نظر مجتبی بهزادی برای کتاب ناجورفروشی سئول

ناجورفروشی سئول
کیم هو یون، مهسا یعقوبی
۴.۶(امتیاز ۷ نفر)
مجتبی بهزادی
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
با سلام و احترام کتاب برای من دوست داشتنی از اب در امد و با اشتها و علاقه ان را خواندم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟