نظر هادی اسماعیلی برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
هادی اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خیلی زیبا بود اما انتخاب اسمش بی معنا بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟