نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان - لئو تولستوی

سوزان مکبر
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
صدای گوینده بسیار عالی
داستان‌های روسی رو بسیار دوست دارم
اینهمه جدال ذهنی برام جالب بود
Sara mousavi
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
کتاب جذابی بود و همراه میشدی با شخصیت داستان ولی بهترین قسمتش روایتهای مختلف انتهای داستان بود
جابر عبدالحسینی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
منظور نویسنده این است که شیطان در همه حال به فکر کشاندن انسانها به سوی تباهی است
فواد کیوانداریان
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
رمان کوتاه خوبی است اما سلیقه من نبود. تشکر از عوامل تولیدکننده که کیفیت خوبی رو پدید آورده بودند.
سعید ابراهیمی
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
انسان همیشه در دوراهی انتخاب است و هر قدر حس قوی تر باشه انتخاب سختتر
کتاب جالبی بود
Masi
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
داستانی ک ممکنه برای هر کسی پیش بیاید، اما پایانش رو دوست نداشتم و منو به فکر فرو برد
Mahroo Makhlooghian
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
با اینکه موضوع نسبتا تکراری و کلیشه‌ای بود ولی آدم رو جذب میکنه و نمیتونی رهاش کنی.
Roghaye Mortazavian
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
واقعا زیبا بود و عبرت آموز و پایان زیباتر. و راوی با لحن رسا. 🌹ممنون از کتابراه عزیز
فهیمه گل‌ کار
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
کتاب روان پیش میرفت وخواننده بر روان پیش رفتن آن بسیار میافزود ولی موضوع داستان برایم جالب نبود
Marziyeh
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عالی عالی یه لذت دیگه داره خوندن از تولستوی و داستایوفسکی
reza zandi
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
نظری خاصی راجع بهش ندارم از اون کتابهایی نیست که توی ذهنم بمونه
Fatemeh
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
کتاب جالبیه ولی اونقدر قوی نیست و بی سر و ته به شخصه دوست نداشتم
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
داستان زیبایی بود کلاسیک، اصیل و هدفمند خیلی از خوانش لذت بردم....
ساناز مهمازی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
خیلی عالی اجرا شده و تفکر در این مورد وسوسه‌های زندگی را صد چندان می‌کند
آرزو حیاتی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
این سومین کتاب از تولستوی است که گوش دادم در همه انها پای یک زن در میان است
Hossein
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
یکی کتاب بی نظیر با یک راوی بی نظیر واقعا آدم از شنیدنش خسته نمیشه، عالی بود
نسرين امينى
۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خوب بود دوست داشتم با آنکه داستان ساده و کوتاهى داشت ولى جالب و دوستداشتنى بود
محمدامین
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کتاب فوق العاده‌ای بود پیشنهاد میدم حتما مطالعه کنید با تشکر از کتاب راه
محبوبه محمدنیا
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
اینکه دوتا پایان بندی متفاوت براش نوشته شده بود خیلی جذاب بود به نظرم
شهنام گرجی
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
سلام
داستانی با دو نتیجه گیری، خیلی خوشم آمد
متشکرم کتابراه عزیز🌸
سینا خدابخشیان
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
بسیار زیبا خیلی لذت بردم صدای کتاب خوان عالی و حرفه‌ای و کتاب تاثیرگذاریه
pezhman salehzadeh
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
عالیه واقعا و دیدنی و جالبه برای کسی که به این سبک علاقه منده
یاسر خوشنویس
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
داستان عالی بود. ترجمه و اجرا هم باکیفیت بود. توصیه می‌کنم بشنوید
Mh n
۱۴۰۲/۰۱/۱۲
سلام. تفاوت نویسنده عالی با بقیه رو میشه در داستان دید. صدا هم خیلی خوب بود.
طیبه اکبری
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
جناب آقا خانی بسیار تند خوانش انجام میدهند پشیمان شدم از خرید با صدای تند ایشان
فائقه
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
یاد فیلم او یک فرشته بود افتادم با بازی مرحوم حسن جوهرچی و بهاره افشاری
زینب زمانی
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
جالب بود و اینکه داستان با دو پایان بود هم برای من جدید بود.
نشمین باقری
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
کتاب خوبی هست و در عین سادگی عمیق هست صدای گوینده هم دوست داشتنی
Aslı Nəcəfi
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
به نظرم رمان خوبی بود من وقتی گوش میدادم به خوبی توش غرق میشدم
, مرضیه حمیدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
کتاب بسیار عالی با داستانی بسیار غم انگیز ولی آموزنده. گوینده عالی
حسام دانشور
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
خوبه ولی عالی نیست اگر میخواید یه اثر کوتاه و با کیفیت خوب رو بخونید خوبه.
سمانه وزیری امجد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
کتاب جالبی بود. و اینکه چقدر اخلاقیات قبلا مهم بوده و الان چه راحت رنگ باخته.
Mohtaram hajipour
۱۴۰۱/۰۸/۲۶
خب که چی🤔
من منظورش رو نفهمیدم. چه نتیجه‌ای میخواست بگیره.
رحمت ت
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
کتاب جالبی بود.. تحت تاثیر قرار گرفتم و ضمنا گوینده هم عالی بیان میکرد
محمد پارسایی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
جوانی و پایبندی به خانواده و وفاداری مهم‌ترین شاخصه این کتابه
Neda zatalii
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
به نظرم اینقدر نکته بینی در شخصیت‌ها حیرت انگیز وجذب کننده است
milad jafari
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بسیار لذت بردم یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم شدیدا توصیه میشه
الهام ایزدی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کشش داستان زیاد بود ولی میشد به داستان بال و پر بیشتری داد. گوینده بسیار قوی بود
شیرین قلی زاده
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
کتاب خوبی بود ولی آخرش ناراحت کننده بود کاش یه جور دیگه تموم میشد
شهرزاد زارع
۱۴۰۱/۰۱/۲۵
زیبا بود و جذاب، ممنون از خوانش دلنشین جناب اقای ایوب اقاخانی
داود جهانی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
عالی... تصویری جذاب از تاریخ اخلاق در آیینه ذهن یک نویسنده بزرگ
علیرضا خلیلی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
در حد سرگرمی واقعا خوب بود.. ولی در کل هدف خاصی نداشت و چیزی یاد نداد
ali sharifi
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
من نمیفهمم لیا تالستوی چه صیغه ایه، لئو تولستوی مگه نیست این بابا؟
پرستو
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
سرعت خواندن راوی خیلی زیاده. داستان میبایست کمی با ریتم آهسته تر خوانده بشه
سحر غلامی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خیلی عالی و تاثیر گذار بود و البته کوتاه بودنش باعث شد یکروزه تمام بشه
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
کلی کیف کردم که صدای ایوب آقاخانی را روی این اثر شنیدم، ممنون کتابراه
Hosein Mahmoudi
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
شنیدن این کتاب یکی از بهترین تجربه هام بود... 🖤
بی اندازه عبرت آموز
مونا رسول زاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
نام نویسنده و مترجم کافی است برای ترغیب به خواندن
فاطمه نصیرپور
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
خوب و تاثیرگذار مانند بقیه نوشته‌های نویسنده شهیر تولستوی
AmirAli
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
قشنگ بود فقط من از اسم کتاب یک چیز دیگه انتظار داشتم
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟