نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هنر زیستن - جیسون هملاک

a.asgari
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
کتابی ساده و آرام‌بخش درباره معنا، شادمانی و زندگی آگاهانه؛ نکاتش کوتاه و قابل اجراست.
Mina
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
این کتاب برای کسانی که می‌خواهند تغییر کنند یه کتاب عالی هست و ارزش چند بار خواندن رو دارد
جواد صیادی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
برای ارتقای زندگی شخصی بسیار مفید و کاربردی هست من به شما این کتاب رو پیشنهاد میکنم
احمدایمانی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
کتاب روانشناسی بالینی بسیار خوبی است. و استفاده از این کتاب را به همگان پیشنهاد می‌دهم.
سجاد فیض الهی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
بنظرم کتاب خوبیه گوینده هم صداش قشنگه فقط کتاب ها باید چندین بار گوش داده بشن که درکشون بالا بره
مهرداد فرهادی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
زیستن در حال آرزوی همه انسان هاست
برای دوری از ترس از آینده و پشیمانی از گذشته کتاب را مطالعه کنید.
Maryam
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
من تا فصل ۲را خواندم مورد پسند من نبود اگر بخوام به کسی توصیه کنم قطعا این کتاب را توصیه نمیکنم
سحر آجورلو
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
من این کتاب را با صدای آقای عادل فردوسی‌پور شنیده بودم بسیار جذاب بود ممنونم از کتابراه
باباشمس
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
نگرش رواقی گری حول محور نویسنده است که در خاورمیانه به خصوص کشورهای اسلامی بسیار بهش ارجاع داده شده
کیانا بلوکی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
خیلی جالب بود 👌 من فلسفه خوندم و این کتاب خیلی عالی توضیح داد چ جوری فلسفی زندگی کنم.
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
من از این کتاب خوشم نیامد. دو قسمت را گوش کردم ولی چنگی به دلم نزد.
محمد خدابنده لو
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
هرچیزی منتظر زمانه درستشه حضرت مولانا حتی این کتاب در زمان درستش میاد
یزدان سپهری
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عالی خیلی کتاب خوبیه حتما گوش بدین یا بخونید گوینده هم خیلی خوب بود
VAHID
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
عالی بود و نکاتی رو آورده بود که در صورت اجرا میتونه خیلی کمک کنه
معصومه آذری
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
یکی از کتابهایی هست که واقعا ارزش وقت صرف کردن رو داره و میخوای چند بار گوش کنی
نیایش قریشی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
این دسته از کتاب خیلی جذابن هنر عشق ورزیدن هنر دوست یابی هنر گوش دادن….
سعید لطفعلی پور
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
نویسنده خوب و با احساس توضیح داده و درستش اینه خواننده هم با احساس باید بخونه
ایوب آدینه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
کتاب و ارزش خواندن دارد راه های درست زندگی و کنار آمدن با سختی ها را نشان میدهد
مینا قنبری نیا
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
این کتاب هم مثل هزاران کتاب انگیزشی بود که انگار تکرار شده بود
محمد احسان صلواتی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
مثل خیلی کتاب‌های انگیزشی دیگه این هم نکات مثبت داره ولی کلی گویی میکنه بیشتر
Dorna Rahimi
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
کتاب فوق العاده خوبی بود. تاثیر گذار بود و ترجمه‌ی روانی داشت. سپاس از کتابراه
Parya
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خیلی با بعضی صحبت‌های کتاب موافق نیستم
ولی خوندنش خالی از لطف نیست
علی مهری
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
خوب بود برای وقت‌هایی که تمرکز کافی دارید گوش بدین مثلا قبل خواب...
حسین فرج زاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
کتاب ارزشمند و گرانبها بی هستش. من استفاده کردم. حتما بخوانید و لذت ببرید
نغمه فارسی زاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
از کتاب زیاد خوشم نیامد. نظر شخصی‌ست و دلیل بر بد بودن کتاب نیست.
دنیا خالق دوست
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
کتابی بود که ادم رو به فکر فرو میبره اما با همه جای کتاب موافق نبودم
فاطمه بابایی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
کتاب قشنگ و روانی بود ترجمه مترجم عالی و صدای گوینده بی نظیر بود. ممنونم
بهروز داودآبادی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
کتاب خیلی خوبیه باعث میشه راه زندگی آدمی از راه زندگی ماشینی مشخص بشه
کاربر G
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
این کتاب برای همه افراد در شرایط استرس آور زندگی و جامعه خیلی خوبه.
Mohtaram hajipour
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
با روحیه من سازگار نبود. بدبختی بدبختی رو جذب میکنه. هر چیزی حدی داره.
امیدذاکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
هم خود کتاب و هم صدای گوینده عالی و آموزنده
Behrooz
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
کتاب خوبی بود جمله‌هایی از فلاسفه یونان عالی بود
خدایا شکرت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
واقعا هنر زیستن را بدرستی توضیح داده سپاس
شراره
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
کتاب خوبی بود در کل و دیدگاه رواقی رو جالب توضیح میده.
امید
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
سلام. لذت بخش بود. امید وارم همه از شنیدنش لذت ببرند.
پوریا پوریحیی
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
بنظرم ارزش خواندن و فکر کردن به رفتارمون رو داشت
رسول
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
کتاب فوق العاده است ممنونم از هدیه کتابراه و مجموعه بینظیرش
محمد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
میتونی مثل یک تجربه‌ی جدید و مفید بهش گوش بدی ☺️
رومینا
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
من فقط قسمتی از کتاب رو شنیدم و بنظرم میتونه مفید باشه🌱
ارزو کاراموزی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
حرف نداره بارها باید این کتاب را خواند تا ملکه شود
Alirezaghorbaninoghabi
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
باتمرینات عملی وتوضیحات روان اطلاعات خوبی ارایه می‌دهد
z.a
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
اگر به مبحث رواقی گری علاقه دارید خواندش خالی از لطف نیست
محبوبه قاسمی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
اینکه بتونی بدون توجه به نظر دیگران زندگی کنی
داریوش جعفرزاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
آرامش میخوای و دوست داری بهتر باشی بخونش
ا. اصفهانی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عالی است. مطالعه آن را به همه دوستان عزیز توصیه می‌کنم.
مریم نوری
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
خوب بود وقت داشته باشی با حوصله گوش کنی خالی از لطف. نیست
بیتا 🍓
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
این کتاب صوتی خیلی قشنگه و پر از انرژی مثبته.
یک کتاب خور نویسنده 📚📚
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
یکی از کتاب‌هایی هست که زندگی کردن رو یاد میده
محمد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
کتاب هنر زیستن بسیار کاربردی و اموزنده بود.
منا کولانی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
سلام. کسانی که میخواهند این کتاب رو بخونند درکل کتاب خوبیه
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟