نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام مادر - مجید اوریادی زنجانی

مائده شریعتمداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بیان گوینده‌ها کمی ضعیف بود در کل بد نبود
Nazanin Khademifar
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کتاب خوبی بود نه در حد عالی ولی ارزش وقت گذاری را داشت
زینب زمانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
داستان تا حدی تکراری بود ولی نحو اجرای داستان زیبا بود.
الهام ابراهیمی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
از نظر من داستان ضغیفی بود، از وقتی که گذاشتم پشیمونم
امیر زنده دل
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
سلام ممنون از کتابراه عالی بود خوشم اومد
Aynaz Taheri
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
برای زمانی که حس میکنید خیلی بیکارید گوش بدین++
Art Art
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
این کتاب با دیدی متفاوت زیبایی و سختی مادر بودن نشان میدهد.
معصومه پوراحمد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
وجود خانواده‌های سنتی از معضلات جامعه ماست
پانته آ فراهانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
داستان جالبی بود ببخشید بقیش چیشد؟ کجاست؟
Nastaran Mahmodabadi
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
زن خیلی بی عرضه بود و این بد بود مقصر خودش بود ک وا داد
مریم بنایی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
یک داستان دردناکه ولی جالبه و این زحمتی که روی دوش مادره
Farnazii Nej
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
گوینده‌ها افتضاح بودن تورو خدا اجرا نکنین حالم بد شد
مهدی نوری
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
به یاد فداکاری و مهربانی تمام مادران دنیا...
ابوالفضل شفیعی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
واقعا تاثیر گذار بود و شخصیت مادر را خیلی دوست داشتم
saber mehri
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
فقط آخرش باز بود خوشم نیومد وگرنه همه چی خوب بود
فاطمه بخشی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
کتاب و داستانش و طرز خواندن عالی بود. ممنون
Saye masihe
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بد نبود ولی پدر هم همیشه به فکر فرزندانش هست
زینب سبزعلی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
خیلی غم انگیز بود. و قصه‌ی خیلی از خانم‌های ایرانی
سلام ‌
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
داستان بسیار عالی بود اما شیوه خوانش داستان مشکل داشت
مریم قابلی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خیلی متن ساده وروان بود وازکشش خاصی برخوردارنبود
محدثه رضائی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
جالب بود.... فقط خدا لعنت کند آن مرد بی خیال و مادرشو 😢
نرمین صوفی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
وحشتناک بود حیف وقت و اینترنتی که صرف کردم
نازنین دانشور
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
واقعا قشنگ بود. من هیلی خوشم اومد داستان جذابی داشت
معصومه عسگری
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
کم کتابشو دوست داشتم
پیشنهاد میکنم بخونید
مونس حسینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
داستان فوق العاده جالبی بود من دوست داشتم
abas asiri
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
با توجه به اسم کتاب انتظار محتوای بهتری داشتم
Venous .
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
داستان جالب بود. ولی شخصیت پردازی بسیار ضعیف
Mohammad Bagheri
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
به همون اندازه که خود داستان خوب بود اجرای اون هم ضعیف بود.
رزیتا یگانه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
صدای گوینده‌ها خیلی بد بود. همراه با یک داستان تکراری
ارشان جولانژاد
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
ممنون خیلی خوب بود بازم از اینا بزارید ممنون.
Zeynab kazemian
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالی بود. ولی شخصیت احمد و مادر و خواهرش را اصلا دوست نداشتم
Jalal hasanzadeh
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
موضوع داستان خوب بود
ولی خوب بیان نشده بود
مریم پرتوی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
زیبا و بسیار غم انگیز. روزگار زنان زیادی اینگونه است. 😢
Soha Mehrad
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
با حال بود🥺💋 ر. ررررررررر
اات
Elahe Babazade
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خیلی کتاب خوب و تاثیر‌گذاری هست
ساناز علمدار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
خیلی خوب بود👌🏻👍🏻
یاشار باقرپور
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
خداوند را شاکرم که در مسیر اگاهی ام
مرضیه رادمند
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
داستان کوتاه جالبی بود تلخ ولی واقعی
baran
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
چقدر قشنگ.. کاش یکم طولانی تر بود
محمد رضا مسجدسرایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
مطلب خیلی خاصی نداشت
زهرا صدیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
به ارزش مقام والای مادر اشاره می‌کند.
Ehsan Heidarabadi
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
زیاد قصه‌ی جالب نبود
قصه تکراری بود
حمیده زارعی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
خیلی جذاب و لطیف بود
حمیرا درخشی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
به درستی جایگاه مادر و توصیف می‌کنه
مصطفی محمودی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
مادر جواهر تکرار نشدنی، کتاب خوبیه
صدیقه عباسی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
زنده باد مادران بی باک سرزمینم
Pedram_2nnr
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
کتاب چیزی برای ارائه نداشت.
Ali Sepi
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
کتاب قشنگیه ارزش خوندن داره
س.م
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
عالی بود من واقعا لذت بردم
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
یک ستاره کم کردم به خاطر اسم کتاب
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟