نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

علی روزبهانی
۱۳۹۷/۰۵/۲۵
یک رمان بسیارررررر غم انگیز و پایانی مززززخرف که با عقاید ما جورررر در نمی‌آید
سعید راهپیما
۱۳۹۷/۰۵/۱۶
عالی بود ارزش خوندن داره پیشنهاد میکنم از دست ندین
نسیم مظفری
۱۳۹۷/۰۴/۲۵
خیلی خوشحالم که با این برنامه اشنا شدم. عالیه عالی
رویا عسکری
۱۳۹۷/۰۴/۰۷
برای من زیاد جذاب نبود. داستان موضوع جدیدی نداشت و قابل پیش بینی بود بیشتر مناسب سنین نوجوناس
mansi mirzaii
۱۳۹۷/۰۳/۲۴
کتاب فوق العاده‌ای بود، نثر روان، داستان جذاب و بهتر از فیلمش
sanam atlasi
۱۳۹۷/۰۳/۲۲
سلام خسته نباشید اگه میشد آهنگ‌ها را حذف کرد بهتر میشود حس کرد که کتاب میخونى، اینجورى شبیه سریال میمونه...
فهیمه شارعی
۱۳۹۷/۰۳/۱۱
هوب بود ولی هم باید پول میدا‌ی بخری و باز دانلود هر بخش میکردی
اسما مشهدی پور
۱۳۹۷/۰۲/۳۱
جسور و شجاعانه زندگی کن کلارک
واقعا نمیشه دنبال نگردش
نجمه شیخی
۱۳۹۷/۰۲/۰۲
من با شنیدن آخر این کتاب، به پهنای صورتم اشک ریختم
مجید نیک پرور
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
خیلی رمان زیبا و یکم قمناک و عاشقانه بود حتما پیشنهاد میکنم بخونید.
فرنوش عباسی
۱۳۹۶/۱۲/۲۱
وای از صدای خانوم راوی فصل ۱ متنفرم 😑
مریم احمدیان
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
بسیار عالی ساده و واقعی نوشته شده لذت بردم
سمن
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
فوق العاده داستان قشنگیه به خصوص با صدای خانم پاک ذات
مریم برغمدی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
راوی عالی بود صداها همه چیز قوی کار کردن
افسانه مهرداوری
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
خیلی عالی بود. من واقعا لذت بردم از گوش دادن به این کتاب
شهرزاد ب
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
چقدر داستان زیبایی بود طوری که نمیشد آخر آن را حدس زد.
Mani
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
جوری بود که از خرید کتاب بعدیش پشیمان شدم و نخریدم
Z Gheisari
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
داستان من پیش از تو خیلی دوست داشتنی هست، مثل فیلمش
ز اسلامی
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
درکل خوب بود ولی یکم دور از واقعیت ممنون از کتابراه
عاطفه فرحناک
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
خیلی از کتابهاش لذت میبرم، بسیار با احساس و جذاب مینویسه
rasoul amiri
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
جدا از محتوا که قشنگ بود، خوانش کتاب عالیه
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
من واقعا شیفته داستان شدم نویسنده‌ای توانا و واقعا قوی
رضا گرگین
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
داستان و ترجمه عالی و صدا گذاری بسیار حرفه ای. تشکر
Fatemeh
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
توصیه میکنم کتابی جذابی بود که خواننده رو درگیر خودش میکنه
غزل فیروزی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
داستان عالی، صدای گویندگان و ریتم‌ بیان عالی
محمد صحرائیان
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
یه داستان درام و غم انگیز با پایان غم انگیز و متفاوت
حدیث یگانه
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
خیلی عالی بود واقعا توی داستان فرو میره ادم
مرضیه امامی
۱۴۰۱/۰۸/۲۵
دوست داشتم و لذت بردم امیدوارم بودم طور دیگری تمام شود
سید محمود قماشی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
کتاب خوب وجالبیه و با یک پایان غیر ایرانی
راشین عباسی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
راوی بی نظیر، داستان عالی، فیلمش رو هم بهتون توصیه میکنم
یگانه یعقوبی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
داستان گرم و روان
صدای گوینده و حسش عالی
کتایون عطار
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
حاضرم بارها و بارها دوباره گوش بدم فوق العاده بود
ساناز ولیپور
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
قشنگ بود ممنون اولین رمانی بود که صوتیشو گوش دادم
Mahboobe Momeni
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
کتاب خیلی تاثیرگذار بود نسخه صوتی عالی بود
m salimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
این مجموعه کتاب فوق العاده ایت حتما همشو گوس کنبد
hamideh torki
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
نکته جالب این کتاب این بود که گوینده هر شخصیت متفاوت بود
الهه محمدزاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
داستان خیلی خوبی بود، اما اخرش بد تمام شد
Shadi Vaziri
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اززفیلمش خیلیییی بهتر بود!
خوشحالم که خوندمش.
Fariba Hasani
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
یکی از بهترین کتاب‌هایی ک ب صورت صوتی شنیدم
اعظم آقابابایی سامانی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
کتاب جذابی هست، و خوندن اون رو توصیه میکنم
مریم حسینی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
این کتاب عالی بود
متن و گوینده بسیار عالی کار کرده بودند
Mahsa Hassanzadeh
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
کاش امروز که حالم خیلی بد بود این کتابو تموم نمیکردم 😔
فرزانه امانی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عالی بود من این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم
Pardis seyfi
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
فیلمشو دیده بودم اما کتابش چیز دیگه‌ای بود توصیه میکنم.
shiva zandshahvaran
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
اجرای گویندگان به جذابیت کتاب را دو چندان کرده بود
عطیه عظیمی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
جذاب، به صورتی که نمیتوان از خواندن دست برداشت
الناز علیشاهی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
عالیییییی بود دلم میخواد ۱۰۰۰ بار دیگه گوش کنمش
فاطمه مهوشی
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
اولیت و فوق العاده‌ترین کتابی بود که خوندم
eraj farahmand
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
سلام بسیار زیبا بود از فیلمش هم زیبا تر بود ممنون
Farya Bij
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
خ قشنگ بود سپاسگزارم. از فیلمش بسیار زیباتر و گیراتر هستش.
<< 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟