نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازگشت الی - امیکو جین
4.4
26 رای
امیر ذبیحی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
00
کتاب خوبی بود، گویندگان و صداپیشگان هم خیلی خوب بودن و جذاب اجرا کرده بودن، بجز خانوم صداقتی. نحوه خوانش ایشون طوریه که احساس میکنی خود متن و داستان و اینا هیچ اهمیتی برای ایشون نداره و تمام تمرکز ایشون روی اینه که صدای خاص و زیبا و کریستالی و ابریشمی ایشون لحظه ای از تن زیبای خودش فاصله نگیره. نه لازمه صدا رو بلند کرد نه آروم، نه کلفت کرد نه نازک، و نه هیچ حس و احساسی رو باهاش ترکیب کرد، بلکه همیشه در اون تنالیته زیبا و ابریشمی باقی موند و مواظب بود که لحظه ای ازش خروج نکرد!! ایکاش قبل این اجرا، فقط ده دقیقه به یکی از آثار گویندگان شاهکاری مثل آرمان سلطان زاده، مریم پاک ذات، مهدی صفری یا مهبد قناعت پیشه گوش میدادن!!!!
داستان خوبی بود. البته کمی برای من تکراری چون از این دست داستان هم زیاد خوانده و هم فیلم دیده ام. اما بازم دوست داشتم. قسمت بازگشت الی دوباره به دل جنگل هیجلن انگیز تر و کنجکاوی را بر می انگیخت. صدا پبشگان و اجرا ها هم خوب بودن ولی میشد که که با هیجان بیشتری خوانده و اجرا بشه چون به هر حال اسمش داستان جناییه و طبعا باید هیجان موضوع داستان را مخاطب احساس و تصویر سازی کنه. موفق باشید
خوب بود. نسبت به خیلی از کتابهایی که اخیرا در دسته کتابهای جنایی قرار داده بودن، این بهتر بود. من را یاد فیلم «اتاق» انداخت اما آن بیشتر تم عاطفی داشت، پیچیدگی داستان بازگشت الی بیشتر بود. یک جاهایی از داستان را زیادی به جزئیات خارج از داستان اصلی پرداخته و در کل باز هم بد نبود. روایت خوب خانم صداقتی گرامی و تیم همراهشان هم در جذابیت داستان اثر زیادی داشت. در کل راوی های قوی به ندرت داستانهای ضعیف روایت می کنند.
