نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

محمد حقیقی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
کاش میشد تموم ستاره‌های دنیا رو بهش بدم، بهترین رمانی که تا اینجای عمرم مطالعه کردم
تهمینه نوروزی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
وااااقعا عالی، نسخه صوتی فوق العاده تاثیر گذارتر است. میرم من پس از تو گوش کنم.
masi
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عالی بود
کتابی جذاب که خواننده رو دنبال خودش می‌کشونه
masi
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
عالی بود، هم اشک ریختم و هم خندیدم، واقعا درگیرش شدم
رحیمه محرمی
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
کتاب رو خیلی دوست داشتم و ذهنم رو خیلی درگیر می‌کرد
safari
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
عالی و جذاب همش پشت هم گوش کردم مدل کتاب جوریه که میخوای ترک بعدی رو سریع گوش کنی
javan soheila
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
من این رمان رو خوندم پر از زیباییه؛ زمانی نفس گیر برای ایجاد یک عشق فراواقعی....
سمیرا وهاب
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
خیلی زیبا و دلنشین بود و گوش دادنش رو حتما توصیه می‌کنم. من واقعا لذت بردم
هانا شریفی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
کتاب لذت بخش بود و اوقات خوبی را برام رقم زد. فیلمش رو هم تماشا کردم و دوست داشتم
زهرا شریفی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
رمان بسیار عالی بود
صدای گوینده‌ها هم به نظرم بسیار با احساس و عالی بود
reza zandi
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
کتاب خوبی بود هم داستان خوبی داشت و هم صدای خواننده فوق العاده بود ممنون از کتابراه
نفیسه اسلامی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
جز بهترین رمانهایی بود که میتونستم توی زندگیم با تمام وجودم بفهممش ❤️عالی بود
شکوفه
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
قلم خوبی داشت ولی پایان داستان رو دوست نداشتم بیش از حد غم انگیز بود و روحیمو خراب کرد
Shiva D
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
کتابی زیبا و خواندنی پیشنهاد میکنم دنباله این کتاب پس از تو و باز هم من را نیز بخوانید
Sh.a A A
۱۳۹۹/۰۴/۲۷
بسیار بسیار عالی با صدای دلنشین عزیزان خدا قوت 👍🌺
راهله حیدری
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
کتاب خیلی قشنگی بود واقعا پیشنهاد میدم بخوانید اجرای گوینده هم عالی بود
تهمینه دهقانی
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
به نظر من این رمان عالی بود دست خواننده رو میگیره وبا خودش میبره
نوشین نیکی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
خیلی غم انگیز بود واقعا با کتاب زندگی کردم گویندگان عالی بووووووود نویل خیلی شجاع بودی 😭
mahdie abyan
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
شخصیت جالب و الهام بخش ویل ترینر برای افرادی مثل لوئیزا کلارک. خیلی خیلی زیبا بود. ❤❤❤
مرجان پورندیم
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
عالی بود باهاش زندگی کردم. ممنون از گروه گویندگان.
مریم راستگو
۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فوق العاده بود با کل داستان زندگی کردم تیم صداگذاری عاااالی بودین خسته نباشین
Maryam Nematollahi
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
خیلی لذت بردم.. قالب بودن منطق بر احساس در شخصیت ویل قابل تامله.. ممنون از شما
کاربر SA
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
واقعا نمیدونم چه توصیفی کنم خیلی عالی بود ولذت بردم با اینکه گریه کردم ممنون
Jin Habibipour
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
بسیار زیبا و تاثیر گذار. خواننده خیلی راحت میتونه در فضای داستان قرار بگیره. ❤❤❤
فرانک __
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
من فیلم این داستان رو دیده بودم. عالی بود. کتاب هم عالی بود. راویان هم عالی بودند.
مهسا نصیرى
۱۳۹۸/۰۷/۱۶
اونطور که تعریفش رو شنیده بودم نبود🤔
aaa sss
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
کتاب خوبی هست ولی عالی نیست هیچ وقت به عاشقانه‌های کلاسیکی مثل جین ایر نمی‌رسه
سارا اکبری
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
عالی بود
گویندگان چنان بی‌نظیر روایت میکردند که انگار در حال تماشای فیلم بودم.
شهرام هژبر
۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خیلی خوب بود و اگه ممکنه همه کتابهای صوتی این چنین بیان شوند.
پدیده برومند
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
کتاب عالی و فوق العاده‌ای بود و همچنین صوت زیبایی روی کتاب بود. لذت بردم
مریم پاک نیت
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
پیشنهاد میکنم همه بخونن.. اگه صوتیش گوش کنید که عالی بود... ممنون از کتابراه
علی بهزاد
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
قلمی روان و داستانی جذاب اگه شروع بخوندنش کنی دیگه نمیشه کتابو زمین گذاشت
Ayma Daniyali
۱۳۹۸/۰۳/۰۹
مگه داریم انقد خوووووب😍... کاش نویسنده‌های خوب ایرانی هم یکم تغییر قلم بدن..
Pouya Sharifpour
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
واقعا کتاب بی‌نظیری بود همچنین نسخه صوتیش به شدت دلنشین و ارامش بخشه...
فاطمه زارعی
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عالی بود هم داستان و هم فایل صوتی که به بهترین نحو اجرا شده بود
سحر عبداله زاده
۱۳۹۸/۰۱/۰۷
عالی بود متن قوی صدای پر احساس گوینده و موضوع جذابش واقعا تحسین برانگیز بود👍👍
فرزانه رادمان
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
یکی از احساسی‌ترین کتاب‌هایی بود که خوندم. واقعا چقدر زیبا تصویر گری کرده بود.
SARA Zandi
۱۳۹۷/۱۱/۰۴
بی نظیره و با اجرای گویندگان فوق العادش چه زن و و چه مرد کتاب رو جذاب تر می‌کنه
کاربر کار
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
فوق العاده است پیشنهاد می‌کنم اول کتاب رو بخونید و بعد فیلمش رو ببینید حتما لذت می‌برید
وحیده حسینی
۱۳۹۷/۱۰/۲۶
خیلی عالی بود بخصوص گوینده داستان با بیان زیبا شنونده را غرق حیرت میکنه
فاطمه مفیدیان
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بسیار عالی. با وجود اینکه فیلمش رو هم دیدم باز هم جذاب بود.
طیبه قمصری
۱۳۹۷/۰۹/۰۸
عالی بود.. لذت بردم از گوش دادنش.. عالی بود صدای خواننده.. ممنونم🙏🏻🌷
Sahar Saha
۱۳۹۷/۰۷/۱۸
بی نظیر بود، فوق العاده... صدا گذاری‌ها حررف نداشت... با لحظه لحظه‌اش زندگی کردم.. ممنونم
Maryam Vand
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
صدای خانم مفتاحی دلنشین و مناسب حال و هوای داستان بود...
کیمیا مناف پور
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
فووووووق العاده بوووووود کیف کردمممم... از ته دلم دوسش دارم😍🍃❤
ترلان درخشنده
۱۳۹۷/۰۵/۳۰
عالیه. اگر لطف کنید و کتاب صوتی still me رو هم بزارید خیلی ممنون میشم
مانیا پالیز
۱۳۹۷/۰۵/۰۹
من بعد از اینکه فیلمش رو دیدم نسخه صوتی کتاب رو گوش کردم. هر دو شون محشر هستند.
نازی جعفری
۱۳۹۷/۰۴/۳۱
عالی بود. گوینده‌ها بی‌نظیر بودن. لطافت صدای لوییزا جذابیت داستان را دو چندان کرده بود.
niyayesh sh
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
البته فصل بیست و پنجم از زبان کاترینا است که کنار فصل بیست و چهارم نوشتین کاترینا
Sepideh Raoofi
۱۳۹۷/۰۳/۳۱
اولین کتابی که من از اپ شما دانلود کردم ( (: خسته نباشید به تمام گویندگان
<< 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 >>
👋 سوالی دارید؟