نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت خان رستم - ابوالقاسم فردوسی

امین احراری
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
خیلی خوب بود من که خیلی از شاهنامه فردوسی خوشم می‌آید
M BI
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
عالی هست. همراه با توضیح هست نه فقط خواندن اشعار
سید هاشم حسینی کیان
۱۴۰۱/۰۳/۰۶
عالی بود، منتظر آثار دیگه این بزرگواران هستم
Amin Khavari
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
اولین باره که کتابی میتونه اشک منو دربیار
واقعا احسنت
Nemesis
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
بزرگترین شاعر و نویسنده داستان‌های حماسی جهان فردوسی فقط
ارشام
۱۴۰۱/۰۲/۳۰
به نظر کتاب هفت خوان رستم یک سبک عالی بود و صداش هم بد نیست
امیر ایزدی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
ایرانی اصیل بخواند این کتاب را تا بداند تاریخ ایرانرا
امید طالبی پور
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بسیار عالی باعث غرور و اعتماد به نفس هر ایرانیست
Mojan Shakeri
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
بسیار زیبا و جذاب، صدا و لحن گوینده عالی
مببن ماکوئی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
خیلی‌ کتاب زیبایی هست کاش نسخه کاملش هم موجود بود
r. Karimiyan
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
همیشه از خوندن و گوش دادن به شاهنامه لذت میبرم. 😊😍
محمدرضا
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
آقا این کارتون واقعا بی نظیر بود. خدا قوت
Soghra Zarei
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بسیار زیبا و دلنشین
عالی👌
فاطمه غضنفر آبادی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی ولی من می‌خواستم خودم به خوانم
مهسا صابری
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی بود، یک روزه تمومش کردم و لذت بردم
حسین باباخانی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
یکم به شاهنامه بها بدیم
یونس جوربنیان
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
خدا میدونه مو به تنم سیخ شد
هانی رزاز
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
خیلی خیلی لذت بردم ممنون از هدیه عالی تون
مژگان پرصبران
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بسیار بسیار عالی از گوش کردنش لذت بردم
فاطمه موسوی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بی نظیر بسیار دلنشین
معصومه حسینی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بینهایت زیباست حتما گوش بدین
رقیه حاجیان
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی بود، واقعا لذت بردم
هدی موسوی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بسیار زیبا بود - سپاسگزارم
محمدرضا فقیهی‌راد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بی نظیره. متن و صدا و اجرا و موسیقی
مهدی آذررنگ
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بسیار عالی. مانا باشید
سمیه حسن زاده
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی هست عالی عالی.......
نگین آذری
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
درجه یک بود، عالی بودددد
رضامحمدپور
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
میدونم خوب بود بد نبود
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
جای تشکر داره و صدای گوینده عالی بود
Amirhosein Hojjati
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیاردوست داشتم ممنون از زحماتتون
نرگس
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار عالی و لذت بخش بود
فروزان ربیعی
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
عالی بود و بسیار لذت بخش
محمد رضا حاج علیخانی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار عالی و آموزنده
حمید رفعت بخش
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
بسیار عالی با کلامی شیوا و تاثیرگذار
Hfs Abd
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
واقعاعالی بود خیلی لذت بردم از شنیدنش
علیرضا زمانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
شاهنامه هویت هر ایرانی
نفیسه امیری
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
کتاب بخوانید تا آگاهی کسب کنید
شهرزاد
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
خیلی روان و شیوا بود به یاد ماندنی
Alireza Zolfaghari
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
خوانش بسیار عالی و لذت بخش بود
میم ج
۱۴۰۲/۱۲/۰۳
خیلی طولانی تر توضیح دادن
علی کریمی فیروزجایی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
از شاهنامه هر چقدر بخوانید باز لذتبخشه
سمیرا صادقی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
از این بهتر نمی‌شد شاهنامه رو گوش کرد❤
امین دشتی
۱۴۰۲/۰۶/۲۵
عالی بود، گوینده هم عالی بود
فرشته اکبریان
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
جالبه و در سطوح خودش ایده‌ای نو است
arash taherifar
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
هم لحن راوی و هم داستان قشنگ بیان شده
زینب عباسی
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
بسیار عالی برای دوستدارن فرهنگ ایرانی
فرهنگ خاهدانی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خوب بود، صدای راوی هم دلنشین بود.
ع خ
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
بسیار شنیدنی و جذاب بود.
محدثه جلیلی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
حتی برای کودکان هم مناسبه
شقایق
۱۴۰۲/۰۱/۰۴
متن شاهنامه خوبی بود
<< 4 5 6 7 8 9 10 11 >>
👋 سوالی دارید؟