نظر Saye برای کتاب ناجورفروشی سئول

ناجورفروشی سئول
Saye
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
00
ناجور فروشی سئول» یکی از آن کتاب هایی است که حال وهوای آدم را عوض می کند. داستانِ این فروشگاه کوچک در سئول و شخصیت مرموز و در عین حال دوست داشتنیِ «دوک گو»، خیلی سریع مخاطب را جذب می کند. آنچه این کتاب را از رمان های معمولی جدا می کند، تمرکز نویسنده بر روابط انسانی نادیده گرفته شده در دنیای مدرن است. کیم هویون به زیبایی نشان می دهد که چطور یک حضور ساده یا یک گفت وگوی کوتاه در یک فروشگاه محلی می تواند مرهمی بر دردهای بزرگِ آدم ها باشد. شخصیت پردازی ها بسیار ملموس هستند و احساسات شخصیت ها به قدری واقعی ترسیم شده که خواننده خودش را در آن محله و در حال معاشرت با آن ها حس می کند. کتاب ریتمی آرام و دلنشین دارد که برای روزهای شلوغ، مثل یک استراحتِ کوتاه است. اگر به دنبال داستانی پراحساس، امیدوارکننده و انسانی هستید که بعد از بستن کتاب، لبخند به لبتان بیاورد، این کتاب را از دست ندهید. واقعاً ارزش خواندن دارد!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.