نظر زبیر سعیدی برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
زبیر سعیدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
در مورد کتاب شیطان میتوانم بگویم که برای اولین بار کتابی از لئو تولستوی توانست تا حدی رضایت من را جلب کند، برخلاف دو کتاب آناکارنینا و رستاخیز که نتوانستم آن‌ها را تا آخر گوش بدم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟