نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت خان رستم - ابوالقاسم فردوسی
4.7
1232 رای
محبوبه علیدادی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
10
واقعا کتاب عالی است و این که هم معنی شعرها رو میخوندن و هم خود شعرها رو به نظرم جذابش کرده بود چون اگه فقط شعر بود شاید معنی بیشترشو نمیتونستیم درک کنیم ولی این طوری به صورت داستان روایت میشد و باهاش ارتباط میگرفتیم و این خوب بود به همه این کتابو پیشنهاد میکنم با تشکر از کتابراه
از بچگی عاشق خواندن کتاب شاهنامه بودم اما بخاطر ترسی که از بزرگی کتاب و درک نکردنش بودم هیچ وقت نتوانستم سمتش بروم اما الان با سپاس از آقای محسن دامادی که این کار بزرگ را برایمان انجام دادن و این اثر فاخر از حکیم فردوسی بزرگ را به زبان ساده برایمان خلق کردند منتظر هرچه بیشتر آثار ایشان هستیم
