نظر مریم سالک برای کتاب صوتی هنر زیستن

هنر زیستن
جیسون هملاک، علیرضا عبادی
۴.۲(امتیاز ۳۹۰ نفر)
مریم سالک
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
کتاب خیلی خوبیه من خودم به شخصه چون عاشق فلسفه رواقیون هستم همه کتاب هاشون رو میخونم و می‌تونم بگم که مفید‌ترین و کارامد‌ترین فلسفه در زندگی شخصی من هست
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟