نظر نگار حبشی زاده برای کتاب صوتی فردا

فردا
گیوم موسو، سعیده بوغیری
۴.۶(امتیاز ۴۵۱ نفر)
نگار حبشی زاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
کتاب جالبی بود و علاوه بر جذابیت خط سیر داستانی اطلاعات مفیدی هم داشت، سرعت پردازش داستان مناسب بود و احساس نکردم حوصله ام سر رفته.. خوندنش توصیه میشه و در نهایت از صدا و خوانش راوی بسیار لذت بردم و سپاسگزارم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟