نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فردا - گیوم موسو

یاسمن
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
عالی بود. از همه نظر. داستان که واقعا تا آخرین لحظه خواننده رو با خودش همراه می‌کرد. راوی داستان و موسیقی متن هم خیلی زیبا لحظات رو به نمایش میگذاشتن. واقعا لذت بردم. مرسی
زهرا مولودی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
کتاب جذب کننده بود البته تا فصل ۲۰ ام. ارزش یکبار گوش کردن را دارد. رابطه اما و رومئو بسیار عمیقتر از بقیه روابط بود. توصیه میکنم به همه دوستان مطالعه گر. صدای گوینده عالی.
Asra Lavin
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
ادیت عالی صداگذاری و راوی داستان که بهترین خود داستان هم که غیرقابل پیش بینی تا آخرین فصل.... عالی بود لذت بردم کاملا حس و حال و فضای داستان رو زندگی کردم....
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
اولش کمی توصیف مکان‌ها، حال و احوال اشخاص و فضاها زیادی و خسته کننده بود، ولی بالاخره جریان شکل میگیره و داستان جذاب میشه.
واقعا لذت بردم و خوشحالم که ادامه دادم.
Niloo Dlr
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
فوق‌العاده بود، مو به تن آدم سیخ میشه. چقدر نویسنده به جزییات دقت کرده، چقدر داستان جدید و گیرا بود. صدای گوینده هم که شگفت انگیزه. فقط کاش برای نقش زن‌ها یه گوینده زن صحبت میکرد.
نگارتوانگر
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
بسیارعالی، خیلی جذاب و گیرا بود. موضوعی متفاوت که آخر داستان غافلگیر کننده اس. نمایشی خیلی جذاب از تقابل جهان‌های موازی. ارتباط با فردی که در سال گذشته زندگی میکنه خیلی جالب بود.
نگین دهداری
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
جزو ۳ کتاب زیبایی که خوندم، واقعا جذاب و پرکشش، راوی بسیار عالی اجرا کرده، از آقای سلمان ظاهری کتاب به رنگ عدالت رو هم حتما بشنوید
خلاصه که شک نکن و بخر و ازش لذت ببر
آیدا گوهری
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
این کتاب عالی بود. مدتها بود از خوندن هیچ کتابی تا این اندازه لذت نبرده بودم. با صدای جناب ظاهری دلنشین تر هم شده. ممنون از زحمات تمامی دست اندر کاران تهیه این اثر
سیما طلوعی منش
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
بعد از مدتها کتابی که بتواند مرا کاملأ و قطعأ مجدوب خود کند را مطالعه کردم، این داستان از نظر من بی نقص بود راوی عالییی بود و همچنین مجموعه گویندگان بسیار عالییی💝
الهام تیموری
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
اول اینکه تازه فهمیدم سریالی که ماه رمضون پخش میشد کپی برداری از این کتاب بود و حتی تو فیلم ساختن هم از خودشون ایده ندارن ولی کتاب عالی بود و لذت بردم
Peyman Rahimizadeh
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
کتاب از کشش و روانی خوبی برخوردار بود هیجان کتاب در همه جای داستان تداوم داشت و ممنون از خوانش گوینده محترم که به حس و حال داستان تاثیر دو چندانی بخشیده …
reza orangi
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
داستانش خیلی جالب بود. ولی من کتاب بخاطر راویش خریدم چون هم صداش قشنگه. هم هر کتابی و که روایش بوده خود کتاب هم قشنگ بوده. دم اقای ظاهری گرم.
Azın Rr
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
بی نظیر بود من اصلا اهل کتابهای جنایی و تخیلی ندارم ولی گفتم به نظرات کاربران اعتماد کنم و این کتاب و گوش کنم و آخرش شگفت زده شدم. ممنون از کتاب راه
سبا داوری
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
خیلی خوب بود، اصلا فکرش رو هم نمیکنید داستان به اینجاها برسه و واقعا داستان کشش خوبی داشت. بی وقفه گوش دادم و لذت بردم. ممنون از کتابراه عزیز
Sara Sharifi
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
شروع کتاب بینظیر بود ولی آخرش رو بلاخره باید یه جوری تموم می‌کرد که مورد علاقه من نبود میشد خیلی بهتر و خلاقانه تر تمام کرد
ولی در کل موضوع جدیدی بود
بهاره شهرآبادی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
درود بی نظیر بود لذت بردم. صدا برداری شخصیت ها و صداها کاملا ملموس بودند. فقط تنها نقطه ضعف کار از نطر من صدای امیلی (کودک) حقیقتا مناسب نبود راهتان هموار
نوشین
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
قشنگ بود و متفاوت، اولش یه حدس دیگه‌ای زده بودم ولی آخرش جور دیگه‌ای پیش رفت. خوب بود و از شنیدنش راضی بودم. صدا و روایت راوی هم خیلی خوب بود
فهیمه گل‌ کار
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
باسلام وعرض ادب قلم نویسنده بسیار روان و جذاب و موضوع جدید و رومانتیک و راز آلود بود گوینده‌ها هم بسیار عالی روایت کردن و پایان بسیار خوبی هم داشت لذت بردم متشکرم
mona majidpoor
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
کتابی پر کشش و جذاب از دید من، شاید یه قسمتایی یکم خسته کننده شد برام اما اینقدر هیجان داشت داخل داستان که تو یک روز کل اپیزود رو گوش کردم و لذت بردم
معصومه استانستی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالی بود. از شنیدنش لذت بردم. به همه کسانی که کتاب‌های معمایی را دوست دارند توصیه میکنم. راوی داستان را بسیار زیبا و دلنشین خوانش کرده است. متشکرم
شیاتیم آلن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
کتاب به شدت جذابیه ولی به پایان انگار خیلی سریع پرداخته شده بود و اینطور که پیدا بود باعث شد کمی از جذابیت داستان کم بشه و داستان قابل پیشبینی بشه
mahsa yazdanpanah
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
با سلام کتابی که ارزش یکبار خوندن و داره بیشتر تخیلی بود تا جنایی اما در کل داستان قابل تأملی داشت اما نه اونقدر عالی که در نظرات خونده بودم
شهرزاد منصوری
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
قشنگ بودمن کتاب رو به خاطر راوی خریدم چون صدای آقای ظاهری رو خیلی دوست دارم. و خوشحالم که انتخاب خوبی داشتم. داستان سرگرم کننده و جالبی بود.
امید
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
عالی بود، هم صدای گوینده هم کشش داستان طوری بود که از کتاب لذت میبردی. داستان کتاب هم خیلی جذاب و خلاقانه بود. پیشنهاد میکنم
پریسا م
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
عالی عالی عالی، یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که گوش دادم ذهن خلاق نویسنده، موضع جدید، صدای بسیار‌ جذاب راوی، صد در صد پیشنهاد میشه
روشنک غیاثیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
کتاب از منظر داستان سرایی جالب بود و حس معماگونه‌اش برای خوندن رمان کشش ایجاد کرده بود در قالب یک داستان رمان داستان گونه خوب بود
علی عاملی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
کتاب خوبیه
خیلی جذابه و تحریک میکنه که به گوش دادنش ادامه بدی
پیشنهاد میکنم حتمن گوش بدید
گوینده هم خیلی مسلط و صدای زیبایی دارن
Shaghayegh
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
واقعا شاهکار بود، یه داستانی بود که اولش سردرگم بعد حدس میزدی داستان و میتونی پیش بینی کنی و تمام… ولی بعدش سوپرایز میشدی.
Romisa mvm
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
یه فیلم خیلی قشنگ هم‌ شبیه اوایل این کتاب هست به نام The Lake House با بازی کیانو ریوز، که عاشقانه است نه انقدر معمایی، حتما ببینید
عماد احمدی
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
جذتب و کشش بالا موضوع جدید و برای کسایی که درکش کنن قابل فهم یاد فیلم‌های نولان انداختم قلم بسیار زیبا و مسلط تیم صوتی هم عالی بودن
کارون
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
اگه میدونستم تخیلیه، سراغش نمی‌رفتم. یک ستاره دادم فقط چون سلیقه من نیست. کتاب *سنترال پارک* از این نویسنده برای من خیلی جذاب تر بود.
الناز
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
موضوع جالبی بود من خوشم اومد از کتاب باید به بخش اول دقت کنین که چی میگه من گوش ندادم اوایلش یه کم برام گنگ بود تا بفهمم موضوع چیه
سپیده صدیقی منش
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
کتاب بسیار جذاب و راوی نیز با گویش عالی خود جذابیت رو دو چندان کرد ب حدی ک ظرف ۲۴ ساعت من کتاب رو تموم کردم، بشدت پیشنهاد میشه
Magnolia RP
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
برای من جالب و قشنگ بود. دنبال کردنش روون بود و از اواسط کتاب میخواستم زودتر گوش بدم. فقط اخرای داستان دوجا باگ کوچک داشت. راوی هم عالی بود
زهرا ارشاد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
کتاب موضوع متفاوتی داشت، بین کتاب های که خواندم. خوب بود کشش خودش رو داشت. ولی هیجان و معمایی گونه کمی داشت میشد بهت. باشه.
ایلناز
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
یکی از زیباترین کتاب‌هایی که شنیدم. حتی یک لحظه هم دوست ندارید وقفه در شنیدن این کتاب صوتی ایجاد کنید. بسیار پرکشش و جذاب و نفسگیر.
زاها م
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
داستان پیچیده و معمایی بود، اصلا نتونسته بودم حدس بزنم ماجرا چیه، و نویسنده خیلی خوب قسمت‌های مختلف رو بهم متصل کرده. من پیشنهادش میکنم.
مریم حسن پور
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
این کتاب بسیار گیرا بود ومیتونستم لحظه لحظه از داستان و تصور کنم حتی می‌تونستم حسشونو زمان چت کردن حس کنم
غزال b
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
واقعا بی نظیر بود، صدای آقای ظاهری را که نگم شنیدن کتاب را بسیار لذتبخش کردن خیلی ممنونم و خسته نباشید
حیدر عامری
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
حقیقتا نمیتونم لذتی که از این کتاب بردم رو وصف کنم. عالی و فوق العاده. اگر به داستانهای معمایی علاقه مندید حتما بشنوید
Aisa
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
کتاب بسیااار خوبی بود حتما بخونیدش واقعا نمیشد روند کتاب رو حدس زد صدای گوینده عالی بود موزیک ها هم عالی بودن
نسرین محمودیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
داستان بسیار جذاب و سرگرم کننده است. راوی نیز بسیار عالی داستان را روایت کرده. حتما به بقیه هم توصیه میکنم.
Parastou Yousefiasl
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
این کتاب انسان رو در این فکر فرو میبره که با گرفتن تصمیمهات مختلف در لحظه چقدر مسیر زندگی و اینده میتواند تغییر کند...!
شقایق
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
«فردا» داستانی هیجان‌انگیز و پر از غافلگیری درباره‌ی عشق، زمان و سرنوشت است که تا آخر شنونده را درگیر نگه می‌دارد.
مهرنوش ☀️
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
خوانش و روایت کتاب عالی
موقعیت و فضای کتاب و البته داستان بسیار گیرا و نویسنده عالی کتاب و به پایان میبره✌🏻عالی
مهسا سلطان نژاد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
داستان پرکشش و هیجان‌انگیز و اجرای گوینده هم خیلی خوب بود. تا آخر داستان با علاقه گوش دادم و به همه پیشنهادش می‌کنم
فروزنده
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
از گوش دادن به این کتاب پشیمون نمی شید این کتاب عالی است واقعا به این داستان باید ٥ ستاره را داد ممنون از کتابراه
Hadis Khalafian
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
وقتی در این زمان! وقتی همه چیز اینقدر واقعی و دقیق هست، بتونی این رمان فوق العاده رو بنویسی یعنی یک اعجوبه‌ای!
Shadi Vaziri
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
کتاب خوبی بود، گیرایی خوبی داشت تو یه روز تمومش کردم، اگه کتابی مثل این هست، خوشحال میشم بهم معرفی کنید.
علی پارساپور
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
همیشه سبک جنایی برایم جالب بوده است صدای گوینده، شنیدن این کتاب را برایم لذت بخش تر کرده است دم صدایش گرم
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟