نظر امید برای کتاب صوتی فردا

فردا
گیوم موسو، سعیده بوغیری
۴.۶(امتیاز ۴۵۱ نفر)
امید
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
عالی بود، هم صدای گوینده هم کشش داستان طوری بود که از کتاب لذت میبردی. داستان کتاب هم خیلی جذاب و خلاقانه بود. پیشنهاد میکنم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟