هیجان بیشتری خوانده و اجرا بشه چون به هر حال اسمش داستان جناییه و طبعا باید هیجان موضوع داستان را مخاطب احساس و تصویر سازی کنه. موفق باشید
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟