جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی مردی به نام مادر
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام مادر - مجید اوریادی زنجانی
مجید اوریادی زنجانی
،
بهاره سرمدی
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.8
1001 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فرشته رزاقی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
1
0
تعلیق جالبی نداشت، موضوع خوب هست ولی داستان جذاب نبود و شخصیت پردازی خوبی نشده بود، پرش زیاد دارد، گویندگی هم ناله گونه
نگار مردی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
0
0
اجرا در ابتدا نام معلوم است، مفهوم را نرسوندن محتوا گنگ بود، ممنون از دست اندرکاران این نرم افزار.
طلا جاویدان
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
0
0
تجسم مادری که نقش مردی قوی تر از پدر را درزندگی دارد امید به زندگی وپیشرفت رو چند برابر میکند
پروانه اکبری_نویسنده
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
همهی مادرای ایرونی همینطوری هستن البته بغیر از اونایی که فکر میکنن از تمدن جلوترن
حسن صفره
۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
0
کتابب جالبیه دلم به حال مادری که هم مادره و هم پدر سوخت، واقعیتی از جامعه امروزی
عصمت میردریکوند
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
0
بسیار عالی وآموزنده خیلی خوب زحمات زن و مادر بودن در قلم نویسنده تجلی پیدا کرده بود
آرزو جمالان
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
عنوان بهتری میشد برای کتاب انتخاب کرد چرا مردی به نام مادر مادر خود از هر کلمهای قوی تر است
Javadmjb@yahoo.com
۱۴۰۲/۰۱/۲۴
0
0
نام کتاب اصلا مناسب نیست...
گویی مرد بودن، پیش فرض انجام امور مربوطه در کتاب است....
زینب سالاری
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
خوب بود در مورد نگرانیها و استرسهای یک مادر بود باید مادر بود تا استرس یک مادر رو درک کرد
ژینو شامحمدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
تجسم واقعبین کوتاه و با محیط بستهای دارد... جالب نبود ولی خوب همه ستارهها را بهش میدهم.
بابک نیکوئیان
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
واقعا زیبا و عمیق و تاثیرگذار بود بینهایت از پدیدآورندگان این اثر گرانقدر سپاسگزارم...
Mersa farhadi
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
اصلا جالب نبود، هم اسمی ک براش انتخاب کردن
هم حس گوینده خوب نبود، داستان فوق العاده تکراری بود
نازنین کریمی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
بسیار بسیار عالی اما چرا نماد قدرت همیشه مرد هست چ بسا زنهایی که هزاران هزار بار از مردان قویترند
شیما معزی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
متن کتاب جالب بود. خدا قوت.
ولی متاسفانه صدای انتخاب شده برای این متن چندان مناسب به نظر نمیرسه
حامد طباطبایی
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
داستان خیلی جالب نبود
آخر قصه معلوم نیست چه میشود
ته داستان این سوال پیش اومده که خب که چی؟
Hadi Vazife
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
قشنگ نبود دیگه چی باید بگم که نظرم ثبت بشه؟!!!!
خوشم نیومد. لطفا به نظر هم احترام بزاریم
A J
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
کتابهای صوتی کانون چوک همگی به دقت انتخاب شده و بصورت رایگان اما با کیفیت خوب ارائه میشه
زینب حسین پور
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
واقعا زیبا بود نامکتاب به تنهایی پر از مفهوم و معانی مختلف است داستان نیز قشنگ بود
هما موسوی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
خیلی بی سرو ته تموم شد
راوی داستانم اصلا خوب نبود. نقش مادر شوهرم خیلی مصنوعی حرف میزد
Zahra M
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
کتاب دردیک مادر خیلی قشنگ به تصویرکشیده بود من باتموم وجود دردمادر حس کردم... تشکر
زهرا سرلک
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
بنظرم باید اسم کتاب رو به این نام نمیگذاشتید..
چون داخل کتاب مرد زندگی زن.. ی نامرد به تمام معناس
پونه
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
خیلیزیبابود، دردیکهمادرتحملمیکردروبهخوبیبهتصویرکشیده
یکم همدردیکردمباهاش.
علی شیخ
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
این داستان را به مردهایی که نسبت به احساسات همسران خود بی اهمیت هستند توصیه میشه
Mina Minai
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
1
0
داستان راجبه مادره، بعد راوی آقا هستن! با صدایی بسیار خسته کننده انگار روزنامه میخوندن
عرفان احمدی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
کتابش واقعا عالیه
من برای برداشت لهجم باید گوش کنم
خیلی عالیه پیشنهاد میکنم
موضوعشم خوبه
Setayesh Parsa
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
0
خیلی داستان قشنگی بود ولیای کاش به مادرا بیشتر احترام گذاشته میشد چون مقام مادر خیلی بالاس☺
atefeh habibi
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
2
0
سر و ته نداشت، و هیچ ربطی به مردانگی مادر نداشت، شخصیتها صفر و صد بودن و...
Leila Fadaei
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
2
0
بسیار ضعیف و کم محتوا. مثل اینکه داستان زندگی یک نفر توسط یک فرد عادی روایت بشه
فاطمه جمشیدی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
0
0
قشنگ بود و دردناک ولی شاید سبک نویسنده رو در نویسندگیش دوست نداشتم
نورا
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
0
0
داستان تناقض داشت در کل بد نبود میتونست خیلی بهتر از این باشه
یاشا احمدی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
0
0
من عاشق این کتاب شدم هر چند که گوینده داستان انگار در حال خوابیدن بود
آناهیتا فرهنگیان
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
0
حقیقت خیلی از زندگیها و نقش مادر را به خوبی نشان.
دقیق و کوتاه.
سمیرا ن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
0
0
تجمل صدای گویندهها به ویژه شخصیت احمد سخت بود و در کل چندان جالب نبود
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
0
با تشکر از صداپیشگان هنرمند، همه پدیدآورندگان این کتاب شنیداری و کتابراه عزیز.
صغرا صادقی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
0
0
کتاب خوبی بود هر چند غم انگیز و ناراحت کننده اما شنیدنش تا آخر خالی از لطف نبود
شکوفه عوض پور
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
داستان خوبی بوود
واقعا بهشت زیر پای مادران
درووود بر تمام مادرااان دنیااا
Leila Behzadi
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
کتاب خوبی بود، فقط صدای گوینده مرد گیرایی زیادی نداشت و حسی ازش درک نمیشد
هایدی
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
از نوع نگارش نویسنده خوشم اومد خیلی خوب احساسات رو با کلمات منتقل میکرد
مهرداد
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
0
حافظ از مشرب قسمت گله ناانصافیست
طبع چون آب و غزلهای روان ما را بس
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
0
0
خوانش هیچ حسی ندارد چرا انقد سر سری و بی احساس خوانده میشود 🙁
محمد مهدی ندیمی
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
سلام
موضوع بسیار عالی
و گوینده بسیار خوب و زیبا ادا کرد
ارزش خواندن دارد
Somaeih
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
به نظر بنده عنوان این کتاب مشکلی نداره جسارت نویسنده رو بیان میکند.
سبحان
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
مادری دلسوز که گیر مردی نفم افتاده
عالی بود مرسی از کانون فرهنگی چوک
samira khandanikia
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
0
خیلی قشنگ بود و زحمتهای یک مادر و عشق به فرزندش رو کامل بیان میکرد
محمد جواد گلزاری
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
البته منظور از مرد در اسم کتاب صفت مردی هست
مثلاً صفت نامردی و مردی
Atena Abdan
۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
0
نمیدونم چرا اسمه کتاب این گذاشته شده اما صحنه سازی خوبی داشت درکل
محسن مهدوی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
داستانی کوتاه و گویا که تلاش میکند نوعی طرز فکر غلط را ارائه دهد
رز باغی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
خیلی زیبا بود تلاش مادری که برای سلامتی فرزندش تمام سختیها رو به جان خرید
میترا
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
0
خوب بود مادر یعنی همین نمیخواد که مرد باشه تا بهش ایمان بیاریم.
𝐅.𝐒
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
بعضی از جاهای داستان گذشته حال قاطی میشدن نمیتونستی بفهمی مال زمان حال یا گذشته
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>
👋 سوالی دارید؟