نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر زیستن - جیسون هملاک

Daryush Parsa
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
تفسیر و تعبیر برحسبه برداشت شخصی و توجیه هم عصران.. دنیا پر از شعار و فشار و زامبی‌های مادیگراس خب، حالا‌ی لونه‌ی کوچیکم واسه غیر ایجاد شد واسه رواقیون.. خواهشاً بزارید به حال خودمون باشیم، با همه غلط هامون..
نوشین عطائی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
با سلام، کتاب صوتی با ترجمه روان و صدای خوب راوی بسیار دلنشین. مسیر شفافی رو برای خواننده کتاب پیشنهاد میکنه. به چند نفر از نزدیکان پیشنهاد دادم کلا کتاب رو توصیه میکنم. با سپاس از تیم خوب کتابراه
مرتضی یعقوبی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
واقعا لازمه این کتاب خوند تا به هنر زیستن از یک دیدگاه متفاوت و جدید نگاه کرد و زیست و همچنین راهکارهای زندگی بهتر هم آمده که می‌تونه کمک کنه تا در لحظه و بدور از قضاوت‌ها زیست کنی
سالارتهاجمی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
امروز در زندگی‌ها ماشینی باتوجه به استرس و اضطراب بالا آرامش انسان به خطر می‌افتد این کتاب صوتی که ارزش شنیدن دارد به انسان کمک می‌کند که آرامش خودش و هنر آرامش داشتن در این زندگی ماشینی را داشته باشد
مهسا عبادی
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
عالی بود دریک کلام عالی بود. راهکارهای عملی مناسب داشت... همه چیز تمام بود واسه من خیلی مفید واقع شداما صدا و لحن راوی اصلااا مورد پسند من نبود مثل ادا درآوردن بود.
الناز یگانه
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
باسلام کتاب صوتی هنر زیستن زندگی کردن یک مهارت لحاظ می شود و با کتاب هنر زیستن ابن مهارت اموزش داده می شود امیدوارم که مردم سرزمینم این مهارت فرا بگیرن باتشکر از کتابراه
sara136m
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
کتاب در مورد رواقی گری یا همان نوشتن سخن می‌گوید گوینده با صدای واضح و دلنشین موسیقی متن عالی افرادی که می‌خواهند نوشتن را شروع کنند به شدت توصیه میکنم حتما بخوانند
محمد
۱۴۰۴/۱۱/۰۳
کتاب خوان‌های عزیز سلام این کتاب به شدت روان و شمارو به سمت اینکه نسخه خوبی از خودتون باشید تشویق میکنه امیدوارم بتونید ازش استفاده کنید و در زندگی شاد و موفق باشید .
بدرود 🙏🫶🏻
میلاد نامداری
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
یه سری از جاها کتاب به نظرم درست نیست و به نظر من روانشناسی اون زرده و یه سری جاها واقعا کمک میکنه به ادم البته نمیدونم درست ترجمه نشده یا واقعا همینه البته نظر من هستش
Hanya
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
کتاب هنر زیستن اثرجیسون هملاک کتابی پر از نکته‌های خوبو جمله‌های طلایی خیلی دوسش داشتم و تمرین‌های مفیدی داشت که اگه انجامش بدین نتیجه خوبی میگیرین صدای گوینده رو هم دوست داشتم
س س
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
یه کتاب اونم صوتی به نظرم بعضی کتاب ها رو باید متنی خودت بخونی تا کامل به تمام جملات دقت کنی در کتاب صوتی گاهی حواست پرت میشه و بخشی رو از دست نمیدی در کل بستگی به خود آدم داره
Afshin Ramezani
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
واقعا یکی از بهترین کتابهایی بود که تا به حال دیده بودم،
مطالب بسیار شیوا منطقی و دلنشین هست،
احساس میکنم این کتاب میتونه زیباترین تغییرات رو در هر شخصیتی ایجاد کنه …
Maziar Mohsenian
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
این آموزش مازوخیزم مدرن! به دنبال بدبختی و زجر دادن خود بودن ربطی به تعالی نداره. چیزی که به تعالی منجر میشه، سعی در بهبود و در عین حال پذیرای سختی و مشقات راه بودنه.
شهلا سادات حسینی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
کتاب بسیار خوبی بود وخیلی بود افکار مخاطب را در دست می گرفت و به تفکر پیرامون مطالب مطرح شده می کشاند در نهایت آموزنده و کاربردی بود خواندن آنرا به همه توصیه میکنم
افسون
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
کتاب خوبی بود برای کسی که می‌خواد خودش رو برای روزهای سخت بسازه ولی من عقیده دارم منتظر هر چی باشی همون در زندگیت جاری می‌شه تمام مطالب کتاب را قبول ندارم
مریم سالک
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
کتاب خیلی خوبیه من خودم به شخصه چون عاشق فلسفه رواقیون هستم همه کتاب هاشون رو میخونم و می‌تونم بگم که مفید‌ترین و کارامد‌ترین فلسفه در زندگی شخصی من هست
reza rezai
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
«تو نمی‌توانی بیشتر اتفاقات زندگی را کنترل کنی، اما می‌توانی طرز واکنش‌ات را کنترل کنی — و همین کافی است تا آرامش و شادی پایدار داشته باشی.»
سیاوش تیموری
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
کتاب عالی درمورد راه رسم درست زندگی کردن بابیاانی ساده وقابل هضم لذت بخش وعملی باتمرین‌های ‌ کاربردی درزندگی تابه مقام انسانی رسیدن ازطریق فلسفه رواقی گری
هانیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
این کتاب ارزش حداقل یکبار خوندن یا شنیدن رو داره. برای من نکات خوبی برای رسیدن به تعادل، آرامش و بهترین خود بودن داشت. نحوه خوانش راوی رو هم دوست داشتم.
فاطمه فراهانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
یه کتاب عالی پراز جملاتی که مسیر زندگی شاد و بدون مشغله فکری رو بهت یاد میده یه دوست که تموم حرفاش و میشه نکته برداری کرد و هایلایت کرد
بیژن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
کتابی زیبا و ارزشمنده. ترجمه و خوانش زیبایی داره. به خوبی میتونه ذهن و روان شما رو جلا بده با اینه حال به نظرم میاد میزان بهره افراد ازش متفاوته.
Rz
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
خیلی سرتون رو درد نیارم. این کتاب فلسفه‌ای رو ازش حرف می‌زنه که میشه باهاش بهتر زندگی کرد یا شاید هم یکی از بهترین ذهنیت‌ها برای زندگی کردن باشه.
زهرا رحمانی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
در این دنیاى پر هیاهو و پر استرس اصولاً زندگى کردن رو فراموش میکنیم چقدر خوبه که این کتابها هست که بهمون یاد بده چطور زندگى خودمون رو تجربه کنیم
بهاره پودینه
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
گاهی در میانه این جهان پر هیاهو خواندن یک کتاب، دیدن یک برنامه روحی تازه به انسان می‌بخشد. گاه انسان نیاز به یادآوری دارد.
نگار پاک
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
کتاب آموزنده‌ای هست و باید چندین بار گوش کرد تا همه چیز را به خوبی بخاطر سپرد واقعا به دید بهتر و آرامش بیشتر کمک میکنه. پیشنهاد میکنم
Reihaneh dehghany
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
کتابی که باعث آگاهی بخشی در ذهن و مرتب کردن داده‌های آن و کنار زدن افکار سیاه می‌شود
باتشکر از این همه دیدگاه فلسفی مفید
Abolfazl
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
سلام کتاب هنر زیستن کتاب هنر و فلسفه است، فلسفه اخلاق است که خواندن و حتی فهمیدم بعضی چیزها در زندگی روزمره ما خیلی کاربرد دارد
حسین علمدار
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
بنظرم یکی از کتابهای عالی در زمینه توسعه فردی این کتابه، و به هر کسی که دنبال یک تغییر بزرگ در زندگی هست بهش توصیه میکنم شدید.
مریم حسنی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
نکاتی که توی این کتاب هست یاداوری میکنه که چطور با دونستن یک سری روش ها میشه زندگی رو قشنگتر پیش برد و با دید متفاوتی بهش نگاه کرد.
Naimeh Maher
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
این کتاب مخاطب را در سفری فلسفی همراهی می‌کند تا با چالشی فزاینده که در جستجوی معنا در وجودی ظاهرا بی‌معنا است، دست و پنجه نرم کند
جواد پارسی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
کتاب خوبیه. انواع فلسفه رو به صورت خلاصه توضیح میده. در کل حرف حساب زیادی برای گفتن داره. ترجمه هم خوبه ولی عالی نیست
دیانا انصاری
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
متن کتاب بسیار گرانبها و با گویش عالی راوی دوچندان لذتبخش شده بود، یک نگرش خالص از ثروت و ثروت سازی رو در ذهن‌تان می‌سازد
ساعد
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
سلام. به نظرم کتاب خوب و عالی هستش تمرینات کاربردی داره توصیه میکنم ازش نهایت استفاده رو ببرید. من حتما برا بار دوم و چندم گوشش میدم.
فرهاد کرمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
بسیار تاثیر گذار و آموزنده، نکات جالب و خواندنی برای هر کسی که در جستجوی تعغیری در زندگی باشد. برای من بسیار کاربردی بود.
محمد محمدیان
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
خیلی بد بود من فقط یک قسمتش را گوش دادم ولی حالم را بد کرد
کلا با کتاب‌ها و علم امروزه و قانون جذب وحال خوب داشتن تضاد دارد
شهلا ترابی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
برام جالب بود که من بدون اینکه بدونم رواقی گری چیه؛ رواقی گر هستم😅کتاب مفیدی بود... به دوستان خودم توصیه کردم
نصیبه اشتری
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
این کتاب راه کار‌های زیادی برای بهتر زندگی کردن رو به ما آموزش میده و خیلی ساده میتونیم بهتر از گذشته زندگی کنیم
رویا وزیری
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
عالی کتاب های با این سبک به همه پیشنهاد میشود چرا که گاهی ما یادمان میرود مواردی را که لازم است به آن ها بها بدهیم
سحر
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
بسیار جذاب همراه با اطلاعاتی بسیار مفید برای یادگیری هنر خوب زیستن هست. این کتاب ارزش چند بار گوش دادن داره.
فتاحی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
بی فایده هست و به جای اینکه مشکل اصلی رو حل کنه صورت مسئله رو پاک میکنه کاشکی تو کتابراه همین کتاب‌هایی رو نشر ندهند
نرگس
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
اگر به فلسفه و سبک زندگی‌ای که بتونه تو شرایط غیر عادی کمکتون کنه علاقه دارید، از این کتاب غافل نشید
داود محمدی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
خب مطالب تکراری کتاب‌های هم ریشه خودش زیاد بکار رفته و مطلبی که بتونه کتاب رو متمایز کنه کمتر به چشم میخوره!
کیانوش غلامی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
کتاب خوبی بود بعضی از تمرین‌های این کتاب واقعا به آدم انگیزه میده و من راضی بودم. مرسی از کتابراه عزیز
مهدی ارگنجی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
کتاب خوبی بود، یاد میده که به تو دایره امن نمونی و خودت رو به چالش بکشی و اینکه تو سختی‌ها میتونی رشد کنی.
محمد
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
کتاب خوبیست ولی باید به رواقی علاقه داشته باشین در کل جالب هست ارزش شنیدن و خواندن دارد
احمد منتجبی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
موضوع جذابی که اگر اهل مطالعه باشی نیازی به نظر نداره در نوبه‌ی خودش عالی و خوب هست
ساسان
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
کتاب بدی نبود من از این سبک کتاب‌ها زیاد دوست ندارم ولی هر کتابی ارزش یک بار خونده شدن رو داره
سوی نادری
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
تنها خوندن فصل یاداوری مرگ به انسان این جرات رو میده که از تعلقات دل بکنه و اسوده تر زندگی کنه
میترا عمادی
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
سلام و درود من این کتاب و خیلی دوست داشتم، راهکارهای عملی میده اگه عمل کنیم خیلی عالی هست
پیمان پولادیان
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
کتابی کاربردی است که راهکارهای موثری را ارائه برای داشتن زندگی بهتر ارائه می‌دهد
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟