داستان روابط معیوبی هست که متاسفانه در ایران از قدیم وجود داشته و هنوز هم بشکلی دیگر ادامه دارد دو طرف رابطه تا نتونن خودشون رو جای همدیگه بذارن ادامه هم خواهد داشت
این جمله که هم از حضرت محمد و هم حضرت مسیح نقل شده "هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و...... " شاهکلید روابط سالم هست
سلام، لطفا کتابهای صوتی رایگان معروفتون رو بیشتر کنید، کتابهایی از نویسندگان معروف، و کتب عرفانی، من وقت خوند ن کتاب ندارم فقط از اپلیکیشن شما استفاده میکنم، داستانهای معروف، از ویکتور هوگو و نویسندگان معروف ایران و دنیا، تلفظ زبان خیلی به کار نمیاد، مرسی
من بخاطر وجود زن و مادر در جامعهمون ک خیلی دلسوزانه برای فرزند تلاش میکنند 5 ستاره میدم اما به قول دوست عزیزمون چرا اسم مرد رو یدک بزنن مردی به نام مادر؟؟ چرا اینقدر تناقض و اینکه از دامن زن مرد به معراج میرود مثل شعارهای پشت ماشین
خسته نباشید میگم به نویسنده کتاب، کتاب زیبایی بود روایت گر خیلی از مادران این جامعه بود به نظر من اسم روی جلد کتاب واقعا شایسته همچین مادرانی هست که هم مادر هستن و محبت خرج فرزندانشان میکنند و هم مانند یک پدر کمبودهای فرزندانشان را برطرف میکنن
کاش حد اقل تو کتابهای جدید یاد بدید که چه طور به زن احترام گذاشته بشه و نه چه طور سرکوب بشه کاش حد اقل نسلهای اینده یاد بگیرن زن هم حق نظر دادن صحبت کردن تصمیم گرفتن و مهم تر از همه چیز حق زندگی واقعی رو داره
چه داستان واقعی و غم انگیزی چقدر سخته یه مادر همچین چیزی رو تجربه کنه چقدر بده که همسر آدم همراه وهمدل آدم نباشه کاش دختران ما برای پیدا کردن شریک زندگی بیشتر دقت کنن تا مرد زندگیشون برای خودشون همسری بی مسئولیت و برای بچه هاشون پدری سهل انگار نباشه
کتاب واقعا زیبایی بود و لذت بردم از تمام کارهایی که راضیه برای بچهاش میکرد و نمونه از زنانی بود که با وجود تمام مشکلات زندگیشون، برای بچه اشون میجنگند. ولی به شخصه من هم با اسم داستان ارتباط برقرار نکردم و به نظر میشد اسم بهتری انتخاب کرد. ممنون.
در واقع یک روایت هست که البته در این زمانه کمتر پدری اینقدر بیخیال هست به هر حال امکانش وجود داره راوی خوب روایت میکرد اما سایرین بخوبی ایفای نقش نمیکردند. نامگذاری کتاب یه کم عجیبه حتی اگر گفته میشد موجودی به نام مادر شاید پذیرش بهتری داشت.
اصلا اسم داستان دوست نداشنم چون اسم مادر از یه مرد قوی تر میتونستی بنویسد قهرمانی بنام مادر یا مادری همچون کوه واقعا به من مادر با همچین تشبیهی برخورد و اسم کتاب خوندم منتظر یه حرکت مثبت از سمت پدر خانواده بودم البته پدر خانواده حکم شلغم داشت
اسم کتاب باید مادر قوی یا شبیه این میشد، مردی بنام مادر باعث میشه که آدم فکر کنه نویسنده به زیر دست بودن زن در عمق وجودش هنوز هم اعتقاد داره، متاسفانه در جامعه ما این گونه تفکر و مردسالاری رواج داره و بعضی افراد زندانی این تفکرات هستند
ازنظر من خوب بود واین داستان همه مادرای عاشق وفداکار دنیاست ولی با عنوانش مخالفم از اسطورهای به نام مادر همیشه باید به عنوان یک زن نام برد که این گوهر بیمثال درخیلی از جاهایی از زندگی از مردهاهم والامقامتره مثل مرد این داستان که روی همه نامردارو سفید کرده
با سلام داستان قشنگی بود ولی قسمتهای گنگی برام داشت
اگر مادر از کر و لال بودن بچهاش رنج میبرد پس چرا در پایان ماجرا سروش مامان مامان میکرد! طبیعتا بچهی ک نمیشنوند نمیتونس مادرش را صدا کند یا در پیش فال فروش بگوید جوجو: / شاید هم من بد داستان رو متوجه شدم
صدای راوی خوب نیس و خود مطلب هم چنگی بدل نمیزنه. داستان یه مادرشوهر بیشعور با پسری احمق
ازین داستانهایی ک هر روز نمونش تو جامعه مون هست. فقط کاش یکمی بهتر اجرا میشد. اونطوری شاید.... فقط میتونم از زحمت تولید کننده و علت قشنگ انجام این اثر سپاسگزاری کنم
بازم خوانشش به سرعت و افتضاحه انگار کسی دنبالشون کرده والا نباید داستان رو اینطوری بخوری خیلی افتضاحه متاسفم برای کانون فرهنگی چوک حتی روزنامه را هم بی لحن و ب این شکل تند نمیخونن😯نتونستم ارتباط بگیرم با صدا و بازم قطع کردم چ وضعشه واقعا 😐
کتاب خوبی بودولی با کمال احترام باید خدمت نویسنده بگم که مرد بودن صفت نیست و فقط یک جنسیت هست. یک زن به تنهایی میتونه قوی و قهرمان باشه تا از کلمه مرد بودن اونو توصیف کنه. لطفا اصلاح بفرمایید تا این استعمال غلط رواج پیدا نکنه
اسم کتاب اصلا جالب نیست. زن برای قوی بودن و موفق بودن نیاز نداره صفت مردی داشته باشه. زن قوی شیرزنه. واقعا خیلی از سختیهایی که زنها تحمل میکنن از قدرت تحمل مردها خارجه. کلیشههای پوسیدهی قدیمی رو از بین ببریم و اصلاح کنیم.
مردیا زن بودن صرفا یک جنسیت است نه نشان برتری. از کلمات مردواقعی یا زن واقعی و... استفاده نکنیم. مادر بودن تقدس _مقام و معصومیت نمیاورد مادر صرفا تولید مثل کرده است. (مادری که منتظر اجازه ست تا فرزندش رو دکتر ببره بسیار هم بی مسئولیته)
تا کسی مادری بااین شرایط نباشه نمیفهمه این کتاب ر چه میکشه آد از اسم کتاب لذت بردم، چه اسمی، تا آخر عمرم یادم می مونه. مردی یعنی قوی بودن چقدر باید بخاطر بچه ات قوی بشی، اونقدری که هیچوقت فکرشم نمیکردی یه روز بشی..
کتاب صوتی خوبی بود.
واقعا هستن مادرهایی اینچنین باحصله و فداکارکه هم باخانواده همسر و یا حتی با خانواده خودشون کنار میان و با همه این مشکلات بازم برای بچه هاشون چیزی کم نمیزارن. خیلی خوشم اومد پیشنهاد میکنم گوش کنید.
ممنونم از تیم کتابراه.
با تشکر از نویسنده و همه عوامل تولید.
داستانی که در گذشتهها پر تکرار و امروزه بحمدالله کمتر شاهد هستیم.
واقعیتی از رفتارهای غیر انسانی و تبعیض امیز ناشی از جهل کهن به ارث رسیده از نگاه بعضی از قومیتها با اجرایی خوب و قابل قبول.
کتاب خوبی بود اما وجود خانواده وحضور آنها رو نباید به قدری مخرب دانست که خود همسر از همراهی کردن وهمراه بودن به دور بود واین مساله خدا روشکر به ندرت کم شده وهر پدر ومادری طالب سعادت وخوشبختی فرزند خودشون هستن
خب ممنون از این قصه تلخ، من در تمام مراحل کتاب تمام گفتههای کتاب مثل فیلم توی مغزم رد میشد دلم خون شد البته من از مرد خودم بیشتر کشیدم به امید روزی که دیگه هیچ دل زنی نشکنه و مردها زنها را گل ببینند نه ابزاریا...
داستان پر محتوا بود ولی واقعا از انتخاب نام داستان متعجبم چرا باید کار مهم و عاقلانه انجام دادن را به مرد بودن ربط داد حتی سروش هم در آینده مردی خواهد بود که به واسطه زنی به نام مادر به آرزوهاش جامه عمل میپوشونه
اولا اسم کتاب بهتر بود قهرمانی به نام مادر باشه
گوینده هم خانم انتخاب بشه
متن داستان دوست داشتم پویا زنده بود
اما واقعا مایه تاسف که مادری که باید حامی مادر دیگری باشه این چنین زخم مادری را با حرفهایش ریش میکند
به یکبار شنیدنش میارزید. کتاب درد و رنج خانمهایی رو به تصویر کشیده که تعدادشون تو جامعه کم نیست. ولی به نظرم اسم کتاب جالب نبود. با توجه به اینکه مرد داستان خودش یه شخصیت منفی بود. شاید شیرزنس به نام مادر بهتر بود
داستان کوتاهی است از جهلی که شاید هنوز در بعضی خانوادهها باشد. ازدواج بدون آگاهی و سریع باعث درد کشیدن خود و خانواده خود و کودک ما میشود. صداپیشگی خوب بود. پردازش داستان نیز خوب بود. سپاس کتابراه عزیز
ممنون از نویسندهی بزرگ، درست که قصه بود ولی حتما همچین خانوادههایی با این مشکلات هست، کسی رنج میکشه دوست داره حامی داشته باشه لا اقل از لحاظ روحی تکیه گاهش باشه. بخشهایی از داستان فک میکردم خودم مادر داستان هستم
متاسفانه داستان بی محتوا و سطح پایین. بدون حرف جدید. یک داستان کلیشهای از زن ضعیف تو سری خور و عروس و مادرشوهر. گویندگی خیلی ضعیف. موضوع غیر منطقی، بچهای که آزمایشات نشون میدن ناشنواست یهو حرف میزنه.
موضوع به جا و اشاره به جهل و نادانی انسانهاست و اینکه علت مسائل رو در بیرون از خود جستجو میکنند و تغییر نمیکنند. گوینده باید بیشتر کار کنند صدای ایشون برای من آشناست و کارهای دیگه هم شنیدم... آرزوی موفقیت دارم
خوب بود بد نبود
فقط من از داستانهایی که اخری نداره خوشم نمیاد و این داستان هم اخری نداشت اما چون داستان درمورد مادر بود خوشم اومد و به احترام مادر یه ستاره دیگر هم اضافه کردم 💗
اسم کتاب بنده رو از گوش دادن به آن منع کرد👎
متاسفم برای کسانیکه اسم خودشونو نویسنده گذاشتن اما هنوز به پیش پا افتادهترین مسائل روز آگاهی ندارن، تساوی ارزش زن و مرد.
سطح نویسندگی و گویندگی متوسط بود بنظرم زن هیچگاه قابل مقایسه با مرد نیست. عنوان کتابای کاش بهتر انتخاب شده بود. شوهر این خانم خودش از. مردانگی چیزی نفهمیده بود بعد عنوان کتاب رو گذاشتن مردی بنام مادر
این کتاب هم کفو داستان نیست مرد فوق است و مادر مافوق. این اسم مافوق را پایین میکشد... صرف نظر از نام داستان نویسنده نگرانیهای یک مادر و تلاشش برای نجات فرزند علی غم وجود سازهای ناموافق را خوب به رشته تحریر در آورده
درباره فداکاری مادران در برابر قسمت و سرنوشت شوم و تلاش برای فردای بهتر برای عزیزانتان وداستان تاثیر گذار عبرتآموز مخصوصا برای کسانی که با آمدن مشکلات کم میآورند و شانه خالی میکنند
بیاد تمام بانوانی که در حمایت و مشکل گشایی از فرزندانشون خارج از جنسیت خود، مردانه چون کوه ستبر ایستادگی و پایمردی میکنند.
تعدادشان روز افزون باد و سپاس از نویسنده محترم و راویان خوش سخن.
این نوع زن از نظر شما مردی به نام مادره؟ این زن به جز اشک ریختن و غصه خوردن و یک دکتر یواشکی بردن چه کار مفیدی توی داستان انجام داد؟ مادر اونه که به خاطر بچهاش و سلامتیش دنیا رو به هم بریزه.
داستان متاثر کننده ایی بود که شاید اندکی از مشقات و رنجهای یک مادر رو به تصویر میکشید، زنانی که با وجود این همه شکیبایی دست آخر شاید با یدک کشیدن نام مرد، از انها قدردانی بشه، واقعا افسوس،،،
این کتاب شجاعت زنانی را نشان میدهد که در برابر مشکلات خم به ابرو نمیآورند و تلاش میکنند کتابی که دلسوزی یک مادر را به رخ میکشد و از فرزندش دست نمیکشد و برای شادی آن هر کاری انجام میدهد.
داستان بسیار ضعیف و محجور بود و متاسفانه یک زن تحصیل کرده و از خانواده فرهنگی را بسیار ضعیف و ناتوان و ستم کش نشان داد، همچنین نام کتاب بسیار بی ارتباط به موضوع داستان و مردسالارانه انتخاب شده
از اسم کتاب خوشم نیومد. چرا باید توان واستقامت و جنگ مادران برای فرزندانشون رو حتما با عنوان مرد بگیم؟ زن خودش به اندازه کافی قدرت داره. گاهی قدرت نرم مثل آب خیلی کاربردی تر قدرت سخت مثل شمشیره.
کتاب هشدار دهندهای بود
موضوع فقر فرهنگی ست که بعضیها اصلا دوست ندارن چیزی یاد بگیرند
در حقیقت تغییر ذهنیت براشون قابل قبول نیست شاید هم فکر میکنند دخالت در کار خداست
در اسم کتاب اینکه شان و قدرت یک زن رو بااسم مرد بیان کنید درست نیست کاش بفهمیم که مرد بودن به تنهایی نشونهی قدرت نیست و زن به خودی خود بدون تشبیه شدن به مرد میتونه قوی باشه👎
بد نبود گاها تو لحظه لحظه هاش همزاد پنداری کردم. بنظرم هر مادری تو این قسمتی ازین لحظات به سبک خودش قرار گرفته و تمام این حال های بد رو تجربه کرده آرامش دهنده فقط خدا...
ماجرای کشیدن بار سختی و درد فرزند توسط مادر هست که هر کس هم پشت رو خالی کنه، آخری مادر هست که میمونه به پای فرزند. ولی خب ماجرا تکراری بود و داستان خاصی نداشت.
خوب بود و کمتر داستانهایی هست که جایگاه مادرو بد نشون میده و جاه طلبی مادر رو خوب نشون میداد و این که خوده مادره مشکلات تفاهم و دوست داشتن را با شوهر اولش داشته روهم رفته بد نبود
در یک داستان دو نوع مادر رو توصیف کرده که هر کدوم به نوع خودشون دلسوز بچشون بودن. مادر شوهر که به سبک مادران قدیم بود و مادر بچه که تحصیل کرده بود. در کل بد نبود
با سلام و احترام راستش خیلی طرح و ایدهی نوینی در داستان نبود که اثرگذار باشه. راستش صدا گذاریها به نظرم خوب نبود. حس نکردم چیز تازهای از شنیدن این داستان به من اضافه شد.
نکته جالب برای من این بود که مخاطب ایرانی توهینهایی که به مقام پدر در کتاب شده است را جنسیت زدگی نمیداند و قرار گرفتن واژه مرد کنار مادر را جنسیت زدگی میپندارد.
این جمله که هم از حضرت محمد و هم حضرت مسیح نقل شده "هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند و...... " شاهکلید روابط سالم هست