جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان ایرانی
›
داستان کوتاه ایرانی
›
کتاب صوتی مردی به نام مادر
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام مادر - مجید اوریادی زنجانی
مجید اوریادی زنجانی
،
بهاره سرمدی
خانه داستان چوک
دسته:
داستان کوتاه ایرانی
کتاب صوتی
3.8
1001 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
فاطمه نامور
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
0
به نظرم توانسته بود حس مادر نگران و صبور دربرابر خانوادهی همسرش را نشان دهد
فاطمه گوهری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
0
عالی عالی بود ممنون دلم برای مادرسروش و خود سروش خیلی میسوزد
طیبه میری
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
0
0
بد بود پر از انرژی منفی. چیزی برا گفتن نداشت. نا امید کننده. اصلا دوست نداشتم.
فاطمه حسن پور
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
0
به نظر من واقعا داستان جالبی بود. من این کتاب را به شما توصیه میکنم
مریم غفاری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
0
0
بی محتوا وبسیار ساده بود، تا اومد شروع بشه تموم شد، بدون هیچ پایانی
لیلا کریم زاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
کلا به کتابهای که نویسنده ایرانی نمیتونم اعتماد کن ولی این کتابو دوست داشتم
عسل علیزاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
بد نبود مشکلات مادرانی که مستقل نیستند و در خانوادههای مرد سالار زندگی میکنند
Mohi Toni
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
کتاب را خواندم یکم بیش از حد یک زن را ضعیف و بی زبان و مظلوم توصیف کردند
Zeynab Hosenpoor
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
خیلی خوب بود مخصوصا پایان داستان خسته نباشید میگم به نویسنده
ماندانا ناظمی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
0
0
کلا داستان سر و ته درستی نداشت ایم کتاب هم که نقطه ضعف بزرگی برای کتاب بود
راضیه اکبری
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
0
0
چی بگم زندگی بر بعضیا واقعا سخت میگذرد
من فقط درد و بی فرهنگی رو متصور شدم
مهسا شیری
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
1
0
داستان زیبا و تاثیر گذار، و البته واقعیتهایی که در جامعه شاهد هستیم
salimeh shirdel
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
خوب شروع شد اما صدای گویندگان خوب نبود و پایان خوبی نداشت...
فاطمه جعفری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
یک داستان کوچک خیلی معمولی. بذارین رو سرعت و گوش کنید چون چیز بخصوصی نداره!
fateme alizade
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
1
0
این داستان به من نشون داد که مادران ما از همه بیشتر نگران ما هستند
نازيلا هادی نژاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
داستان خوبی بود و اینکه چند نفر داستان را روایت میکردن خوب بود
اعظم رحمتی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
موضوع متفاوت و به نظرم واقعی از ایثارگریهای زن رو روایت میکنه
Mos Rez
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
بد نبود مادرشوهر و خواهر شوهر ش خیلی بدجنس بودن چون شوهرش خوب نبود
پویا کوهی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
1
0
خوبه برا نوجوانهایی که قدر امکانات وپدر و مادر و نمیدونند آموزنده است
Alex Anderson
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
2
0
به نظرم موضوع خوبی بود فقط کاش نویسنده اسمش و این نمیزاشت
احسان
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
0
0
یه نفر بگه پسری که مادرزادی نمیشنوه، چطور تکلم داره؟!
مریم احمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
0
0
کاش پسرش خوب بشه از داستانهای غمگین خوشم نمیاد
روژان حاجی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
0
0
فکر میکردم قشنگ باشه اما پایانش دوست نداشتم.
سید
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
0
0
گوش دادم آموزنده و جالبه هست عالیه ممنون
نفیسا نقی ازده
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
0
0
خوب بود ولی تو جامعهی الان کسی اینجوری نیست
طاهره کلانتری
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
0
0
بد نبود نام کتاب به محتوای کتاب نمیخورد.
Reza Shahsavari
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
0
0
سلام به تیم خوب کتابراه... کتاب خوبیه، ارزش شنیدن داره.
زهراگائینی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
0
0
از صدا و طرز خواندن خوشم نیومد خیلی هم تتد میخونه
فاطمه سلیمی
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
0
0
توصیفها و استعارههای قشنگی داشت داستان خوبی بود لذت بردم
تقی ربانی
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
0
0
بدک نیست داستان خیلی غمگین دربای فقراس و کسانی که نیاز مند
زکریا قنبری
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
زیاد جالب نبود برای این که آخرش جالب تمام نشد
علیرضا وطن پرست
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
0
0
اکثر مادرهای ایرانی این قدر بردبار وصبور هستن
رافعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
من که نفهمیدم اون بچه بلاخره میتونست حرف بزنه یا نه؟
مینا سبحانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
نسبت به پدر بچه خیلی خشمگین و مادربزرگ فضولش
علی نامن
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
0
0
باسلام داستان خوبی بود ولی آخرش جالب تموم نشد و.
فاطمه سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
0
توقع داشتم یکم بیشتر جزئیات رو بیان کنه.
زهرا وزیر پور
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
0
قشنگ نبود اونقدر خیلی ساده و پیش پا افتاده بود
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
0
0
جالب بود مشکلات بعضی بانوان تمامی ندارد متاسفانه
شیرین شیرین
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
خیلی داستان ضعیفی داشت. گویندهها از داستان ضعیف تر
عرفان ریاحی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
0
خیلی جالب بود. گوشهای از هزاران هزار فداکاریهای یک مادر.
مرجان عیدیان
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
0
خیلی جالب نبود. یک سوژه قدیمی و پیش پا افتاده.
محدثه محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
کتاب خوبی بود ولی بنظرم اسم کتاب و خود داستان بهم نمیخورد.
Faezeh atash
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
0
یکم گنگ بود دوست داشتم پایان بهتری داشته باشه ولی بدم نبود
بهروز داوری
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
0
0
سلام
بنظرم داستان خیلی گنگ و نا مفهوم ادامه و بپایان رسید
مهدیه شکوهیان
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
افتضاح. پر از انرژی منفی و مدارهای پایین. راوی هم خوب نبود
احمد مهریار
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
کتاب پربهای هس من بعد از این کتاب خیلی چیزها را فهمیدم
Hossinkakaei
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
0
0
تازه دانلود کردم امید وارم کتاب خوبی باشه
Nazi N
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
0
0
عالی بود وکاملا عواطف واحساسات پاک رو به تصویر کشیدی
Saeed Emami Emami
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
سلام با توجه به نام کتاب منتظر پایان دیگری بودم
دانیال سوری
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
خیلی خوب بود دوست داشتم شخصیاتاشو تاثیر گذار بود
<<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>>
👋 سوالی دارید؟