نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فردا - گیوم موسو

حامد شیرمحمدی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
یهو وسط کتاب جذب میشیپس از اولش به دقت گوش بده، شاید اولش یکم خسته کننده باشه، ولی یجا دیگه هیجان وارد ذهنت میشه. به نظرم نویسنده خیلی جالب چیده تمام داستان رو، حتی پایان. صدای جناب ظاهری هم که مثل همیشه عالی و گرمهدیگه چی میخوای از یک کتاب صوتی؟؟ گوش بده و لذت ببر👌
S Yaqoubi
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بسیار عالی بود، صدای راوی فوق العاده، موزیک متناسب و فوق العاده، خود داستان هم که عالی بود، پر از اتفاقای مهیج، منو میخکوب کرده بود، هر بخش از داستان یه شوک بهت وارد میکرد، اصلا نمیشه حدس زد چه اتفاقی قراره بیوفته. یکی از بهترین داستانهای عمرم بود که شنیدم. شدیدا پیشنهاد میشه.
بتی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
با سلام موضوع جالبی داشت ولی در انتها مسائلی بود که به نظرم توضیح منطقی نداشت. مثلا شخصیت اصلی زن داستان که در انتها داستان مرتکب اون جرم شد هیچ پیگیری توسط پلیس انجام نشد! و یا در جای دیگه پلیس چطور و با چه مدرکی به حرفهای شوهر زن اعتماد کرد؟! ممنون از کتابراه
Sh saboori
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
داستانی مهیج و راوی با صدای دوست داشتی جذابیت خاصی به کتاب داده من رمانهای صوتی رو برای مواقعی که تو ترافیک هستم میخرم ولی این کتاب رو خیلی زود تموم کردم و خیلی دوست داشتم پایان داستان رو بدونم همچنان تا مجالی پیدا میکردم گوش میکردم فوق العاده بود خیلی دوست داشتم و لذت بردم
زهرا
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
همین الان کتاب رو تموم کردم و مطمعنا خیلی دلتنگش میشم. لحن و بیان گوینده به شدت گیرا و جذاب بود و موضوع کتاب جدید و متفاوت.
من واقعا لذت بردم و پیشنهاد میدم به دوستانی که کتاب خوان هستن حتما این کتاب رو امتحان کنن مخصوصا نسخه صوتی با صدای همین گوینده
بهناز زیورعالم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
با خوندن این داستان دائم با خودم فکر کردن اگر میشد دو زمان باهم تلاقی پیدا کنن چه میشد؟ گاهی دوست داشتن‌ها چقدر حقیر می‌آمد گاهی رنج‌ها چقدر الکی و.... ما از پشت پرده هیچ چیز خبر نداریم پس برای هیچ چیز حتی دوست داشتن نباید تمام خود را صرف کنم
سا-ها
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
داستانی بسیار جذاب و عجیب از دو زمان موازی. داستان دو زندگی؛ یکی در گذشته و یکی در آینده که به زیبایی به هم وصل می شوند! این داستان، عشق و خیانت را چنان معماگونه به هم می آمیزد که وقایع پایانی آن قابل پیش بینی نیست! واقعا زیبا بود و لذت بردم
یاسمین قاسمی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
کتاب جالبی بود به شخصه برای من که علاقه زیادی به کتاب هایی با موضوع زمان دارم سرگرم کننده بودالبته بخش هایی از داستان کمی غیر قابل باور میشد ولی از زیبایی موضوع کم نکرد برای افرادی که به این دست موضوعات علاقه دارن کتاب ناگاه ناکجا را پیشنهاد میکنم
مونا بوریایی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
فوق العاده بود هم محتوای کتاب و هم صدای گوینده آقای ظاهری عالی عالی از هر نظر حتما پیشنهاد میکنم بخونید و‌ای کاش برخی از این کتاب‌ها رو فیلمش می‌ساختن تا کسایی که نمیتونه بخونن یا اهل مطالعه نیستن بتونن استفاده کنن از این همه نبوغ نویسندگی
نازنین قمریان
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
عالی بود خیلی خوشم امد به چند دلیل اول اصلا داستان و نمیتونید حدس برنید دوم ترکیب داستان تخیلی و پلیسی بود که ترکیب این دو حرف نداشت سوم اینکه شخصیت‌های زیاد نداشت و نویسنده الکی موضوعی رو پیچیده نمیکرد داستان کاملا ساده و جذاب بود ممنون از کتابراه
Selina
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
همش یا تو کافه بودن یا تو رستوران، از این کافه در میومد می‌رفت رستوران از رستوران در میومد می‌رفت کافه 🤣 داستان خیلی جالبی بود و خیلی خوشم اومد
اسپویل کاش آخرش متیو یادش میومد یه کوچولو اما رو
این که این اما بود که نجاتش داده
liliya Lil
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
رمان خوبی بود و با اجرای بسیار عالی که داشت بشدت جذاب بود برا این دوره پر از اضطراب که الان هستیم. واقعا این کتاب صوتی رو وقتی گوش میدادی تمرکزت فقط به این بود که ادامه داستان چی میشه و…. فقط در ترجمه کتاب یکسری جملات خوب معنی نشده بودن
Leila Azhirak
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
کتابی جذاب و ایده‌ای خلاقانه. واقعا بعضی از نویسندگان انگار در بعد دیگری از زمان زندگی میکنن که انقدر تفکری نو دارن. بهتون پیشنهاد میکنم این کتاب رو گوش بدید هم از اجرای زیبای آقای ظاهری لذت می‌برید هم داستان جالبی داره که شگفت زده میشید
شهرزاد زارع
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
سلام دوستان، داستان سرگرم کننده بود و اندکی تخیلی، در این کتاب آرزوی محال آدمی تحقق پیدا میکنه و میتونه به گذشته بره و آنچه که دلخواهش نیست رو تغییر بده، از تمامی کسانی که در تهیه ی این کتاب صوتی زحمت کشیده اند سپاسگزارم🙏🙏🌹🌹
Mahnaz E
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
انقدر این کتاب برام جذاب و قشنگ بود که نمیتونم توصیف کنم. واقعا رازالود و دل نشین بود. صدای زیبای اقای ظاهری کیفیت داستانو دوصدچندان کرده بود. نویسنده اقای موسو ذهن خارق العاده داشتن برای این کتاب. از دست ندین گوش دادن این اثر جذابو
Hadi
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
از داستان فوق العاده زیبا و پر چالش بگذریم وقتی استاد سلمان ظاهری راوی داستان هستش حتی اکه داستان زیاد جالب هم نباشه جذابش می‌کنه فوق العاده گویندگی جناب ظاهری رو دوست دارم و میپسندم و بشدت توصیه می‌کنم گوش کنید و لذت ببرید
رضام
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
سلام خدمت دوست و همراهان کتابراه داستان جالب و جذابی هست و از گوش دادن به ان لذت میبرید و اصلا قابل پیش بینی نیست و نویسنده کتاب با مهارت داستان را پیش میبرد در حدی که مجذوب ان میشوید و پیشنهاد میکنم حتما حتما تا انتها ان را گوش دهید. باسپاس
ژیلما
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
یکم عجیب بود اول داستان اقا در جریان اتفاق عجیب و داستان لپ تاپ بود اما اخرش عوض شد انگار آقا یادش رفت و فقط دختره در جریان ماجرا بود
به هر حال با داستان‌های تخیلی و غیر واقعی رابطه چندانی ندارم فقط گوش دادم تا تمام بشه همین
مهشید مهشید
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
با اینکه از ژانر تخیلی خوشم نمیاد ولی این کتاب عالی بود، عجیبه ذهن نویسنده... اگه میشد این کتاب و به فیلم تبدیل کرد، واقعا پر فروش میشد متفاوت و گیرا بود، حتما پیشنهاد میکنم ممنون از راوی، که به جذابیت کتاب اضافه کرد
Abolfazl jln
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
داستانی صرفا سرگرم کننده بدون خلاقیت های مورد انتظار. تلفیقی از تخیل و موضوعات کلیشه ای فیلم های هالیوودی. علی رغم اجرای خوب صدا پیشه به علت ضعف در موضوع و مسیر داستان، احساسی جز وقت گذراندن به مخاطب منتقل نمی کند.
سالومه عسکری
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بعد از مدتها یک کتاب خوب و متفاوت شنیدم البته نمی‌شه اسمش جنایی گذاشت بیشتر معمایی بود اما بسیار هیجان انگیز و در عین حال لطیف، صدای آقای سلمان ظاهری هم که مثل همیشه محشر و گرم و واقعا جذابیت داستان رو چندبرابر می‌کنه.
زهره نوروزی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
با درود و خسته نباشین این کتاب فوق العاده بود وبسیار شنیدنی و جذاب داستان دنیای موازی من واقعا لذت بردم و از گوینده‌ی داستان بسیار تشکر میکنم چون بسیار صدای گرمی دارن و خیلی شیوا روایت کردن داستانو ممنون واقعا
نگار حبشی زاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
کتاب جالبی بود و علاوه بر جذابیت خط سیر داستانی اطلاعات مفیدی هم داشت، سرعت پردازش داستان مناسب بود و احساس نکردم حوصله ام سر رفته.. خوندنش توصیه میشه و در نهایت از صدا و خوانش راوی بسیار لذت بردم و سپاسگزارم
شیما جعفری
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
من این کتاب را خیلی دوست داشتم رمانی هست که آدم رو توی خودش غرق میکنه و بی صبرانه دوست داری قسمت‌های بعدی را گوش کنی راوی هم عالی بود به نظرم اگر به رمان‌های ماجراجویانه علاقه مند هستین حتما برای یبارم شده گوش کنید
مهدیه قادی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
وای وای وای این چیبود ک من پیداش کردم و گوش دادمش، عالی بود یعنی به معنا واقعی کلمه عالی بود، اگه میخواین از هر چی داستان و رمان تکراری دور بشین و یه چیز واقعا درجه ا گوش کنین این همونه شک نکنین.
Haniyeh R
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
این کتاب به خوبی توقعاتتون از یه اثر جنایی رو برآورده میکنه. امروز تمومش کردم و‌ای کاش شرایط بهتر بود تا به دوستام معرفیش کنم ولی فعلا صبر می‌کنم و وقتی روزای خوب اومد معرفی این کتاب رو میذارم تو پیجم
zahra ashrafpouri
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
موضوع کتاب خوب است و نوسینده هم به خوبی نوشته، صدای گوینده مرد گیرا و اجرای خوبی دارد فقط ایکاش بجای صدای زن در داستان از یک صدای زنانه و زیباتر بهره میبردند. تنها اشکال این کتاب به نظرم اجرای زن داستان است
کبرا زارع کار
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
به جرأت میتونم بگم یکی از قشنگترین و پرمضمون ترین کتابهایی بود که تا به حال در کتابراه گوش کرده بودم با پایانی عالی ممنونم از کتابراه برای قرار دادن این اثر زیبا وسپاس از روایت عالی تر از عالی راوی🙏
مسعود صالحی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
کاش اینقدر بی خود از یه کتاب تعریف نمیگردید متاسفانه با خوندن نظرات مثبت خواننده‌ها این کتاب رو خوندم یه موضوع تخیلی فانتزی و حوصله سر بر و وقت تلف کردن محض که هیچ دستاوردی به همراه نداشت
هانبه موسوی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
با سلام من اصلا کتابهای تخیلی را دوست ندارم نمیخوام شرح کتاب را بگم که دوستانی که قصد شنیدنش را دارند با جذابیت آن روبرو شوند، اما این کتاب متفاوت و عالی بود اصلا نمیتونید یک دقیقه بعد کتاب را حدس بزنید عالی بود
Amirtaher Shahri
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
همانطور که از سایر نظرات هم مشخص هست خیلی خیلی خوب بود چه به لحاظ موضوع و هیجان آن چه از بابت اجرای بی نظیر …واقعا از بهترین داستان‌ها بود که در چندسال اخیر شنیدم. از دست ندین حتما توصیه میکنم. با تشکر از کتابراه
ebi parande
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
تارتاکوور می‌گوید؛ تاکتیک: یعنی بدانیم زمانی که کاری را می‌توانیم انجام دهیم بدانیم چه کاری را باید انجام دهیم و استراتژی؛ یعنی بدانیم زمانی که نمی‌توانیم کاری را انجام دهیم بدانیم چه کاری را باید انجام دهیم
گیتا گلشن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
اول از همه از روای بگم که عالی بودند. و اما داستان کتاب جالب، پر کشش و جدید. واقعا باید به خلاقیت نویسنده احسنت گفت. همش میخوای ببینی آخرش چی میشه. دو روزه تمومش کردم. مرسی کتابراه
افسانه م
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
شاید در ابتدا این تصور را داشته باشید که به یک رمان ساده عاشقانه گوش می‌دهید اما در ادامه با داستان معمایی جالب و زندگی موازی روبرو می‌شوید و جناب ظاهری فوق العاده این داستان را روایت می‌کند.
ترلان تبار
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
راوی و انتخاب موزیک خیلی خوب بود. اول فکر کردم فقط یه داستان عاشقانه‌ی سفر در زمان تو مایه‌های فیلم lake house بود اما پیچش‌های داستان اون رو تبدیل مرد به یک معمایی پر هیجان. پیشنهاد می‌کنم.
زهرا محمدزاده
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
دوستش داشتم. کتابی که در عین تخیلی بودن دوست داشتم واقعیت داشت! بعضی جاهاش شبیه سناریوهای هندی پیش می رفت اما آزاردهنده نبود. توصیه می کنم اگه مدتهاست کتاب خوبی نخوندین از دستش ندین!
فاطمه عبد مجیری
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
وقتی این کتاب رو شروع کردم اولش فکر کردم که یه کتاب معمولیه ولی هرچی جلوتر رفت بیشتر محوش شدم و فقط دعا میکردم کسی نیاد تا بتونم همونطور که کار میکنم اینو گوش کنم، کتاب خیلی خوبی بود
فاطیما
۱۴۰۴/۱۲/۲۸
ساعت ۴ صبح شده تقریبا و از وقتی دانلود کردم یکسره دارمم گوش میدم و رسیدم به بخش ۹‌ام و هر چیییییی میره جلو تر هیجان و شوک‌ها بیشتر میشههههههه. عالیههههه😍🤍 پشیمون نمیشید از گوش دادن به این اثر زیبا
Nill
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
داستان جالبی بود و سرگرمم کرد، اگه از داستان‌های تخیلی خوشتون میاد پیشنهادش می‌کنم. فقط اگه برای نقش‌های زن از صدای یه زن استفاده می‌شد خیلی بهتر بود چون این‌طوری توی ذوق میزد
ممنونم♡
reza zandi
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
داستان کتاب از همان اول مرا جذب کرد و در خودش فرو برد خیلی خلاقانه شنونده رو برای ادامه ترغیب میکنه فقط دوست داشتم اخر داستان جور دیگه‌ای تمام میشد میتوانست چالش بیشتری برای شنونده ایجاد کنه
مهناز فهیمی
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
واقعا آفرین به این نویسنده چنان جزئیات را بیان می‌کند و راوی آن را می‌خواند، انگار در آن کتاب وجود داری، خیلی کشش و جذابیت دارد‌ای کاش نویسنده‌های ایرانی هم برای نوشتن بیشتر تامل کنند
مونا ایروانی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی قشنگ بود، مدتها بود یه کتاب انقدر مجذوبم نکرده بود، من حین نقاشی به این کتاب گوش میدادم و وقتی طرحم تموم شد با هر بار نگاه کردن بهش یاد این کتاب می افتم ارزش گوش دادن داشت🙏🏻
نسرین مقیمی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
یکی از بهترین کتابهایی است که خواندم اگر به داستانهای معمایی و علمی تخیلی علاقه مند هستید این کتاب بهترین انتخاب هست داستان دو جهان متفاوت که همزمان باهم پیش رفته تا در آینده باهم تلاقی کنند
پریناز سینایی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
بعد از مدت‌ها یک داستان جنایی هیجان انگیز گوش دادن. سرعت هیجان و روند اتفاقات داستان از کم شروع میشه و همینطور که پیش میره حالبتر میشه 😊، اگه دنبال داستانهای رازآلود و جالب هستین حتما پیشنهاد میشه.
ماتینا رجبی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
فردا یه کتاب صوتی آروم و احساسی‌ه که بیشتر از هرچیز درباره‌ی امید و انتخابه. صدای راوی با فضای داستان خیلی هماهنگه و باعث می‌شه بیشتر با ماجرا ارتباط بگیری. پایانش هم لطیف و تأمل‌برانگیزه
bahar ashkani
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
من از گوش دادن کتاب بسیااار لذت بردم این دومین کتابی هست که از گیوم‌موسو میخونم وهردو عالی بوده ایده داستان بینظیر متن روان حال و هوای داستان پرکشش و جذاب و حتی صدای گوینده هم بسیااار عالی
محمد داودی فر
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
کتابی معمایی و سراسر از هیجان و نویسنده ارتباطات افراد را به نحو احسنت با هم درآمیخته و نتیجه کتابی تخیلی و معمایی با صداپیشگی عالی بوجود آمده، به دوستداران این ژانر شنیدن این کتاب را توصیه میکنم
نگار حداد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
این رمان سورئالیست را واقعا پسندیدم خوانش خواننده طوریکه که انگار داری یه فیلم خوش ساخت و تماشا میکنی با همه‌ی ریزه کاری‌های کارگردان، و از کل رمان با پایان شیرین آن لذت می‌برید...
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
درود داستان در نوع خودش جالب بود کاش در زندگی واقعی حداقل یک بار چنین اتفاقی برای انسان ها بی افتد در هر حال و با اینکه سبک من نبود از شنیدنش لذت بردم صدا هم خوب بود
بانو ایرانی
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
شروع داستان عالی بود جذبت میکرد، ادامه و انتها هم خوب بود، هم اشخاصی که عاشق درام هستند هم اونهایی که عاشق هیجان و داستان هایی معمایی هستند رو راضی میکنه. من پایانش هم دوست داشتم
<< 1 2 3 4 5 6 7 >>
👋 سوالی دارید؟