جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
داستان کوتاه
›
کتاب صوتی شیطان
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیطان - لئو تولستوی
لئو تولستوی
،
سروش حبیبی
نشر چشمه
،
واوخوان
دسته:
داستان کوتاه خارجی
کتاب صوتی
4.4
1150 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
خانم عدالت
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
0
0
در عین سادگی جذابیت خودش رو داشت،
حمیده ریگی
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
0
فقط میتونم بگم جالب بود
فرهاد نصیری
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
0
بسیار لذت بردم سپاس و پوینده باشید
مریم 6664
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
0
کتاب جالبی بود و خوندنش رو توصیه میکنم
متین مبارکی
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
جمله آخرش خیلی قشنگ بود
غلامرضا رامفر
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
گوینده بسیار عالی.
کتاب بهترین.
Yasin Naeemi
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
یوگنی در سایه دیدار خداوند قرار گرفت
Mahdieh
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
دید جالبی داره این کتاب دوستش داشتم
حمید رجبیون
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
کتابی عالی و پر کشش بود
behi hoseini
۱۴۰۲/۰۱/۰۳
0
0
به نظر من که خیلی جالب بود
محمد حسن هاشم آبادی
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
رمان خوب و با موسیقی مناسب متن
محراب
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
عالی از نظر من کتاب بسیار آموزنده بود
حدیثه سادات حسینی
۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
کاش خواننده یه کم کتابو آروم تر میخوند.
._.
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
کتاب خوبی بود صدای راوی عااالی بود
Sara Far
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
با ترجمه سروش حبیبی بینظیره 👌🏼👌🏼
نگین
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
داستان جالبی نبود برای من
1Tokyogaming
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
بسیار عالی واقعا خوشم آمد
فرحناز احمدی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
واقعا پند آموز و خیلی خوب بود
هادی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
مبارزه با نفس امیدوارم برام اثر کنه
Sh N
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
رمان متفاوت و جالبی بود
Sadegh
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
جالب بود ولی نه در حد خوب
گلایل حسینی نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
1
0
عالی وبی نظیر، با صدای بسیار خوب راوی
هاشم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
1
از تولستوی چنین کتابی بعیده
خدیجه خلیفی
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
1
0
کوتاه و بی نهایت تاثیر گذار
تکتم نوروزی اصل
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
1
0
کاش پایان سومی هم داشت
Hasan Noroozzadeh
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
1
0
سلام
روایت جذابی بود راضی هستم
لیلا مهرعلیزاده
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
1
0
در عین کوتاه بودن پر محتوا بود
Omid Kamari2836
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
به کتابای دیگهای تولستوی نمیرسه
پریسا صمدی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
1
0
داستان کوتاه خوبی بود
Rose
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
بنظرم داستان کمی ساده و بچه گانه بود
ریحانه دهقانیان
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
0
خوب بود طبق معمول توصیه میکنم گوش کنید
محمد شایسته فر
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
0
کتاب خوبی بود جدال نفس و وجدان
فرزاد یعقوبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
خوب
وعالی
تولستوی عشقه
نیلوفر عظیم زاده
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
من این کتاب را توصیه میکنم
پ حسین زاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
میشد یکم بهتر تموم بشه.
Mehrdad Alyasi
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
بسیار مفید و سودمند هست
Moozhan H
۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
کتاب جالبی بود یکم پیچیده بود
آزاده شاهرودی
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
0
0
بسیار عالی و بی نقص با گویندگی جذاب
سعید طالبی زاده
۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
سلام خداقوت، کتاب خویی بود. ممنون
Razi Mirzaei
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
خیلی خوبه هیچوقت قدیمی نمیشه 👌
mani eslami
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
واقع حس خوبی به آدم میده
فریبرز سامانی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
1
کتاب خوبی بود ولی اخرش خوب تمام نشد
negar soltani
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
خیلی عالی بود لذت بردم از این داستان
مریم همتی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
1
0
کتابای تولستوی همشون خوبن
farhad azimi
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
0
0
بسیار عالی بود. همینطور کتابخوانیش.
navid rostamkolaie
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
0
0
درگیری درونی به بهترین شیوه نوشتاری
مژگان برکوکرام
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
مگه میشه کتاب تولستوی بد باشه
milad hamidi
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
بی نهایت سپاسگزارم از کتابراه
شیما شریفیان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
0
0
صدای راوی رودوست داشتم
محمد شیرازی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
ممنون تشکر کتابهای تولستوی عالیه
<<
5
6
7
8
9
10
11
>>
👋 سوالی دارید؟