نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان - لئو تولستوی

A Azadi
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید، داستان طوری روایت میشه که احساس میکنی نقش اصلی داستان خودش داره در هر لحظه از ماجرا احساسش رو بیان میکنه و اینکه انسان به عواقب کارهایی که به راحتی توجیه میکنه، آگاه میشه
hadi hakhAmanesh
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
داستانی را بیان میکند که نشان از آن است که انسان را تمام قدرتی که دارد اما باز یک نقطه تاریک که در آن ضعیف است برای به نیستی رساندنش کافیست بسیار هیجانی و جذاب این داستان بیان شده است در این کتاب
رضاصحرایی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
این کتاب در مورد شیطان درونی یک انسان که کارهای خلافش رو توجیه میکنه و وارد روابط نامشروع شده توضیح میده که حس گناه رو قشنگ‌تو این کتاب انتقال داده. پیشنهاد میکنم‌ این کتاب رو بخونید.
مهدی رحیمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
دوستان عزیز نمیدونم اصل کتاب مشکل داشت یا ترجمه اون..... داستان خوبی داشت اما فقط برای گذران وقت و نه اینکه واقعا ارزش وقت گذاشتن داشته باشه... اگه بگن دوباره حاضر گوش بدی قطعا میگم نه.....
Mahmud Panahi
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
کتاب شیطان از تولستوی به نوبه خودش یک اثر جذاب از این نویسنده هست یک رمان کوتاه و اموزنده که نفوذ گناه در ادمی رو به خوبی به تصویر کشیده و میخاد تاثیر شر شیطان بر نفس ادمی رو به نمایش بزاره
Masoum Ghafari
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
اجرا و صدای راوی عالی بود، داستان هم جذابیت و متن جذاب و روانی داشت. اگر به ادبیات روسی و سبک لئو تولستوی در داستان پردازی علاقه مندید کتاب خوبی است برای گوش دادن... ترجمه هم که جزو ترجمه‌های عالیست.
شقایق میان آبی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
کتاب خوبی بود و راوی هم خوب احساسات کتابو بیان میکرد.. جالب بود با اینکه این جور داستانهارو شاید بارها شنیده باشیم ولی باز متاثر میشویم.. آخره داستان رو این جور تصور نمیکردم و برام خیلی قابل هضم نبود.
Monir Naghikhani
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
آثار تولستوی که دیگه حرف ندارن، اونهم‌ با صدایی بسیار عالی که بتونه حق مطلب رو برسونه، به مورد بسیار عالی اشاره کردن، وسوسه‌ها، و مقاومت در مقابل آن، سپاسگزارم، کوتاه، شیوا و بسیار پر محتوا.
Ellli Nemati
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
کاش میشد ۱۰تا ستاره امتیاز داد
نه قراره چیزی یاد بگیریم نه راجع به کتاب بحث فلسفی بکنیم یه رمان فقط یک رمان زیبا که انتظار آدم رو از همه نویسنده‌ها میبر ه بالا و دیگه هر کتابی برات جذاب نیست
ا ا
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
کوتاه و لذت بخش، کتاب ریتم بسیار خوبی دارد و تا آخر داستان این ریتم را حفظ می‌کند. انتخاب صدای راوی هم بسیار مناسب بود
LS
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
پایبندی به اصول خانواده در همچین کتابی که در نقطه مقابلش خیانت به شوهر توسط ستپانیدا رخ داده بود جالب بود و نقطه قوت کتاب همین پایبندی به خانواده و کمک خواستن از خدا بود
زبیر سعیدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
در مورد کتاب شیطان میتوانم بگویم که برای اولین بار کتابی از لئو تولستوی توانست تا حدی رضایت من را جلب کند، برخلاف دو کتاب آناکارنینا و رستاخیز که نتوانستم آن‌ها را تا آخر گوش بدم.
پگاه
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
لئو تولستوی در کتاب شیطان با لحنی روان و ساده میخواهد بگوید که گناه و حتی فکر کردن به گناه چه کوچک و چه بزرگ باعث تباهی زندگی آدمی میشود. لحن راوی داستان هم بسیار خوب بود.
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۲/۰۶/۲۶
درود بر همراهان کتاب خوان کتاب بسیار زیبا و واقعیت زندگی بسیاری از انسان‌ها و مخصوصا آقایان در آن نهفته است دقیقا یک بال عشق تعهد هست و تعهد انسان رو قدرتمند می‌کند
Zahra Shahbeik
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
یک داستان گیرا و جذاب با پایانی قابل پیشبینی اما هنرمندانه، فقط راوی محترم یه کم عجله دارن و تند میخونن که من به شخصه مشکلی باهاش ندارم اما ممکنه برای برخی ناخوشایند باشه.
سهیل یزدانیان
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
یکی از مهیج‌ترین رمان‌هایی که تا به حال مطالعه کردم رمان شیطان بود که با هنر گویندگی جناب آقاخان تاثیر گذاری چندین برابری برای من داشت.
این کتاب را به شما هم توصیه میکنم!
بهاره زرین
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
برداشت من از این رمان بیشتر چالش عقل واحساس بود یا شاید درگیر شدن ذهن بالذت‌های شیطانی
که پایان آن با دو روایت بیان شد که هر دور وایت عاقبت خوشی نداشت
در هر صورت عقل پیروز میدان نبود
وحید
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
در رابطه با ورود نفرات به حالت شیطانی و شیطان صفت میباشد که یک نفر چطور می‌تواند از انسانیت به دور شود و در دام شیطان گرفتار شود و روح خود را در اختیار شیطان قرار دهد
❤❤❤😘😘😘😘
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
یک پسر تنوع طلب بود که میخواست برای کار‌های اشتباهش همیشه توجیع میاورد و بابت همین با زن‌های زیاد رابطه داشت
داستانی هست که برای مردها مخصوصا متاهل توصیه میشود
معصومه حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
داستان آموزنده خوبى بود وصداى راوى هم دلپذیر بود ولى آخرش خیلى ناراحت کننده بودچون از خداوند همش کمک ویارى طلب میکرد انتظار میرفت عاقبت بهترى داشته باشه دلم گرفت
M,hadi Zare
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
کتابی با داستانی زیبا و نوشتار و ترجمی خوب که برای هر کسی خواندنش نفید هست و به ما می‌آموزد که نیروی ذهن و نفس آدم چقدر میتونه قوی باشه و روی رفتار و زندگی ما تاثیر بزاره
مهدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
جالب بود و جذاب ولی علیرغم واقعیت‌های موجود در داستان مفاد دو فصل پایانی با فرمول اخلاقی غالب در جوامع از گذشته تا حال حاضر متناسب نیست، حداقل برداشت من این بو د
مهدیه سلمانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
همه کتابهایی که از تولیستوی خوندم عالی و آموزنده هست شیوه داستان پردازی این نویسنده معروف بسیار خاص و عالی است صدای گوینده هم بینقص و جذابه
مطمئنا پیشنهاد میکنم شنیدنش رو
Ramin Sh
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
تولستوی توی این رمان درون آدمی رو بروی آینه ایی به نمایش میزاره که همه ما تمام عمر ازش فرار کردیم و نخواستیم باهاش مواجه بشیم.
هیچ واژه ایی نمیتونه بیانگر زیبایی این رمان باشه.
Alireza Jamshid beik
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
داستان جالبی بود. هنر نویسنده در آخر داستان که در روایتی دیگر جملاتی تکراری رو بیان میکنه ولی با برداشتی کاملا متفاوت، کاملا نشان داده میشه.! خیلی برا‌ی من جالب بود
مرضیه سلیمانی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
صدای گوینده و طرز بیانشون بسیاااار دلنشین بود لذت بردم. از دسته داستان‌هایی بود که همش تو ذهنم تکرار میشد خب بعدش قراره چی بشه؟ و این برای شخص من جذاب بود.
مرتضی احمدی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
قلم نویسنده فوق‌العاده است و موضوع کتاب بیانگر واقعیت‌های موجود در خصوص یکی از معضلات بشر در کنترل شهوت است که اتفاقا با جامعه‌های اخیر سنخیت بیشتری دارد.
آناهیتا لطیفی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
این کتاب فوق العاده است!
ازون دست کتاب‌هایی که آدم دلش میخواد یکروزه تمومش کنه!
از همه زیباتر پایانشه! شوکه کننده‌ترین و خلاقانه‌ترین پایان!
و پیامی واضح برای خواننده کتاب!
ایمان احمدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
داستان در عین سادگی و علی رغم امروزی نبودن موضوع، گیرایی کافی برای مخاطب دارد، به خصوص تن صدا و تسلط گوینده باعث شد از شنیدن این کتاب صوتی لذت ببرم.
Sam.Gh
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
مانند سایر کتاب های تولستوی در تقبیح نفس پرستی و پیروی از نفسانیات است. چه زیبا تشریح شده افکار مردی که دربند نفس خوداست. خوانش آقای آقاخانی هم خیلی زیباست
زیبا علیپور
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
وای چقدر لذت بردم از صدای گوینده اولین رمانی بود که واقعا لذت بخش و هیحان انگیز بود ولی کاش جور دیگه تموم میشدچی میشد ستپانیدا بره پیش شوهر خودش
مجتبی امیری
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
کوتاه و تاثیرگذارالبته پایانش غمگینم کرد ولی کلا داستان جالبی در مورد قدرت وسوسه ها و تکانه ها و توان مکانیسم های دفاعی ما برای مقابله باهاشون بود
عاطفه اصفهانی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
خیلی جالب بود
پیشگیری بهتر از درمان هست گاهی بعد از مبتلا شدن شاید دیگر درمانی وجود نداشته باشد
وابستگی مردی به زنی غیر از همسر خودش که راه فراری پیدا نمی‌کند
یاسمن رجبیان
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
داستان کتاب پیوسته است و خواننده را دنبال خود میکشاند
اگر رمان هیجان انگیز دوست دارید پیشنهاد میشه
البته ک پشت داستان تخیلی ک داره درسهای واقعی نهفته‌ست
رضا امین فلاح
۱۴۰۲/۰۹/۳۰
کتاب خوب و جالبی بود بخصوص آخرش و درسی که ازش یاد گرفتم که این غریزه جنسی اگر کنترل نشه میتونه آدم رو تا چه مراتب افکاری و روحی پایینی برسونه
خانم کمالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
کتابی بسیار زیبا با توصیفات عالی، نکته مهمی که میشه ازش استخراج کرد قضاوت نکردن دیگران است چنانچه در انتهای داستان نویسنده با یک جمله به این موضوع اشاره میکند.
Tαɾα q𝘰𝘳𝘣𝘢𝘯𝘪🐛📚
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
این حجم از خواستن چیزی که نه به نفعته و نه حتی ارزششو داره برام عجیب بود! شاید سنگ دل به نظر بیام اما حقیقتا پایانِ دوم رو خیلی بیشتر پسندیدم.
اسماعیل تیموری
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
این کتاب نشون دهنده جنگ درونیه که هر فرد با خودش داره و درواقع یک تقابل خیر و شر در درون ذهن فرد شکل می‌گیره...
در کل بد نبود ولی پایان جالبی نداشت
H_ Aliakbari
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
داستان جالبی بود و من رو برای شنیدن قسمت‌های بعدی جذب می‌کرد.
پیشنهاد میکنم اگه به شنیدن کتاب صوتی علاقه مند هستید، این کتاب رو هم امتحان کنید.
علیرضا زیابی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
یه داستان فوق العاده با روایتی بی نظیر از مردی که با وسوسه خیانت دست به گریبان شده. حس‌ها رو به قدری خوب روایت می‌کنه که کامل آدم رو درگیر می‌کنه
ساناز ابراهیمی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
خیلی خوب بود و اینکه چقدر میشه در لحظه‌ی یک جنون انی رسید بدون اینکه در خود ببینه و چقدر خوبه هر لحظه به خدا بگویم ما را لحظه‌ای به حال خود رها نکن
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
کتاب بسیار خوبی بود در توصیف حالات درونی انسان بسیار موفق بود راوی خوب روایت می‌کرد یکی از جذابیت‌های کتاب وجود دو پایان واسش بود که جالب بود واسم
فرزانه عبدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
یکی از شاهکارهای تولستوی هست که در آن اثر گناه وریشه دواندن آرام گناه در عمق وجود انسان را نشان می‌دهد که هرچه تلاش می‌کند نمی‌تواند از بند آن آزاد شود
reza zolghadr
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
کتاب خوبی بود بیشتر تیتر روی کتاب من را وا داشت که گوشش بدم
روایت وسوسه‌های شیطان که تا انتقام نگیرد دست برنمی دارد
مراقب باشید چه افکاری به سراغتون میاد
نسرین صارمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
این کتاب گویندگی خیلی جذابی داشت، با اینکه حدودا ۷۰ سال پیش نوشته شده ولی امروز هم می‌شود از نظرات آموزشی آن بهره برد
در مجموع ارزش گوش دادن رو حتما دارد
آرمان رضایی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
اولین رمانی بود که خوندم درواقع
اما بنظرم خیلی زیبا بود ومنو تقریبا با اداب و رسوم روسیه و نوعی رابطه‌ی جنسی اشنا کرد که حس میکنم این روزا خیلی‌ها دچارش شدن
مهر در پاییز
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
کتاب با داستانی قدیمی و خوانش بسیار عالی... بسیاری از سوالات درونی منو جواب داد، ولی نمیشه قدیمی بودنش رو انکار کرد، اونقدر تعریفی نبود که شنیده بودم
عاطفه کاشانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
داستان جالبی بود ونشان می‌داد که روابط نامشروع چقدر در زندگی تاثیر گذار هست
وهمچنین وسوسه‌های شیطان که چقدر میتونه قوی باشه که زندگی رو به انحطاط بکشونه
رضا محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خواندن داستانی از تولستوی واقعا لذت بخشه و این داستان هم در مورد غریزه جنسی است که چگونه میتونه فردی را تا نابودی پیش ببره. صدا و لحن راوی هم خیلی خوب بود.
بهار الهامی نیا
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
صدای راوی و بیانش عالیست. تولستوی معتقده رهایی از چنگال هوس آکنده به عشق غیرممکن هست و تمام کسانی که این مساله رو رد می‌کنن و تقبیح می‌کنن بی شک دیوانگانند!
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟