جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی مردی به نام مادر
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام مادر - مجید اوریادی زنجانی
مجید اوریادی زنجانی
،
بهاره سرمدی
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.8
1001 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مائده شریعتمداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
بیان گویندهها کمی ضعیف بود در کل بد نبود
Nazanin Khademifar
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
0
کتاب خوبی بود نه در حد عالی ولی ارزش وقت گذاری را داشت
زینب زمانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
داستان تا حدی تکراری بود ولی نحو اجرای داستان زیبا بود.
الهام ابراهیمی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
از نظر من داستان ضغیفی بود، از وقتی که گذاشتم پشیمونم
امیر زنده دل
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
سلام ممنون از کتابراه عالی بود خوشم اومد
Aynaz Taheri
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
برای زمانی که حس میکنید خیلی بیکارید گوش بدین++
Art Art
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
این کتاب با دیدی متفاوت زیبایی و سختی مادر بودن نشان میدهد.
معصومه پوراحمد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
وجود خانوادههای سنتی از معضلات جامعه ماست
پانته آ فراهانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
0
0
داستان جالبی بود ببخشید بقیش چیشد؟ کجاست؟
Nastaran Mahmodabadi
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
0
زن خیلی بی عرضه بود و این بد بود مقصر خودش بود ک وا داد
مریم بنایی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
یک داستان دردناکه ولی جالبه و این زحمتی که روی دوش مادره
Farnazii Nej
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
0
0
گویندهها افتضاح بودن تورو خدا اجرا نکنین حالم بد شد
مهدی نوری
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
0
به یاد فداکاری و مهربانی تمام مادران دنیا...
ابوالفضل شفیعی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
1
0
واقعا تاثیر گذار بود و شخصیت مادر را خیلی دوست داشتم
saber mehri
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
1
0
فقط آخرش باز بود خوشم نیومد وگرنه همه چی خوب بود
فاطمه بخشی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
1
0
کتاب و داستانش و طرز خواندن عالی بود. ممنون
Saye masihe
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
بد نبود ولی پدر هم همیشه به فکر فرزندانش هست
زینب سبزعلی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
1
0
خیلی غم انگیز بود. و قصهی خیلی از خانمهای ایرانی
سلام
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
داستان بسیار عالی بود اما شیوه خوانش داستان مشکل داشت
مریم قابلی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
0
0
خیلی متن ساده وروان بود وازکشش خاصی برخوردارنبود
محدثه رضائی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
1
0
جالب بود.... فقط خدا لعنت کند آن مرد بی خیال و مادرشو 😢
نرمین صوفی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
1
وحشتناک بود حیف وقت و اینترنتی که صرف کردم
نازنین دانشور
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
واقعا قشنگ بود. من هیلی خوشم اومد داستان جذابی داشت
معصومه عسگری
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
کم کتابشو دوست داشتم
پیشنهاد میکنم بخونید
مونس حسینی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
داستان فوق العاده جالبی بود من دوست داشتم
abas asiri
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
0
0
با توجه به اسم کتاب انتظار محتوای بهتری داشتم
Venous .
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
0
داستان جالب بود. ولی شخصیت پردازی بسیار ضعیف
Mohammad Bagheri
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
به همون اندازه که خود داستان خوب بود اجرای اون هم ضعیف بود.
رزیتا یگانه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
0
صدای گویندهها خیلی بد بود. همراه با یک داستان تکراری
ارشان جولانژاد
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
ممنون خیلی خوب بود بازم از اینا بزارید ممنون.
Zeynab kazemian
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
عالی بود. ولی شخصیت احمد و مادر و خواهرش را اصلا دوست نداشتم
Jalal hasanzadeh
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
1
0
موضوع داستان خوب بود
ولی خوب بیان نشده بود
مریم پرتوی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
1
0
زیبا و بسیار غم انگیز. روزگار زنان زیادی اینگونه است. 😢
Soha Mehrad
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
با حال بود🥺💋 ر. ررررررررر
اات
Elahe Babazade
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
2
0
خیلی کتاب خوب و تاثیرگذاری هست
ساناز علمدار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
0
0
خیلی خوب بود👌🏻👍🏻
یاشار باقرپور
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
0
0
خداوند را شاکرم که در مسیر اگاهی ام
مرضیه رادمند
۱۴۰۴/۱۲/۱۴
0
0
داستان کوتاه جالبی بود تلخ ولی واقعی
baran
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
0
0
چقدر قشنگ.. کاش یکم طولانی تر بود
محمد رضا مسجدسرایی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
0
0
مطلب خیلی خاصی نداشت
زهرا صدیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
0
0
به ارزش مقام والای مادر اشاره میکند.
Ehsan Heidarabadi
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
0
0
زیاد قصهی جالب نبود
قصه تکراری بود
حمیده زارعی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
0
0
خیلی جذاب و لطیف بود
حمیرا درخشی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
0
0
به درستی جایگاه مادر و توصیف میکنه
مصطفی محمودی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
0
0
مادر جواهر تکرار نشدنی، کتاب خوبیه
صدیقه عباسی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
0
0
زنده باد مادران بی باک سرزمینم
Pedram_2nnr
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
0
0
کتاب چیزی برای ارائه نداشت.
Ali Sepi
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
0
0
کتاب قشنگیه ارزش خوندن داره
س.م
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
0
عالی بود من واقعا لذت بردم
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
0
یک ستاره کم کردم به خاطر اسم کتاب
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>
👋 سوالی دارید؟