نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

نجمه خانی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بسیار جذاب و صدای عالی گویندگان
Siamak Alizadeh
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
زیبا بود و در آخر متاثر کننده
داود بختیاری
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
متن و صدا و اجرا خوب. و داستان را عالی.
مینا موسوی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
ارزش خودمو بیشتر درک کردم🤷
معصومه کریمی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
ممنون بابت کتاب آموزنده خوبتون👌
مریم محمدی
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
عالی و تاثیر گذار بود👏
فاطمه حاجی پور
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
خیلی قشنگ بود ولی آخرش بد تموم شد
Saeid Farmanrava
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
بی نظیر و دل نشین و روان بود
sahar ahmadi
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
دوسش دارم عالیه نویسنده
Sedigheh Madadi
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
یک رمان عاشقانه زیبا و دلنشین
Negar
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
خیلی دوس داشتم خیلی.
hamideh sardari
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
با صدای خواننده‌اش عالی بود
فرشته فرهودی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
بسیار عالی هم داستان و هم گوینده
Javad Rezaei
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
پیشنهاد میکنم مخصوصا صوتی این کتاب عالی
Fahimeh Rahimi
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
کتاب واقعا خوبی هست از شنیدنش لذت بردم
nava nikfarjam
۱۴۰۱/۰۱/۲۶
خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم
سمیرا خجندی
۱۴۰۱/۰۱/۰۶
خیلی عالی و تاثیر گزار بود.
مریم زینی نژاد
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار جذاب بود توصیه میکنم حتما بخونید
رضا
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تمام کتابهای جوجومویز واقعا عالی هستند.
سپیده رامندی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
عاشق این کتاب ونویسندش شدم
Saghar TT
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی بود خسته نباشین
Raya Nikbazm
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
یه سوال داشتم ویل میمیره؟
محسن نادری
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
قشنگ بود ولی دیگه خیلی احساسی بود
مریم اسدی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
رمانی بسیار بسیار جذاب و شنیدنی
فرشته محمودوند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
🥺 داستان دلگیر و زیبایی بود
یاسمن_گرنجر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی میخونید. صداتون بی نظیره
الهام چگنی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
بسیار خوب و مفید بود
مهناز عسکری
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
یکی از بهترین کتابهایی که خوانده ام
رها ازاد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
بی نهایت جالب و دل انگیز
فری گوهری
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
داستان کشش خوبی داشت.
زهرا وطن دوست
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
لحن و صدای گوینده زیاد خوب نیست
المیرا امیری
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
قصه‌ی جذابی داشت، حتما گوش کنید
عاطفه عبدالمحمدی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
واقعا ارزش خوندن داره این کتاب 👏🏻👏🏻
مصطفی سعداوی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
یه دستان رمانتیک عالی
bahar ashkani
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
خیلی خوبه کتابی پر از امید
مژگان رضایی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
این کتاب یک شاهکار هست
سارا
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عالی بود. تاثیر گذار و جذاب
وحید سحری
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
خیلی زیبا و‌عالی بود خصوصا صداهای راوی
mahroo farzaneh
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
کتاب عالیه و تاثیر گذار
رزا آباد فومنی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خیلی عالی بود خیلی 😭😭😭
آیسان شفاعت طلب
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
فقط در یک کلام فوق‌العاده 😍
مصطفی یاراحمدی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
کتاب خوبیه فقط حوصله دارها بخونن
مهستی زنگنه پور
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خوب بود ولی پایانش را دوست نداشتم
فاطمه سادات مصلحی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
مثل همه کتاب‌های جوجو مویز عالی بود👌
سمیرا
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عاشق این سه سری کتاب شدم عالی بودن
farnaz ebrahimi
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
فقط میتونم بگم معرکه بود
Zahra Alimohammadi
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خیلی فوق العاده بود واقعا دوسش داشتم
مریم ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عالی و فوق العاده هر سه کتاب مربوطه
Leila Azizzadeh
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
بسیار قشنگ و تاثیرگذار بود دوست داشتم
Nazanin Momeni
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
عالیه 🙏 ممنون از گویندگی خوب
<< 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟