نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

شیرین پناهی
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
این کتاب عالیه و آدم رو درگیر میکنه
مژده مینائی
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
واقعا عالی بود، صدای گوینده هم بی‌نظیر بود
ملیکا سید مصطفائی
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
کتاب خوبی بود... صدا پیشه‌ها عالی بودن...
پوریا -
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
رمان بسیار جذاب و زیباییست، مخصوصا نسخه صوتی
Maedeh Moradi
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
محتوای خوبی داشت اما به نظرم خیلی کشش داده بودن
نیوشا رضایی
۱۳۹۷/۰۹/۳۰
بینهایت عالی 👌🏼👌🏼
حسین محمدی
۱۳۹۷/۰۹/۰۹
من خیلی لذت بردم از نسخه صوتیش
mehdi rajabi
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
فیلمش رو هم ببینید دوستان عالیه
اکرم سیدصادق
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
فوق‌العاده بود فوق‌العاده ه ه ه ه ه ه ه
👌👌👌❤
Řöž Mhd
۱۳۹۷/۰۸/۱۷
واقعا عالی بود مخصوصا با خوانش چندنفره ❤❤❤
rahbari rahbari
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
فوق العاده بود. خیلی دوستش داشتم😍
غزال حجتی
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
زیبا بود ولی گاهی اوقات خیلی مبالغه میشد
گیتا وهاب زادگان
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
کتابش قشنگتر از فیلمش بوووود👌👌👌
Alireza Gholami
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
کتاب بسیار فوق العاده بود. ممنون از کتاب آه.
منیر امینی
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
فوق العاده بود
نرگس هاشمی
۱۳۹۷/۰۷/۰۱
زیبا دردناک واقعی
علیرضا الماسی
۱۳۹۷/۰۶/۲۸
خوب بود انصافا
Sarah Hydri
۱۳۹۷/۰۶/۱۲
واقعا عالی بود👌👌
Maryam Vand
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
زیبا بود...
هانیه ونکی
۱۳۹۷/۰۶/۰۴
بی نظیر ولی غم انگیز
Shaghayegh Gh
۱۳۹۷/۰۵/۲۲
بهترین رمانی بود ک تاحالا خوندم👌
Marziyeh H
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
خیلی خوبه کتابو بیشتر از فیلمش دوس دارم
نسیم مظفری
۱۳۹۷/۰۴/۲۵
پیشنهاد میکنم دانلو کنند همه👌
niyayesh sh
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
کتاب خوبیه و جذاب. صدا هم خوبه
سروش میرزایی
۱۳۹۷/۰۴/۱۵
این کتاب واقعا فوق العادس ارزش وقت گذاشتنو داره
حسینی حسینی
۱۳۹۷/۰۳/۱۷
این کتاب عالیه. من فیلمش رو دیدم خیلی قشنگه
پری خلعتی
۱۳۹۷/۰۳/۰۸
رمان عالی بود. با تک تک لحظاتش زندگی کردم
Violetta F
۱۳۹۷/۰۲/۲۴
من این رمانو نخوندم اما فیلمشو دیدم. عالیه!
حسین دهقان
۱۳۹۷/۰۲/۱۹
ممنونم از اونی که بهم معرفیش کرد😇❤️
مهسا مرزبان
۱۳۹۷/۰۲/۱۹
عالی بود کتابش کاش پس از تو را هم صوتی شو بذارید
ندا شعیبی
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
فیلمشو دیده بوم قبلا با اینحال عالی بود
null null
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
کتاب خوبی بود ازنصفه هاش کتاب جالب شد
Masoud Borji
۱۳۹۷/۰۲/۱۳
صدای گوینده بسیار جذاب بود ممنون
Hadis Zahedi
۱۳۹۷/۰۲/۱۱
نیازی به تعریف نیست عالیییه
Sogand Rm
۱۳۹۷/۰۱/۲۲
انقدر خوب بود که من توی ٢روز تمومش کردم
Sima seyfi
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کتابی بود که باز نکرده بستم
ریحانه شفیعی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
این کتاب رو خیلی دوست داشتم عالی بود
محمد مهدی زارع اصغری
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
یکی از بهترین رمان‌های تاریخ
پرستو احمدی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
داستان فوق العاده جذابیه
فرنوش نامی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
یکی از بهترین رمانها
الهام علیپور
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
من که خیلی دوست داشتم.
روح الله مظفری
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
یکی از زیباترین رمانهایی که خوندم
Sara Shariat
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
با روحیات من خیلی سازگاره. حال دلم هست
حسام گل محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
خوب بود نه در حد تبلیغ این کتاب
وحید کریمی
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
کتاب خوبی هست حتما یکبار گوش کنید
زهرا زمانی
۱۴۰۲/۰۶/۲۴
عالیه بخصوص با صدای قشنگ خانم پاک ذات
Anahita Zarghami
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
جذابه مخصوصا که فیلمشم دیده بودم
زهرا عظیمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
زندگی رویایی و دل انگیز با وجود مشکلات
زهره اردستانى
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
عالى بود منکه لذت بردم
زکیه کریمی
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
کتابی بود که خیلی منو درگیرخودش کرد
<< 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
👋 سوالی دارید؟