نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی به نام مادر - مجید اوریادی زنجانی

فاطمه نامور
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
به نظرم توانسته بود حس مادر نگران و صبور دربرابر خانواده‌ی همسرش را نشان دهد
فاطمه گوهری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عالی عالی بود ممنون دلم برای مادرسروش و خود سروش خیلی میسوزد
طیبه میری
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بد بود پر از انرژی منفی. چیزی برا گفتن نداشت. نا امید کننده. اصلا دوست نداشتم.
فاطمه حسن پور
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
به نظر من واقعا داستان جالبی بود. من این کتاب را به شما توصیه میکنم
مریم غفاری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
بی محتوا وبسیار ساده بود، تا اومد شروع بشه تموم شد، بدون هیچ پایانی
لیلا کریم زاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
کلا به کتاب‌های که نویسنده ایرانی نمی‌تونم اعتماد کن ولی این کتابو دوست داشتم
عسل علیزاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بد نبود مشکلات مادرانی که مستقل نیستند و در خانواده‌های مرد سالار زندگی میکنند
Mohi Toni
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
کتاب را خواندم یکم بیش از حد یک زن را ضعیف و بی زبان و مظلوم توصیف کردند
Zeynab Hosenpoor
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
خیلی خوب بود مخصوصا پایان داستان خسته نباشید میگم به نویسنده
ماندانا ناظمی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
کلا داستان سر و ته درستی نداشت ایم کتاب هم که نقطه ضعف بزرگی برای کتاب بود
راضیه اکبری
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
چی بگم زندگی بر بعضیا واقعا سخت میگذرد
من فقط درد و بی فرهنگی رو متصور شدم
مهسا شیری
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
داستان زیبا و تاثیر گذار، و البته واقعیت‌هایی که در جامعه شاهد هستیم
salimeh shirdel
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
خوب شروع شد اما صدای گویندگان خوب نبود و پایان خوبی نداشت...
فاطمه جعفری
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
یک داستان کوچک خیلی معمولی. بذارین رو سرعت و گوش کنید چون چیز بخصوصی نداره!
fateme alizade
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
این داستان به من نشون داد که مادران ما از همه بیشتر نگران ما هستند
نازيلا هادی نژاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
داستان خوبی بود و اینکه چند نفر داستان را روایت می‌کردن خوب بود
اعظم رحمتی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
موضوع متفاوت و به نظرم واقعی از ایثارگریهای زن رو روایت می‌کنه
Mos Rez
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بد نبود مادرشوهر و خواهر شوهر ش خیلی بدجنس بودن چون شوهرش خوب نبود
پویا کوهی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خوبه برا نوجوانهایی که قدر امکانات وپدر و مادر و نمیدونند آموزنده است
Alex Anderson
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
به نظرم موضوع خوبی بود فقط کاش نویسنده اسمش و این نمی‌زاشت
احسان
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
یه نفر بگه پسری که مادرزادی نمیشنوه، چطور تکلم داره؟!
مریم احمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
کاش پسرش خوب بشه از داستانهای غمگین خوشم نمیاد
روژان حاجی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
فکر میکردم قشنگ باشه اما پایانش دوست نداشتم.
سید
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
گوش دادم آموزنده و جالبه هست عالیه ممنون
نفیسا نقی ازده
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
خوب بود ولی تو جامعه‌ی الان کسی اینجوری نیست
طاهره کلانتری
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
بد نبود نام کتاب به محتوای کتاب نمی‌خورد.
Reza Shahsavari
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
سلام به تیم خوب کتابراه... کتاب خوبیه، ارزش شنیدن داره.
زهراگائینی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
از صدا و طرز خواندن خوشم نیومد خیلی هم تتد میخونه
فاطمه سلیمی
۱۴۰۳/۰۱/۰۲
توصیف‌ها و استعاره‌های قشنگی داشت داستان خوبی بود لذت بردم
تقی ربانی
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بدک نیست داستان خیلی غمگین دربای فقراس و کسانی که نیاز مند
زکریا قنبری
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
زیاد جالب نبود برای این که آخرش جالب تمام نشد
علیرضا وطن پرست
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
اکثر مادر‌های ایرانی این قدر بردبار وصبور هستن
رافعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
من که نفهمیدم اون بچه بلاخره میتونست حرف بزنه یا نه؟
مینا سبحانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
نسبت به پدر بچه خیلی خشمگین و مادربزرگ فضولش
علی نامن
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
باسلام داستان خوبی بود ولی آخرش جالب تموم نشد و.
فاطمه سلطانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
توقع داشتم یکم بیشتر جزئیات رو بیان کنه.
زهرا وزیر پور
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
قشنگ نبود اونقدر خیلی ساده و پیش پا افتاده بود
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
جالب بود مشکلات بعضی بانوان تمامی ندارد متاسفانه
شیرین شیرین
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خیلی داستان ضعیفی داشت. گوینده‌ها از داستان ضعیف تر
عرفان ریاحی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
خیلی جالب بود. گوشه‌ای از هزاران هزار فداکاری‌های یک مادر.
مرجان عیدیان
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
خیلی جالب نبود. یک سوژه قدیمی و پیش پا افتاده.
محدثه محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
کتاب خوبی بود ولی بنظرم اسم کتاب و خود داستان بهم نمیخورد.
Faezeh atash
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
یکم گنگ بود دوست داشتم پایان بهتری داشته باشه ولی بدم نبود
بهروز داوری
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
سلام
بنظرم داستان خیلی گنگ و نا مفهوم ادامه و بپایان رسید
مهدیه شکوهیان
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
افتضاح. پر از انرژی منفی و مدارهای پایین. راوی هم خوب نبود
احمد مهریار
۱۴۰۱/۰۲/۱۳
کتاب پربهای هس من بعد از این کتاب خیلی چیز‌ها را فهمیدم
Hossinkakaei
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
تازه دانلود کردم امید وارم کتاب خوبی باشه
Nazi N
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عالی بود وکاملا عواطف واحساسات پاک رو به تصویر کشیدی
Saeed Emami Emami
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
سلام با توجه به نام کتاب منتظر پایان دیگری بودم
دانیال سوری
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خیلی خوب بود دوست داشتم شخصیاتاشو تاثیر گذار بود
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟