نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان - لئو تولستوی

ملیکا حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
عالی بود هم صدای راوی و هم قلم نویسنده
هادی اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خیلی زیبا بود اما انتخاب اسمش بی معنا بود
محمدرضا
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
داستانی کوتاه ولی پرمحتوا. ترجمه و صدای راوی هم دلنشین بود.
مهشید قموشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خیلی لذت بردم. مشتاق شدم آثار دیگه تولستوی رو هم بخونم.
ایتاچی اوچیها
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
داستان بسیار زیبا و تا حدودی عمیق و فلسفی بود
محمد مهدی شیرازی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
یه روایت جذاب که تو رو با خودش می‌بره. با صدای خیلی خوب
یاسمین خلفی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
خیلی دوستش داشتم عالی بود و البته غم انگیز
مهدی دیرانلوئی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
نویسنده تولستوی. مترجم سروش حبیبی چی بهتر از این
Dan ok
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
خیلی معمولی بود بعد از چند وقت یادتون میره
سارینا حسینی
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بسیار لذت بخش بود، من که خیلی لذت بردم، سپاس از کتابراه
اندیشه اروجعلیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
اثری کوتاه ولی بسیار عمیق و متن روان و قصه پردازی عالی.
Mahi S S
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
بعضی اشتباهات تا آخر عمر گریبانتون رو میگیرن
Pouria A A
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
رمان خوبی بود برای گذروندن یک تایم جالب خوبه به نظرم
داود دهنوی
۱۴۰۲/۱۰/۰۸
کتاب سرگرم کننده‌ای بود فقط به عنوان یک داستان
لیلا محمودزاده
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
خیلی لذتبخش بود پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین
Kiani
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
هم‌کوتاه هم کامل هم خوانش عالی هم متن متشکرم
حسین فشی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
بی نظیره موضوع ضعیفه اما قلم تولستوی و صدای گوینده ترکونده
Rahman
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
ماجرای جالبی بود اما خواننده تند می‌خوند
محمود اخوندیان
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
باحال بود سرگذشت آدم‌هایی که اتحاد درونی ندارند
عرفان اسماعیل زاده
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
خیلی کتاب جالبی بود گوش کردنش حس خوبی بهم داد
Sepideh Shokrzadeh
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
داستانیه اگه به سبک نوشتن تولستوی علامندید.
آرمان صفدری
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
عااااالیه
یه رمان واقعا خوب برای همه سنین
ماه تابان
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
گویا انتظار بیشتری داشتم، داستان خیلی ساده و ابتدایی بود
بیتا فرح روز
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
فوق العاده محشررر
شنیدیی..
و هیجان آوررر
مرسی کتابراه
Dr.Tankeli
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
درس بزرگی گرفتم. جبر و اختیار را کاملا درک کردم
شریفی
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دوسش ندارم کوتاه و مختصر. نشد ارتباطی بگیرم
Chia M
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
داستان خوبی بود فقط آخرش میشد روایت دیگر را جالبتر نوشت
مینا
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
راوی بسیار جذاب و دلپذیر و ماهرانه داستان رو روایت کردن
حمیدرضا اسماعیلی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
کتاب کوتاهی بود ولی خیلی روایت کاملی بود
فرحناز بشیری
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
عالی بود. داستان نبرد همیشگی خیر وشر در روح انسان
Mas Esf
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
نویسنده و گوینده عالییی حس داستان رو انتقال داده بودن👌🏻
میثم کریمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
جذاب بود اما اسامی و بعضی اصطلاحات روسی کمی نامانوس بود
Nazi
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
به شدت قشنگه توصیه می‌کنم همه آثارشو بخونید
محمد موسوی
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
داستان‌ها مسیر زندگی را روشن‌تر می‌کنند.
هانیه مقیمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
عالی و بی نظیر هستید بخدا که هرچه بگم کم گفتم
م ک
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
تولستوی و کلا ادبیات روسیه خیلی کتاب‌های ارزشمندی داره
احسان
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
کتاب بسیار جالب و زیبایی مخصوصا با صوت زیبای آقا خوانی عزیز
Arian kolahdozan
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
به نظر کتاب خوبیه برای وقت هوایی که حال خواندن نداری خوبه
alireza najafirad
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
صدای گوینده خیلی خوب بود
یکی از زیباترین نوشته‌های تولستوی
فاطمه بیرقدار
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
ممنون از کتابراه. خواندم. برای من بسیار تاثیر گذار بود.
پروین صحرایی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
داستانی کوتاه، با ادبیاتی خاص تولستوی
عالی
زهرا گلابی زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
قشنگ یک قصه آدم مشهور یک ناسزای فارسی است............
نوید عمادی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
داستانی بر اساس سبک رئالیسم. با پردازش قوی داستان
zahra ashrafpouri
۱۴۰۱/۰۸/۲۲
زیاد جالب نبود اما من تا اخر گوش دادم و نظر خاصی ندارم
آناهیتا ربیعی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
جالب بود ولى نه اونقدر که نتونم زمین بزارمش.
سیده زهرا سعادتی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
همه چیز عالی بود، فقط کاش راوی کمی آهسته تر میخواند.
Davood Qanbari
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
روس‌ها داستان نویسی را محکم در دست خود دارند
ایمان گرجی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
خوب بود
ولی نمیشه از اثار برجسته تولستوی باشه
vahab fouladvand
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
فوق العاده بود، بسیار صدای گوینده به شخصیت داستان میخوره.
امیر رجبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
کتاب عالی و جذاب و توصیه میکنم حتما گوش کنید
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟