داستان خیلی نزدیک واقعیت بود حتی بچهای که عینکی میشه دنبال ژن ووراثت هستن درهرصورت باید درمان بشه حالا ازهرکجا اومده آفرین به این مادرفداکارممنون کتابراه🙏
سلام به نویسنده خداقوت من این کتاب را دوست داشتم خوب بود من چند بار گوش دادم باحال بود مرسی از نویسنده......... و تشکر از............ کتابراه مرسی خدانگهدار
میتونست با یه متن قشنگتر بیان بشه. چون داستانی بود از دل زندگی. خیلی پیچ و کلاف درهم داشت. بعد هر پاراگراف یه ثانیه فکر میکردی که موقعیت الان داستان کجاست....
با تشکر فراوان از نویسنده محترم با این داستان زیبا وهمچنین تمامی کسانی که زحمت میکشن که این کتابها رو رایگان و با این کیفیت عالی در اختیار شنوندگان قرار میدن
بع نظرم زنا کامل ترن و این خیلی بده که قوی بودن زن رو به مرد نسبت میدید و اینکه اصلا اسم داستان با خودش همخونی نداشت