نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام مادر - مجید اوریادی زنجانی

شاهرخ
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خیلی داستان بی محتوا و غیر جذابی بود
سهیلا میرعابدی
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
بسیار زیبا و تاثیر گذار بود ممنون
Afson Mousavi
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
فداکاری همیشگی مادرها
مهلا صفایی
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
تن صدا خوب بود ولی داستان جذابیت نداشت
امیرحسین مجیدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
پایان بی سرانجام
جالب نبود
سعیدفرتاشی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
داستان ناراحت کننده و تاثیر گذار بود
علیرضا
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کوتاه و مختصر و بی پایان
منصوره ربیعی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
دوسش نداشتم و برام جالب نبود
Mohammad Taheri
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بسیار عالی واقعیت جامعه ما همین است
ندا نوری
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
جالب نبود داستان معمولی و تکراری بود
احمدرضایمانی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عالی بود توصیه میکنم بخوانید
رضا مسعودنیا
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
یه مقدار پراکندگی داشت ولی جالب بود
Perzhin Cheraghi
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
انتظار می‌رفت بهتر از این باشه.
فوزیه باتمانی
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
خوشم امد واقعا مادرها مردن
Abolfazl Hemadi
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
عالی مرسی از نویسنده عزیز
محنا امجدیان
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
واقعا عالی بود و شنیدنی
امید کاظمی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
کتاب برای مطالعه شبانه بسیار مطلوب است
علی رضایی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
هر چی بگم کم گفتم از خوبی‌های این کتاب
Modasir amiri
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
بسیار کتاب خوب و مفید بود
مینا احمدی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
کتاب خوبی بود ولی خیلی جذاب نبود
فرحناز
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
صدای مادر عالی بود و دلنشین
Hadi valipor
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
مادر رو از این دید بیشتر شناختم
پ ب
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
خیلی داستان گیرایی بود مادرانه‌ای زیبا
ناهید سیاوشی
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
مادر مقدس‌ترین دارایی هر آدمی هست
مرتضی ثانی
۱۴۰۱/۰۱/۱۸
چی میشه گفت ولی سلیقه من نیست!
محدثه گل محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
جالب بود و فداکاری یک زن رو نشون میداد
M Sabri
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
میتونست بهتر از این باشه
علیرضا یعقوبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
نصفه و نیمه تمام شد افتضاححح
سارا خسروی دوغایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
کتاب خوبی بود ممنون از نویسنده
فرزاد محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
کتاب خوبی بود سرگرم کننده بود
مهدی رمضانی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
داستان آرامش بخش و زیبایی بود تشکر
نازنین ابراهیمی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
و مادر توصیف نشدنی...
سمیرا ابراهیم پور
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
من دوسش داشتم کتاب خوبیه بنظرم
nedaa ahmadi
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
داستان کوتاه و تکان دهنده‌ای بود
حامد رفیعی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کتاب خوب وسرگرم کننده‌ای بود
سمیه مسیبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کتاب بد نیست. خوانش افتضاح ه.
فری فرفری
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سلام کتاب خوبیه ولی خیلی کوتاهه
لی لی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
تلاش مادرانه این زن واقعا ستودنی بود.
مریم مهدوی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
معمولی و سطح پایین بود
سپیده امینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
من واقعا خیلی چیز در این کتاب یاد گرفتم
Hajar Zeinali
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خیلی نظرم رو جلب نکرد متاسفانه!!!
مهسا سهرابی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
ازصبرمادرچیزی بالاترنیست
زهرا پژوهنده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
پس ادامش؟
ولی خوب بود
منیره پروین
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خوبه عالی من فقط از صدا خوشم نیوند
فاطمه رضایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
سطح گویندگی متوسط هست.......
دنیا دنیا
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالی بود خسته نباشید 🌺
محمد محمدی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
شک ندارم درسته قابل درک
امیر عباس سلیمانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
خوب بود در کل راضی بودم
faezeh mojahed
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
خوب بود ولی آخرش چرا اینجوری تموم شد.
مژگان رجالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
اصلا خوب نبود. و. خیلی عامیانه و قدیمی
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟