نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

ایما طالم رود
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
کتاب پر کششی بود، صدای راوی را هم دوست داشتم، خوشحالم به این کتاب گوش کردم و پیشنهاد میکنم
Shadi M
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
من با اینکه فیلم این کتاب رو دیده بودم بازم خوندنش واسم جذاب بود و اصلا خسته کننده نبود. حتما بخونید
هانا هستم
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
وای خدای من چقدر عالی بود این کتاب. فقط دارم گریه میکنم فوق العاده تاثیر گذار بود نیخه صوتیش عالیه 😥😢
zah jaf
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
فوق العاده. من احساس می‌کنم گوش کردن به این کتاب خیلی بیشتر احساس اون رو بهم منتقل کرد تا خوندنش...
داوود حسنی
۱۳۹۷/۰۷/۱۲
خیلی قشنگه این کتاب... اجرای خانوم مریم پاک ذات هم خیلی قشنگه. دستشون درد نکنه
sanaz rahimi
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
عالی بود، داستان و صداپیشگان همه عالی بودن، پیشنهاد می‌کنم فیلم این کتاب رو هم ببینید
عاطفه یوسفی
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
با اینکه فیلمش هم دیدم ولی چیزی از جذابیت کتاب کم نکرد...
واقعا لذت بردم
بهناز حیدرنژاد
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
کتاب خوبی بود، توصیفاتش از محیط اطراف خیلی پیچیده نبود.
سمانه صابری
۱۳۹۷/۰۶/۰۸
کتاب مثل یک نمایشنامه با صداهای مختلف ضبط شده که به جذابیتش اضافه میکنه
مهسا ادیب
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
چه صداگذارى فوق العاده اى. چه انتخاب موسیقى بى نظیرى. نمیتونم توصیف کنم چقد تحت تأثیر قرار گرفتم. عالى
مریم Fl
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
من چون فیلمش رو دیده بودم یکم از جذابیتش برام کم شد. اما بازم از وسط‌های کتاب به بعد خیلی جذب شدم.
Mohammad Hosein
۱۳۹۷/۰۲/۲۸
واقعا خیلی خوبه. اونطوری که دوست داری پیش نمیره. نمیتونی پیش بینی کنی. جز کتاب‌هایی که باید قبل از مرگ خوند.
آزاده وارسته
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
فوق العاده بود، کتابیه که نمیشه زمین گذاشت و بعد از تمام شدنش مدتها با شخصیتهای داستان زندگی میکنی
سوده رخ گر
۱۳۹۷/۰۱/۰۲
توروخدا صوتی پس از تو رو‌هم‌بزارید واقعا رمانش عالیه معرفی کنید بهمون از این کتاب صوتی‌ها بیشتر
یگانه مرادی
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
عالی: ) ) )
مهرسا آل بویه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
جذاب و شنیدنی، این راوی بسیار عالیه امیدوارم کتاب‌های مطرح و بهتری رو ازشون بشنویم
آوا الهامی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
دو بار گوش دادم حتی فیلمش هم چند بار دیدم البته که کتابش بهتر از فیلمش بود. من که دوس داشتم
زهرا بوربور
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالیه من چند بار گوش دادم گویندگی عالی داستان عالی جوجومویز خیلی ریز بین و عالی می‌نویسه لذت بردم
Zahra Karimy
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
خیلی دوستش داشتم، توصیف‌ها جوری بود که انگار خودم اونجا بودم و همه چیز رو میدیدم
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
جوجو مویز سپاس مترجم و تمامی صدا پیشه‌گان سپاس شرایط زندگی مثل صندلی چرخ دار هست لذت بردم
سمیه داورپناه
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
کتاب فوق العاده‌ای بود ولی آخرش روحم رو زخمی کرد، با اینکه عالی بود ولی کاش گوش نداده بودم😭
Elnaz Ebrahimi
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
داستان خیلی قشنگی داره رمانتیک و پراز احساس و پیشنهاد میکنم بعد کتاب فیلمشم ببینین عالیه
آرزو جمالان
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
ابتدا کتاب را خواندم بعد فیلمش را دیدم ولی کتاب صوتی دلنشین تر از هر دو حالت بود
M.rezaei
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
کتابی بسیار جذاب و غم انگیز از تلاش‌های یک دختر برای راضی کردن یک پسر قطع نخاعی برای ادامه زندگی
Hanieh Khanjari
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
با اینکه فیلمشو دیده بودم اما با خوندن کتاب همون هیجان و احساسات حتی و بیشتر تجربه کردم
Saeed Emami Emami
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
انقدر کتاب صوتی برام جذاب بود که حداقل دو بار کل کتاب را با گوش جان شنیدم بسیار عالی بودین
مسعود بهادری
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
خیلی ناراحت کنندس چراداستان رو بدتموم میکنه چرابایدداستانی بنویسی که آخرش خودکشیه
Sahar Sa
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
خیلی عالی بود بخصوص جذابیت صدای گوینده‌ها تاثیر گذاری این داستان رو بیشتر میکرد👌👌
مینا حسینی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بسیار زیبا دلنشین من موقع گوش دادن به این کتاب تا ۷ صبح بیدار موندم و نتونستم قطعش کنم
الهه بهرام زاده
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
رمانی دلنشین، که منو وادار میکرد کارامو سریع انجام بدم و گوش کنم، و صدای زیبای گوینده، حرف نداشت
Mahyar Mollaei
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
داستان تلخ اما واقعی و خیلی پند آموزه واسه من با همه پایان تلخی که داشت باز جذاب بود
محبوبه قریشی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
کتابی که حتما باید خوند با شروع داستان دائم به خودت و این که چجور آدمی هستی فکر میکنی
Peyman Hojati
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
واقعا هم کتابش عالیه هم فیلمش. کار مترجم که حرف نداشت. اشک ادم رو در میاره ولی خیلی قشنگه.
ناهید بیلابری
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
رمان بی نظیری بود مخصوصاصدای دلنشین خانم پاک ذات بسیارتاثیرگذاربودکه شنیدن داستان رادوچندان میکرد.
Farhad Niyazifar
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
کتاب عالی با بیان شیوا و باز آفرینی صحنه‌ها با استفاده از تن صدای بالا وپایین کتاب خوان عزیز
Samira Navazani
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
خیلی خوبه توصیه میکنم بعد از این کتاب حتما کتاب من پس از تو و بعد کتاب هنوز هم من را بخوانید
مطهره زارع
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
این کتاب سعی داره آدم‌ها رو تشویق کنه جسور باشن و از زندگی لذت ببرن. داستان قشنگی هم داشت
shadi rahmani
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
کتاب بسیار خوبی بود
نسخه صوتی و استفاده از گویندگان خوب تاثیرگذاری کتاب را افزایش میداد
علی شیبانی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بی نظیر بود
واقعا لذت بردم از کتاب و صدای عالی گوینده‌ها
خیلی ممنون از این اثر زیبا
مسعود آیین
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
پایانش رادوست نداشتم ولی در کل خیلی خوب بود و داستان ادم رو با خودش کامل همراه میکرد
سوگل هاشمی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
به نظرم عالی و جذاب صدای خواننده کتاب دلنشین🌺 پیشنهاد میکنم گوش بدین و لذت ببرین🌹
الناز
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
فکر نمیکردم دیگه چیزی باشه که منو احساساتی کنه... فصل آخر واقعا تاثیر گذار بود... وصدای دلنشین گیتار
ندا ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
واقعا از شنیدنش لذت بردم متن زیبا و بیان خیلی خوب من رو کامل در فضای داستان قرار داد ممنونم
Shahab Nikbkht
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
محبت انسان ناامید زنده نگه میداره ولی این انسان که نهایت تصمیم میگیره چگونه به زندگی ادامه بده
Debora
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
چقدر زیبا بود. صدا گذاری فوق العاده بود آدم حس میکرد فیلمه. خیلی جذاب بود برای من
فرزانه نجاری
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
نسخه چاپی این اثر رو مطالعه کردم واقعا تاثیر گذار و زیبا بود کلا آثار خانم مویز قشنگ‌اند.
رها شاهین
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
فوق العاده بود... گویندگان عالی بودند و تمام لحظات قابل تصور بود عالی عالی 🤍
بهاره بردباری
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
واقعا عالی بود. گویندگان قصه متفاوت بودند و باعث میشد که از گوش دادن به قصه خسته نشویم.
رزا نقیبی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دقیقن مثل فیلمش بود. صداها کاملا تاثیرگذار بود و دقیقا میشد تجسم کرد. دوسش دارم
آیدا قربانی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
کتاب پیش از تو خوب بود ولی به نظرم به خوندن جلد اول اکتفا کنیدو به سراغ من پس از تو نرید
<< 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
👋 سوالی دارید؟