نظر Sadaf Akhlaghi برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
Sadaf Akhlaghi
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
داستان زیبایی بود کلاسیک، اصیل و هدفمند خیلی از خوانش لذت بردم....
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟