نقد، بررسی و نظرات کتاب ناجورفروشی سئول - کیم هو یون
داستانی زیبا پر از حس خوب زندگی و آرامشبخش. اینکه داستان از نگاه چند شخصیت به زندگی نگاشته شده باعث جذابیت بیشتر داستان می شود، آدم ها هر کدام مشکلات ودغدغه های خودشان رادارند آیا واقعا کسی مثل دوک گو پیدا می شود که به همه گوش دهد؟ شاید! شاید! اگر کسی باشد که خودش و مشکلاتش را فراموش کرده باشد.

شخصیتپردازیها بسیار ملموس هستند و احساسات شخصیتها به قدری واقعی ترسیم شده که خواننده خودش را در آن محله و در حال معاشرت با آنها حس میکند. کتاب ریتمی آرام و دلنشین دارد که برای روزهای شلوغ، مثل یک استراحتِ کوتاه است. اگر به دنبال داستانی پراحساس، امیدوارکننده و انسانی هستید که بعد از بستن کتاب، لبخند به لبتان بیاورد، این کتاب را از دست ندهید. واقعاً ارزش خواندن دارد!