نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت خان رستم - ابوالقاسم فردوسی

حمیدرضا کاکاوند
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
اصلا وقتی شروع می‌کنی به گوش کردن خواب رو از چشم میگیره،،، یک شبانه روز نخوابیدم تا تمومش کنم،،، مثل باتلاق می‌کشه تو خودش،،، عالی بود
Majid Salehi
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
برای من که خیلی اهل خواندن شاهنامه نبودم خیلی جالب بود. گوینده و اصوات زمینه بسیار خوب بود. تفسیر‌ها و توضیحات ارایه شده نیز عالی بودند
ن ک
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
فوق العاده بود و راوی به خوبی جو داستان و مفهوم رو با قدرت کلامش منتقل میکنه و این شروعی برای من هست تا بیشتر به مطالعه شاهنامه بپردازم
Alireza Astaraki
۱۴۰۳/۰۱/۱۷
فوق العاده عالی هم از نظر بیان هم محتوا و هم کیفیت تولید
خسته نباشید میگم به همه‌ی رفقایی که در ساخت این محتوای صوتی زحمت کشیدن
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
این کتاب افسانه هفت خان رستم و داستان‌ها و ماجرای افسانه‌های فردوسی بزرگوار که دوباره نقش بسته، البته اکثرا با این کتاب آشنایی دارند
مریم جنگی
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
گویندگی فوق العاده بود صداهای همراه متن هم عالی بود داستان‌های شاهنامه هم که در فوق العاده بودنشان شکی نیست خیلی دوست داشتم
سارا رفیعی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
عالیییی بود حتما گوش کنید
گوینده بسیار خوبو روان
و بهتر از همه اینکه معنی اشعار بلافاصله گفته میشد و خیلی قابل درک تر میشد
خانم کمالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
بسیار عالی، مگر میشود از داستانها اشعار فردوسی بزرگ لذت نبرد! برای تمام سنین قابل فهم و زیباست
راوی کتاب هم خوانش زیبایی داشتند
محمد کاوند
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
چقدر عالی بود، پشت فرمون ماشین گوش کردم و کیفشو بردم، خیلی وقت بود دوستداشتم شاهنامه بخونم و حالا کتاب صوتییش کمکم کرد👍
hamid babaei
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
درود، راوی به زیبایی اشعار رو می‌خواند و به جا توضیح میدهد. لذتی که این کتاب صوتی داشت، خوانش کتاب متنی نداشت. با سپاس
ali shadan
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
ایکاش بیشتر شعرها تفسیر می‌شد تا اینکه معنی ش گفته بشه. شاهنامه و مخصوصا همین هفت خان پر از نماد هست و سرسری گذشتن ازش درست نیست
م.طاهری
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
واقعا زیبا و نازنین با صدایی دلنشین
ماجراهای ایران پر گوهر و هنر از کلام استاد شیرین سخن فردوسی پاکزاد که رحمت برآمد تربت پاک باد
سارینا
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
خیلی دوست داشتم این کتاب رو بخونم
از خوانش جناب فردوسی خوشم اومد و به شکل صوتی گوشش دادم
واقعا عالیه واقعا افتخار میکنم که ایرانی هستم
Alifthali
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
وای که ایران تهی زرستم و کیقباد شده که خوان‌ها رو یکی پس از دیگری دلیرانه پشت سر بگذارن و ایران و ایرانی رو نجات بدن افسوس
کتاب عالیی بود
فاطمه فلاح
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
خیلی خوشحال شدم که فرصتی برای آشنایی با اساطیر ایران فراهم شده. ممنون از کتابراه بابت تخفیف. کتاب صوتی هست و درراه محل کار گوش میدم
شهناز زمانی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
شاهنامه همیشه برای من سرشار از درس و پند بوده، هفت خان رستم تمثیلی از مشکلات روزمره زندگی‌اند که با ترفندهای مختلف حل میشه
Ramin Sh
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چقدر خوبین شما که آثار فاخری چون شاهنامه ارو اینچنین زنده میکنید.
هر وقت دلم میگیره این کتاب رو گوش میدم و دوباره جان میگیرم😊
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
این کتاب را رایگان دریافت کردم و پیشنهاد میکنم نسل جوان عین من این کتاب رو بیخیال بشن چون کسب کنندس. بیشتر بدرد قشر میانسال میخوره
طیبه احمدی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عالی. بیست. واقعالذت بردم. ممنونم. سالهابود شاهنامه خریده بودم و نمیتونستم بخونم. ممنون که این فرصتو برام ایجاد کردید. موفق و سربلند باشید
ماه سلیمانی
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
بسیار روان و قابل فهم اشعار خوانده و روایات توصیف شد. در انتها هم به جمع بندی و دیدگاه‌های مختلف در مورد داستان پرداخته شد:)
Ali Solati
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
به قدری گوینده قشنگ میخوانه که من جلد اول و که رایگان گرفته بودم از کتابراه سریع رفتم جلد دوم و خریدم واقعا ارزش خریدداره
شهاب خورسندی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
گوینده متن عالی. فوق العاده جذاب. پیشنهاد میشود برای دوستانی که آشنایی چندانی با داستان‌های شاهنامه ندارند.
فاطمه عربشاهی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
تمام داستان‌های فردوسی خیلی زیباست چون قلمشون خیلی گیرا و جذابه.. ولی این داستان رو من جور دیگه‌ای دوست دارم.. واقعا زیبا و آموزنده بود
Setare Akhtar
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
شنیدن و خواندن از فردوسیِ بزرگ برای هر ایرانی از ملزومات است قطعاا لذت بخش خواهد بود
اصغر کریمی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
عالی و زیبا، بر هر ایرانی مطالعه این کتاب برای آشنایی با پیشینه غنی اجداد خود لازم است.
seyyed hasan mousavi
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
ممنون از کتابراه خیلی دوست داشتم از کتاب‌های جناب فردوسی رومطالعه کنم
elham shahmhd
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
هدیه‌ای زیبا و گرانبها و به موقع، حتما یکبار هم که شده باید کامل گوش کرد به چنین داستانهایی
شیرین اقلریان
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
بسیار عالی و دلنشین نقل شده و من بسیار لذت بردم از گوش دادن داستان‌ها. ممنون کتابراه دوست خوب من.
رضا فتحی زاده
۱۴۰۱/۰۱/۲۱
توصیه میکنم در زمانی که رانندگی بلند مدت دارید از این کتاب استفاده کنید.
ناصر محمدی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
هر ایرانی که میخواهد از اران و سرزمین مادر‌ی اطلاعاتی کسب کند باید هفت خان رستم را بخواد مخصوصا پهلوانان ایرانی
مهدی بحرکانی
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
خواندن این کتاب برای هر ایران تجویز شده است.
جزیی از تاریخ ماست و از اثر شاهکار شاهنامه و نوشته فردوسی شیرین سخن.
فیروزه
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
این کتاب رو واقعا دوست داشتم. واقعا جای چنین کارهایی مخصوصا برای کودکان و نوجوانان خالیه. اجرا خوب بود.
فرزانه فیروزی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
کتاب صوتی شاعرها ذو دوست دارم بخصوص فردوسی بزرگ، چون فرصت شرکت در کلاس‌های شعر ندارم پس این گزینه عالیه
Golsa Abasi
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
برای حضرت فردوسی که اصلا بحثی نیست ولی خواستم بگم بیان و نوای دلنشین جناب دامادی و اتقیایی محشر بود واقعا عاشق اثر شدم
Fatemeh74
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
چقد کیف کردم با شنیدن هفت خان 😍 صدای راوی عالی بود و جذابیت کتاب رو دو چندان میکرد. مرسی کتابراه 🌹
Saied Karimian
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ادبیات کتاب عالیست
آقای دامادی از کلمات زیبایی برای توصیف وقایع استفاده کردند
و آقای اتقیایی هم کارشون محشره
فرید رحمتی
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
هر ایرانی باید حتما این کتاب رو گوش بده
اگه گوشش ندادی حتما اولین کتابی باشه که توی این سال جدید گوشش میدید
فاطمه نجارنصب
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
واقعا صدای آقای فرهاد اتقیایی و همینطور ترجمه اقای محسن دامادی، گوش دادن این کتاب رو لذت بخش و ماندنی کرده
وحید
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتاب خوبی بود اگه صوتی نبود شاید من هیچ وقت زمان نمیذاشتم براش ولی بعد خواندن باعث شد کتاب‌های ادبی دیگر هم بخونم
ناهید
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خواندن شاهنامه برای من سخته ولی از شنیدنش واقعا لذت میبرم و کمک بزرگی هم به درست خواندن شاهنامه میکنه
مرسی از شما
شایان دهناشی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
بسیار با کیفیت و عالی، هم گوینده صدای خوبی دارد، هم از صدا‌های مرتبط و فضا سازیه بسیار عالی استفاده شده
M برزو
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
شاهنامه فردوسی داستانهای متعددی داره
وهفت خان رستم هم یکی از دلنشین داستانهاست که انتخاب شده بود
متشکرم زیبا بود
رضا موثق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
سلام. کاری عالی نثر بسیار روان و انتخاب اشعار برگزیده بسیار زیبا. امیدوارم همه قصه‌های شاهنامه رو انجام بدن
مریم اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این سری مجموعه داستانهای شاهنامه فوق العاده زیبا هستند. و صدا و بیان جناب اتقیایی این زیبایی رو صد چندان کرده.
فاطمه معینی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بسیار زیبا و شنیدنی است با روایت شیوا و دلنشین که از شنیدن آن لذت میبریم.
سپاس بیکران کتابراه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
اتنا کاربخش
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
شاهنامه دیگه احتیاجی به تعریف نداره
خیلی عالیه
توصیه میکنم حتما گوش بدید
من ترجیح دادم مختصر توضیح بدم☺️
الهه عباسی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
ممنون از هدیه یلدایی کتاب راه به همراه پسرم گوش کردیم و لذت بردیم حتما جلد‌های دیگه رو تهیه وگوش میکنیم
Reza me
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
واقعا عالی و پر محتوا
سرشار از درس‌های مهم
این کتاب غرور یک ایرانی رو به وجد میاره
و کاره راوی گری بسیار قوی
تشکر
تیتانیوم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
بسیار عالی بود تلفیق شاهنامه و صوت ترکیب خوبی بود و بسیار روان توضیح داده شده و میتوانیم با کتاب سفر کنیم.
Ensie Romina
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
ممنون کتابراه.. برای هدیه یلدایی بسیار زیبای امسال شما
لذت بردم ازین نمایشنامه زیبا و شنیدنی
یلدایت مبارک
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >>
👋 سوالی دارید؟