نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت خان رستم - ابوالقاسم فردوسی

A Z
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
بسیار عالی، زیبا و قابل فهم بود. از کتابراه وبقیه دست اندرکاران کمال تشکر را دارم.
محمد معین عابدزاده
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
با اینکه علاقه مند به داستان‌های حماسی و اشعارگونه نداشتم ولی مورد پسند واقع شد.
فرزانه نوروزی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
بسیار عالی، خیلی خرسند شدم بابت هدیه‌ی ارزشمند کتابراه به ما که به ادبیات علاقه مندیم.
زیبا صدر
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
خیلی دوستش داشتم ساده و جذاب بود راوی انقدر خوب توضیح میداد که حس میکردم خودم اونجا هستم🙂
یاسمین خلفی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹
عالیه زیاد اهل شعر نیستم اما شاهنامه چیز دیگریست جای گفتن نداره دیگه
ممنون از کتابراه
masoud naghdi
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
خداییش ارزش گوش دادن داره.
درضمن گوینده کتاب هم به داستان و... هم میخوره چون قشنگ صحبت میکنه
فرزند سیمرغ
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
فروسی بسی رنج برد در این سال سی
عجم زنده کرد بدین پارسی
شناسنامه ملی ما شاهنامست حتما بخونید
mahsa jfri
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
عالی بود خیلی لذت بردیم خسته نباشید، کاش همه‌ی شاهنامه رو همینجوری جذاب برامون بخونین
فرزانه عبدی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بابا بزرگم وقتی بچه بودیم برامون شاه نامه می‌خو ند با گوش دادن به این کتاب یاد اون زمون‌ها افتادم
Yashta Aramesh
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
خیلی عالی بود، گوینده بسیار جالب و گیرا متن رو خونده و مشتاق میشیم تا آخر کتاب رو بخونیم
karim ghanbari
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
سلام
حقیقتا، یک سری
اسامی، داستانهای رستم را برای اولین بار میشنیدم برایم آموزنده بود
سپاس
Iman Akbari
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بسیار پرقدرت و با شکوه...
آفرین بر فردوسی بزرگ
ممنون از گوینده این کتاب با صوتی بسیار حماسی
سروش رضوی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
بسیار خوب نگارش و همچنین روایت شده. امید که کارهای بعد هم با همین توان و همت به انجام رسد
ghazale rafeie
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
دخترم دوست داشت و براش جذاب بود... برای اینکه ذایقه‌ی بچه‌ها با کتابهای اصیل آشنا بشه خوبه
سهیل لوک زاده
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
عالی بود حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید و بعد از شنیدن این کتاب. کتاب رستم و سهراب را گوش کنید
نازنین ش
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
بیان گوینده بسیار خوب بود و داستان نیز جذاب بود، تفسیر آخر کتاب هم بسیار جالب و فاخر بود، ممنون
محمد توکلی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
یکی از بهترین داستان‌های شاهنامه که باید حداقل یکبار در زندگی خواند و تجربه کرد.
مهدیه طلایی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
شنیدن این کتاب صوتی واقعا لذت بخش بود کاش داستان‌های بیشتری از شاهنامه به شکل صوتی در بیاد.
ashzar zare
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
عالی بود با صدا و موسیقی دلنشین امیدوارم همه ما شاهنامه خوانی رو در خانه‌ها داشته باشیم
لیلا مرعشی پور
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بسیار عالی بود هم از داستان وهم از صدای خیلی رسا وزیبای گوینده لذت بردم باتشکر از کتابدار
behzad bz
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
واقعا عالی بود از هر لحاظ شیوا، روان، هرچقدر گوش میده آدم خسته نمیشه و بیشتر لذت میبره
محدثه السادات اوحدی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
درود به روح فردوسی. وظیفه هر ایرانی هست که با ادبیات کشورش آشنا بشه مخصوصا شاهنامه
مجید م
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بسیار عالی!
هم‌گوینده عالی هم شعر عالی هم‌روایت زیبا و همه چی هماهنگ جذاب و آموزنده
مرسی از شما
سمیه جهانگیری
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بسیار سپاسگزار و ممنونم از کتابراه.
واقعا عالی بود. من و فرزندانم بسیار لذت بردیم و آموختیم.
یوسف حسامی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
درود بر روان پاک فردوسی بزرگ و سپاس از گرد آورندگان این مجموعه صوتی ارزشمند
Z K
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
ای کاش قیام کاوه و سرنگونی ضحاک رایگان میشد. در هر صورت ممنون از شما
حامدهروی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بیش از حد عالی واقعا کیف کردم ممنون از زحماتتون خدا خیرتون بده
زهره جهانگیری
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
خیلی خوبه که شاهنامه رو به صورت داستان داستان بشنوی. خیلی عالی بود
ماهک موسوی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
یکی از داستان‌های حماسه اس که همه باید بلد باشن راوی و نویسنده عالی
فاطمه لطیفی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
👌به بچه هامون از همون کودکی ایران با مفاخر ایران آشنا کنیم.
ترنم مهدی نژاد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
بسیار زیبا بود و با صدای جناب دامادی بسیار زیباتر شده بود🤍✨
مهرى اعظمى
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
لطفا جلد ١٦ کتاب رو هم صوتى کنید، بى صبرانه منتظر هستیم براى ادامه داستان
بهروز
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
بسیار جالب هم سرگرم کننده هم آموزنده خیلی از شنیدنش لذت بردم
Shahrbanoo Afshan
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
بالاخره هفت خان رستم رو فهمیدم چه بود و خیلی از این بابت خوشحالم خیلی جالب بود
مرتضی تیموری
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
واقعا راوی توانمندی دارد از این کتابها بیشتر صوتی باشه بهتره
فاطمه صفره
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
این کتاب بیان زیبا و دلچسبی، داشت گوینده با لحن خوبی که دارد ما را سر وجد میآورد
گلناز اکوان
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
شاهنامه رو هر ایرانی باید بخونه چون یک کتاب نیست هویت ایرانی رو نشون میده
hesam emadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بسیار عالی از گوینده عزیز و نویسنده کتاب آقای دامادی سپاس گذارم.
مریم رنجیر
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
خیلی خوب بود که صوتیش دراختیار بود. ما تو محل کار همه با هم می‌شنیدیم. عالی بود
Samaneh Shadravan
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
ساده و روان بود ولی دوست داشتم کاملتر باشد نه یک داستان از اینهمه داستان
وجیهه بهارستان
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
سپاس از تیم پرتلاش کتابراه جات ارائه گنجینه ادبیات کهن بخصوص شاهنامه حکیم طوس
آرزو رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
عالی بود خلاصه و مفید پسرمم دوست داشت صدای گوینده هم عالی بود
alaei
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
صدای راویی گوشنواز نبود نتونستم از مطالب کتاب استفاده کنم متاسفانه
محمد همتی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
کتابهای مرتبط با شاهنامه رو دوس دارم و البته خیلی می‌شود بهتر و در بارتر باشد
مهسا جعفری
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
عالی و محشر
خیلی خوب بود، نوای راوی در کنار این داستان زیبا بسیار دلنشین بود
هدا احراری
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
به طور خلاصه، روایت داستان شاهنامه به خوبی و زیبایی تمام. گویندگی هم خوب و روان.
Sh saboori
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
بسیا عالی
لذت بردم
توصیه میکنم کسانی که شاهنامه دوست دارند حتما این رو بشنوند
ص مولازاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
بسیار جایگزینی خوب برای انیمیشن‌ها و فیلم‌های سینمایی چه کودک چه بزرگسال
عماد جعفر اباد
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
شاهنامه یکی از شاهکارهای ادبیات فارسی است
خوانش آقای فرهاد اتقایی واقعا عالی
علیرضا رخشان
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
خیلی لذت بردم، داستان‌های شاهنامه رادوست دارم بصورت صوتی گوش کنم
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟