نقد، بررسی و نظرات کتاب ناجورفروشی سئول - کیم هو یون

Saye
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
ناجور فروشی سئول» یکی از آن کتاب هایی است که حال وهوای آدم را عوض می کند. داستانِ این فروشگاه کوچک در سئول و شخصیت مرموز و در عین حال دوست داشتنیِ «دوک گو»، خیلی سریع مخاطب را جذب می کند. آنچه این کتاب را از رمان های معمولی جدا می کند، تمرکز نویسنده بر روابط انسانی نادیده گرفته شده در دنیای مدرن است. کیم هویون به زیبایی نشان می دهد که چطور یک حضور ساده یا یک گفت وگوی کوتاه در یک فروشگاه محلی می تواند مرهمی بر دردهای بزرگِ آدم ها باشد. شخصیت پردازی ها بسیار ملموس هستند و احساسات شخصیت ها به قدری واقعی ترسیم شده که خواننده خودش را در آن محله و در حال معاشرت با آن ها حس می کند. کتاب ریتمی آرام و دلنشین دارد که برای روزهای شلوغ، مثل یک استراحتِ کوتاه است. اگر به دنبال داستانی پراحساس، امیدوارکننده و انسانی هستید که بعد از بستن کتاب، لبخند به لبتان بیاورد، این کتاب را از دست ندهید. واقعاً ارزش خواندن دارد!
یکتا
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
داستانی زیبا پر از حس خوب زندگی و آرامشبخش. اینکه داستان از نگاه چند شخصیت به زندگی نگاشته شده باعث جذابیت بیشتر داستان می شود، آدم ها هر کدام مشکلات ودغدغه های خودشان رادارند آیا واقعا کسی مثل دوک گو پیدا می شود که به همه گوش دهد؟ شاید! شاید! اگر کسی باشد که خودش و مشکلاتش را فراموش کرده باشد.
Fren
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خیلی قشنگ بود داستانش انگار داری یه فیلم نگاه میکنی. مدت ها بود کتاب نمیخوندم چشام خسته بود بخاطر کار با کامپیوتر ولی این داستان به نسبت جدید بود، حس امنیت و دنجی داشت، دلم نمیخواست تموم شه
مریم زنگنه
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
فوق العاده بود، از مترجم عزیز هم تشکر ویژه میکنم که اینقدر عالی ترجمه کردند. حتما توصیه میکنم به ادمهایی که در خلال زندگی روزمره، معناهای زیبا میبینن.
maryam nazemi
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
تو تنهایی عجیبی که مردم کره جنوبی به خاطر کاهش جمعیت و صنعت افسار گسیخته مد درش گیر کرده‌اند سوسوی انسانیت را روشن نگاه داشتن هنر مهنی است
مجتبی بهزادی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
با سلام و احترام کتاب برای من دوست داشتنی از اب در امد و با اشتها و علاقه ان را خواندم
👋 سوالی دارید؟