جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
جنایی و معمایی
›
کتاب صوتی فردا
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فردا - گیوم موسو
گیوم موسو
،
سعیده بوغیری
نشر البرز
،
آوانامه
دسته:
داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی
کتاب صوتی
4.6
451 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Hiva
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
0
0
از بهترین کتابهای صوتی بود که گوش دادم، خیلی لذت بردم و حتما پیشنهاد میشه
محمدرضا شیری
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
0
0
اولش داستان تخیلی بود بعد شد رمان جنایی، و در نهایت خوب تموم شد، دوستش داشتم
📚هستی بانو 📚
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
0
0
عالی بود کتاب هیجان انگیز و جالبی بود به همه پیشنهاد میشه سپاس از کتابراه
امیر ماکو
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
0
0
خواهش می کنم با صدای مول قرص خواب کتاب صوتی تولید نکنید
حسین میرزایی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
0
0
کشش خوبی داشت همه جا شنیدم تا تموم بشه صدای راوی هم مناسب بود
Afyazdani
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
0
0
جالب بود فقط آخر داستان رو زود تموم کرد. جا داشت جذابیت بیشتری داشته باشه
الهام سلیمی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
0
0
داستان که از نظر من هیچ چیز جالب توجهی نداشت، اما گویندگی عالی بود
فرشته حسینی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
0
0
از شنیدنش لذت بردم یه دنیای موازی وپیچیدگیهای زندگی با صدای دلنشین راوی
سوزان قهرمانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
0
0
کتاب جذابی بود و اینکه نشد آخر کتاب و حدس زد منو خوشحال کرد
ساحل ابوالحسنی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
0
0
داستان جالب و جدیدی بود، این کتاب رو حتما پیشنهاد میکنم 👍🏻
حمیدپویان
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
0
0
جالب و سرگرم کننده ولی چراصدای دخترمت اینقدر بد صداگذاری شده بود!!!!
زهرا ناصح
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
0
0
به نظرم واقعا کتاب جذاب و پرکششی بود و خیلی پرهیجان من خیلی دوست داشتم
حدیث محمودی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
0
0
باسلام اشتباهی دوبار این کتاب را خریدم برای یک بار شنیدن خوب بود
سهیلا قنبری گل
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
0
0
خیلی عالی بود با ادبیات بسیار قوی و داستانی فوق العاده غافلگیر کننده
هادی پروانه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
0
0
کتاب عالی با متنی جذاب وپراز فراز نشیب و داستانی
فوق العاده که محو کتاب میشی
س.بیگی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
0
0
داستان بسیار زیبایی بود همینطور صداگذاری بسیار جذاب و دلنشینی داشت
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
0
0
داستان متفاوتی بود و از خط روایت داستان و همچنین گوینده لذت بردم
Marjan milani
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
0
0
دوست داشتم کتاب رو، یکم تخیلی و غیر واقعی بود ولی باز هم ارزش شنیدن داشت
فرناز قاسمی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
0
0
فوق العاده بود بعد مدتها موضوع عالی و روند داستان شگفت زدم کرد
ساناز اسعدی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
0
0
داستان زیبایی بود و اجرا هم حرف نداشت و انتهای داستان هم عالی بود
فرزانه قطعی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
0
0
کتابی بی اندازه شنیدنی. پر هیجان. شنیدن این کتابو پیشنهاد میکنم
Niloufar Ghorbani
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
0
0
کتاب متفاوتی بود دوسش داشتم یکمچون با عقل جور درنمیومد یک امتیاز کم دادم
Sareh Shabanian
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
0
0
بی نظیر بود👌🏼 کاش در واقعیت هم گاهی میشد برگشت به عقب سرنوشت رو تغییر داد
امیر سلیمانی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
0
0
من این کتاب رو با اسم دیگه گوش داده بودم ولی این ترجمه وصدا بهتره
هلیا مرتضی زاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
0
0
فوق العاده بود! هم داستان هم راوی، بی نظیر بود حتما گوش بدین
زیبا داودی متین
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
0
0
اصلا نمیشه داستان رو پیش بینی کرد، خیلی برام جذاب بود و اینکه پایان خوبی داشت.
ستاره Star
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
0
0
خیلی جالب وهیجان انگیز بود، هم سبکش هم خوانشش روبسیار دوست داشتم
D_ali:R
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
1
0
کتاب صوتی شده خوبی است قصه نو رئالیستی و ترجمه خوب و خوانی خوب تر، توصیه میشود.
Kasra Pj
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
1
0
اگه دنبال هیجان هستین و میخوایین کمی از زندگی روزمره جدا بشین پیشنهاد خوبیه
shima moghadam
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
1
0
داستانی جذاب از دنیای موازی اینکه قابل پیش بینی نیود جذابش میکنه
منصوره شیخ
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
0
0
قشنگ بود. ولی چرا همیشه روسا آدمهای بدی هستن
کیوان پیشکاری
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
0
0
خیلی کتاب جذاب و هیجان انگیزی بود، ممنون از کتابراه
سها موسوی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
0
0
کتاب خیلی جالب و مهیجی بود. تا آخر با شوق گوش کردم.
متین صیادان
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
0
0
عالی بود کتاب های گیوم موسو خیلی خوبن 💫
Muhammad Moradi
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
0
0
کتاب خفنی که شما رو درگیر مفهوم زمان و تقدیر میکنه
مرجان عبدموسوی
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
0
0
خیلی خوب و هیجان انگیز و پرکشش بود راوی هم خیلی خوب بود
سارا ک
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
0
0
داستان متفاوتی بود و۱۰۰٪ ارزش شنیدن داره
لیلا فلاح زاده
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
0
0
خیلی خوب بود، تو سبک جنایی بهترین کتاب همینه
Marjan
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
0
0
رمان معمایی و پر کشش به شدت گوشدادنش رو پیشنهاد میکنم
ترانه طالبی
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
0
0
داستان خلاقانهای داشت. در کل دوستش داشتم.
n kaviani
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
0
0
خیلی خیلی کتاب جالب و هیجان انگیزی بود واقعا خیلی باحال بود
صدیقه خورشیدوند
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
0
0
داستان جالب و متفاوتی داره قابل پیش بینی وتکراری نیست
مصطفی محمودی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
0
0
یه کتاب متفاوت و جالب و خواندنی. خیلی لذت بردم
سعید سالمی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
0
0
فصلهای آخر کتاب، سبک فیلمهای هندی را به خودش گرفت و...
دنیا برزگر
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
0
0
خیلی کتاب جذابی بود تو دو روز تمومش کردم
مژگان یعقوبی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
0
0
داستان بسیار جذاب و فوق العادهای بود من لذت بردم از شنیدنش
مهر مهرانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
0
0
بسیار زیبا و تاثیر گذار نگاهی متفاوت از سفر زمان
زهره صادقیان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
0
0
بد نبود فقط یه نکته چرا سن دختر بچه تغییر نمیکنه 🤔
مرضیه قاسمي
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
0
0
داستان عالی و غیر قابل پیش بینی. صدای راوی هم خوب بود.
حسین پوردغایی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
0
0
خوب بود اما قابل پیش بینی اهرش هم زیادی خوب تموم شد
<<
1
2
3
4
5
6
7
>>
👋 سوالی دارید؟