نظر علی عاملی برای کتاب صوتی فردا

فردا
گیوم موسو، سعیده بوغیری
۴.۶(امتیاز ۴۵۱ نفر)
علی عاملی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
کتاب خوبیه
خیلی جذابه و تحریک میکنه که به گوش دادنش ادامه بدی
پیشنهاد میکنم حتمن گوش بدید
گوینده هم خیلی مسلط و صدای زیبایی دارن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟