نظر افسون برای کتاب صوتی هنر زیستن

هنر زیستن
جیسون هملاک، علیرضا عبادی
۴.۲(امتیاز ۳۹۰ نفر)
افسون
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
کتاب خوبی بود برای کسی که می‌خواد خودش رو برای روزهای سخت بسازه ولی من عقیده دارم منتظر هر چی باشی همون در زندگیت جاری می‌شه تمام مطالب کتاب را قبول ندارم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟