نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت خان رستم - ابوالقاسم فردوسی

امیرحسینی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
عالی بود متن نثر مانندی داشت
Helena rad
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بسیار عالی 😍👌😻خیلی قشنگ بود
Mo han
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بسیار خوب بود.
صدای گوینده هم دلچسب بود
سید احمد
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
داستانی واقعا بینظیر داشت.
Leila Behzadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
هرچی بگم از خوبی این کتاب کم گفتم
Ali Akhavanattar
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
عالی
و
شنیدنی
پیشنهاد میشه گوش بدید
داود غدیرپور
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
صدای عالی و خوب پند ااموز
بهزاد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
قدرت نامی و جوانمردی رستم دستان
حامد رضایی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
سلام بسیار روان خوب آموزنده بود
الهام عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
شاهنامه کتاب عالی و زیبایی هست
شیرین حسنی نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۰۴
خوبه که شاهنامه بشنویم
Mohsen Aghaei
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
جالب بود و با شور و حال اجرا شد
Mahi S S
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
من محل کار گوش میکردم
قشنگ بودددد
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عالی بود این کتاب هر شب وهر شب گوش میدم
علی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
عالی بود و بسیار مفید
بزونه
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
قشنگ بود ارزش شنیدن داشت
مهدی عامری
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کتاب خوب و پرمفهومیه
The Man Hunter
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
بسیار زیبا و جذاب کاملا سرگرم کننده
بابک چرخچی محمدیه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
اخر کتاب که اف بی‌ای اومد وسط خرابش کرد
حسین آقا
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
هفت خان عالیه بخونید
دوستی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
از دست دادنش اشتباه است عالی
Arshia E.
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بسیار عالی
با تشکر از کتابراه
اسماعیل سهرابی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
خیلی خوب ممنون آفرین
hossein M
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
رستم رستم نبود اگر فردوسی نبود
آرام
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
خیلی عالی و دوست داشتنی و جذاب
Khosro Jalalmanesh
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
جالب وشنیدنی وزیبا. درود بر کتابراه
ندا
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
عالی بود وباصدایی زیبا
رضا احسانی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
جالب نبودو خوشم نیومد.
علی رحمانی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
خیلی خوب بود👌🏻👌🏻👌🏻
sarina jame
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
خیلی جالب و روان و قشنگ بود
فائزه
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
خوب بود و بیان عالی.
ساراعرب
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
🤍🤍خیلی لذت بردم متشکر
سید مرتضی میرحسینی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
عالیه پسرم هر شب دوست داره بشنوه
مریم ایزدی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
همه چیز عالی
کتاب
گویندگی
و تحلیل ها
Maryam Rajabi
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
راوی عالی بود حق مطلب ادا شد
خدیجه زمانی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
عالیه
صدای گوینده هم خیلی خوبه
tara salamat
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
کتاب خوبی بود و دوستش داشتم.
مجید زهتاب
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
بطور کامل ومختصر وشیرین وگو یا..
ساناز کامکار
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کتاب نسبتا خوبی بودش
باران رهرو
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
بسیار عالی و صدای بسیار زیبا وروان
لیلا رجایی
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
موسیقی متن خیلی بلندو آزاردهنده ست
امید اسلام پرست
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خلاصه و روان که بیان مختصر و مفیدی داشت
داود باقری
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
اصلا باید شنیدش چی بگیم
Ali Monfared
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
شیرین جذاب با گویندگی عالی
Nilo Shadi
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
به به دیگه اسمش روشه
Arman Kabodi
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
صوتیش خیلی خوب مپو مناسب برای زمان خواب
Ahmad Zabihi
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
بیان مناسبی داشت و خوب بود
ابوذر میرزایی مقدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
بقیه داستاناشم خوندم راوی خیلی خوبه
M Etminanzade
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
داستان زیبا و تامل برانگیز متشکرم
Alireza Golparvar
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
خسته نباشید به همه‌ی عواما
<< 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟