جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
عاشقانه
›
کتاب صوتی من پیش از تو
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز
جوجو مویز
،
مریم مفتاحی
انتشارات آموت
،
آوانامه
دسته:
داستان و رمان عاشقانه خارجی
کتاب صوتی
4.7
1491 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
مسعود معتمد
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
بسیار ضعیف ازلحاظ داستانی بسیار فانتزی و غیر واقعی.
سحر اویسی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
صدای گویندههای خانم اصلا خوب نبود
Rahil najafi
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
خیلی عالی بود لحظه لحظه میتوان با کتاب زندگی کرد
ستایش فلاحی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
1
0
جالب پیشنهاد میکنم براتون
مهسا کریمی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
عالیه. فیلمشم دیدم. واقعا به آدم انگیزه میده
زهرا حقیقی
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
1
0
عالی وتاثیر گذار بود👍👍👍
کاربر M2
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
1
0
خیلی داستان زیبایی بود.
مجید کشاورز
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
خیلی خوب و عالی بود، راویان هم خیلی خوب بودند
Ghanbarzad Ghanbarzad
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
کتاب قشنگی است... خصوصا نسخه صوتیش.
Atousa Bahiraei
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
کتاب خوبی بود. صداگذاریها عالی بود. یه رمان جالب
hosna
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
جوجو مویز فوق العادهای تو....
محمدرضا شیری
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
صدای راوی عالی بود، تنظیم و کارگردانی هم عالیه
نجمه کریمی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
1
به جرات میتونم بگم کتاب و صدای گوینده ها خیلی بهتر از فیلمش بود
Fatemesadat Davoody
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
گروه گویندگان خیلی قوی و خوب بودن 😊
Nooshin Yazdi Yazdi
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
بسیار عالی بود.. بخصوص گویندگان فایل صوتی.
نگین شکرانه
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
1
1
خیلی خوب و ملموس بود. توصیه میشه😍
مهتاب حسین زاده
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
میشه لطفا نام موسیقی متن و بگید؟
Alireza Hemmati
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من فیلمشو دیدم که فوق العاده عالی و احساسی بود
مهسا صادق زارع
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
خیلی عالی بود هم کتاب هم صدای گویندگان
atefeh golpour golpour
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
عاالی بود این کتاب ممنون کتابراه❤️
یاسمین فاتحی
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
عالی بود کاش اول کتابشو میخوندم بعد فیلمشو میدیدم
Bahar Maleki
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
این کتاب عالی بود و واقعا حس خوبی به آدم میداد
نیلوفر کشت پور
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
خیلی دوس داشتم، گوینده عالی 🥰
Haleh Haghighinejad
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
قلبم درد گرفت واقعا خیلی غمگین بود 😔
Samira Asgari
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
رمان خوب با اجرای فوق العاده گویندگان.
Mina Naghdbishi
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
خیلی دوستش داشتم. حیف که غمگین تموم شد. ⚘
Toktam Gilani
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
من فالمشوار دیدم واقعا عالی بود
Parisa Jamshidi
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
گویندگانش فوق العاده بودن، کتاب هم خوب بود
Roya Mozaffari
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
فوق العاده زیبا و بینظیره این کتاب
Mehdi Behrooz
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
بسیار زیبا، دلنشین و اعتیاد آور
Saye Hajati
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
عالی بود خیلی خوب بود خیلی خیلی خوب بود
atefeh rostami
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
هم متن کتاب هم گویندگان... همگی عاالی
ش م
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
عالی بوود، دلم میخواد فیلمشم ببینم
Atefe Andakhshideh
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
عالی است این نویسنده کتاب ضعیف نداره
الهه بهاری
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
0
0
عالی بود ولی آخرش خیلی دردناک بود
فاطمه حبیبی
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
این کتاب چقدر زیباست حتما بخونید
گلرخ دیوبند
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
بسیار عالی بود، بینهایت لذت بردم، ممنون کتابراه
فیروزه احمدی
۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم👍👍👍👍👍
اعظم آدینه پور
۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
کتاب خوبی بود از توصیف جزئیات لذت میبردم...
farah F
۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
من این کتاب رو سه سال پیش خوندم.. تاثیر گذاره
Manizhe Ghanbari
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
یعنی دیوونه شدم با کتابت دمت گرررممم😜
Zaer Zaer
۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
0
عالی بود توصیه میکنم حتما بخرید.
پیمان راستگو
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
کتاب خوبی حتما بخونید شخصیت ویل دوست داشتم
سعید یونسی
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
1
0
کتاب بسیارعالی بود
Elham Hatami
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
می خواستم تشکر کنم بابت این اپلیکیشن خوب شما
یاسمن مژده بخش
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
0
0
عالی، قلم نویسنده عالی و موضوع جدید
Ziba Poorvafa
۱۳۹۷/۱۲/۲۸
1
0
تاثیر گذار و زیباست
شهره فارسی
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
1
0
عالی بود 👍👍🙏🙏
مرضیه کشمیریان
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
1
0
خیلی دوست دارم این کتابو
متین قزلباش
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
خیلی خوبه من کتابشو خوندم👏👏👏
<<
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
>>
👋 سوالی دارید؟