نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

مسعود معتمد
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
بسیار ضعیف ازلحاظ داستانی بسیار فانتزی و غیر واقعی.
سحر اویسی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
صدای گوینده‌های خانم اصلا خوب نبود
Rahil najafi
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خیلی عالی بود لحظه لحظه میتوان با کتاب زندگی کرد
ستایش فلاحی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
جالب پیشنهاد میکنم براتون
مهسا کریمی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
عالیه. فیلمشم دیدم. واقعا به آدم انگیزه میده
زهرا حقیقی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عالی وتاثیر گذار بود👍👍👍
کاربر M2
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
خیلی داستان زیبایی بود.
مجید کشاورز
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خیلی خوب و عالی بود، راویان هم خیلی خوب بودند
Ghanbarzad Ghanbarzad
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
کتاب قشنگی است... خصوصا نسخه صوتیش.
Atousa Bahiraei
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
کتاب خوبی بود. صداگذاریها عالی بود. یه رمان جالب
hosna
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
جوجو مویز فوق العاده‌ای تو....
محمدرضا شیری
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
صدای راوی عالی بود، تنظیم و کارگردانی هم عالیه
نجمه کریمی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
به جرات میتونم بگم کتاب و صدای گوینده ‌ها خیلی بهتر از فیلمش بود
Fatemesadat Davoody
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
گروه گویندگان خیلی قوی و خوب بودن 😊
Nooshin Yazdi Yazdi
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بسیار عالی بود.. بخصوص گویندگان فایل صوتی.
نگین شکرانه
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خیلی خوب و ملموس بود. توصیه میشه😍
مهتاب حسین زاده
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
میشه لطفا نام موسیقی متن و بگید؟
Alireza Hemmati
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
من فیلمشو دیدم که فوق العاده عالی و احساسی بود
مهسا صادق زارع
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
خیلی عالی بود هم کتاب هم صدای گویندگان
atefeh golpour golpour
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
عاالی بود این کتاب ممنون کتابراه⁦❤️⁩
یاسمین فاتحی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
عالی بود کاش اول کتابشو میخوندم بعد فیلمشو میدیدم
Bahar Maleki
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
این کتاب عالی بود و واقعا حس خوبی به آدم میداد
نیلوفر کشت پور
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
خیلی دوس داشتم، گوینده عالی 🥰
Haleh Haghighinejad
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
قلبم درد گرفت واقعا خیلی غمگین‌ بود 😔
Samira Asgari
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
رمان خوب با اجرای فوق العاده گویندگان.
Mina Naghdbishi
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
خیلی دوستش داشتم. حیف که غمگین تموم شد. ⚘
Toktam Gilani
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
من فالمشوار دیدم واقعا عالی بود
Parisa Jamshidi
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
گویندگانش فوق العاده بودن، کتاب هم خوب بود
Roya Mozaffari
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
فوق العاده زیبا و بی‌نظیره این کتاب
Mehdi Behrooz
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
بسیار زیبا، دلنشین و اعتیاد آور
Saye Hajati
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
عالی بود خیلی خوب بود خیلی خیلی خوب بود
atefeh rostami
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
هم متن کتاب هم گویندگان... همگی عاالی
ش م
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
عالی بوود، دلم میخواد فیلمشم ببینم
Atefe Andakhshideh
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
عالی است این نویسنده کتاب ضعیف نداره
الهه بهاری
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
عالی بود ولی آخرش خیلی دردناک بود
فاطمه حبیبی
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
این کتاب چقدر زیباست حتما بخونید
گلرخ دیوبند
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
بسیار عالی بود، بی‌نهایت لذت بردم، ممنون کتابراه
فیروزه احمدی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم👍👍👍👍👍
اعظم آدینه پور
۱۳۹۸/۰۵/۱۸
کتاب خوبی بود از توصیف جزئیات لذت میبردم...
farah F
۱۳۹۸/۰۵/۱۷
من این کتاب رو سه سال پیش خوندم.. تاثیر گذاره
Manizhe Ghanbari
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
یعنی دیوونه شدم با کتابت دمت گرررممم😜
Zaer Zaer
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
عالی بود توصیه میکنم حتما بخرید.
پیمان راستگو
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
کتاب خوبی حتما بخونید شخصیت ویل دوست داشتم
سعید یونسی
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
کتاب بسیارعالی بود
Elham Hatami
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
می خواستم تشکر کنم بابت این اپلیکیشن خوب شما
یاسمن مژده بخش
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
عالی، قلم نویسنده عالی و موضوع جدید
Ziba Poorvafa
۱۳۹۷/۱۲/۲۸
تاثیر گذار و زیباست
شهره فارسی
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
عالی بود 👍👍🙏🙏
مرضیه کشمیریان
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خیلی دوست دارم این کتابو
متین قزلباش
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خیلی خوبه من کتابشو خوندم👏👏👏
<< 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟