نظر Fren برای کتاب ناجورفروشی سئول

ناجورفروشی سئول
کیم هو یون، مهسا یعقوبی
۴.۶(امتیاز ۷ نفر)
Fren
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خیلی قشنگ بود داستانش انگار داری یه فیلم نگاه میکنی. مدت ها بود کتاب نمیخوندم چشام خسته بود بخاطر کار با کامپیوتر ولی این داستان به نسبت جدید بود، حس امنیت و دنجی داشت، دلم نمیخواست تموم شه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟