نظر رویا + برای کتاب صوتی بازگشت الی

بازگشت الی
رویا +
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
13
خوب بود. نسبت به خیلی از کتابهایی که اخیرا در دسته کتابهای جنایی قرار داده بودن، این بهتر بود. من را یاد فیلم «اتاق» انداخت اما آن بیشتر تم عاطفی داشت، پیچیدگی داستان بازگشت الی بیشتر بود. یک جاهایی از داستان را زیادی به جزئیات خارج از داستان اصلی پرداخته و در کل باز هم بد نبود. روایت خوب خانم صداقتی گرامی و تیم همراهشان هم در جذابیت داستان اثر زیادی داشت. در کل راوی های قوی به ندرت داستانهای ضعیف روایت می کنند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.