نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

Rahil Moradi
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
کاش همه ادم‌ها یک بار این کتاب رو میخوندن
دید من رو به زندگی تغییر داد... بعد از خوندن کتاب انگار که هیچ کدوم از حسرت‌های گذشته رو نداشتم
feyz
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
داستان جذاب و گیرایی بود. علاوه بر لذت شنیدن یک قصه پرکشش، انسان رو به سمت تفکر در مورد ماهیت زندگی و انتخابهایی که انجام میده میبره.
❤M❤
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
رمان خوبی بود ولی متاسفانه مشکلات زندگی فراتر از اینهایی هست که اینجا گفته شداز جمله آخرش خوشم اومد زندگی بعد از ناامیدی تازه شروع میشود
سارا دالوند
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
واقعا عالیه
اگر احساس سردرگمی میکنید و احساس می‌کنید تو گذشته تصمیمای اشتباه زیادی گرفتید و مدام خودتونو سرزنش میکنید این کتاب برای شماس
اذر عامری
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
کتاب جالبی بود و خیلی از سوالات آدمها جواب میده اولش زیاد جذاب شروع نشد و واقعا قصد ادامه نداشتم اما از اواسط کار داستان جذاب بود
Hamyde Hsz
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کتاب بی نظیر بود بی نظیر
باهاش زندگی کردم
صدای گوینده عالی و زیبا بود، ممنونم واقعا
دوباره هم حتما گوش میدم
صدف غلامی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
کتاب جذاب و تاثیر گذاری بود، من دوستش داشتم
صدای خانم نگین خواجه نصیر عزیز هم که مثل همیشه عالی سپاس🙏🏼
mari zare
۱۴۰۴/۱۰/۲۹
یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش کردم بسیار دلنشین بود و بهم ون یاد میده قدر لحظه ها رو بدونیم و نترسیم.
Paria
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
خیلی دوسش داشتم، خیلی حس قشنگی داشت، تو اوج افسردگی و استرس شبا گوش میدادم تا بتونم بخوابم، صدای راوی که واقعا عالی بود
toranj
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
یکی از کتاب هایی که به شما یادآوری می‌کنه که همون راهی که رفتین تصمیماتی که گرفتین در لحظه بهترین بودن
Arezo
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
برای کسای که همیشه از زندگیشون ناراضی هستن خوبن اونای که سریع ناامید میشنو دست به خودکشی میزنن (من خودم اینجوری بودم)
یاسمن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
خیلی خیلی اثر بخش بود. داستان کشش داشت و دوست داشتی زود تر ببینی ادامش چی میشه و همین جذابش کرده بود. پیشنهادش میکنم.
چیمن گودرزی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بسیار شگفت انگیز و تاثیر گذار بود، دیدگاهتون رو نسبت به زندگی عوض میکنه، نویسنده ش باید یه آدم نابغه باشه
سپهر توحیدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
بی نظیر همه چیزش عالی بود. کسایی که مثل من خیلی حسرت گذشته رو میخورن حتمااا باید گوش بدن…مرسییی مرسیی
مریم خردمند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
عالیترین کتاب صوتی واقعا لذت بخش بود داستانی که واقعا میشه باهتش زندگی کرد و تحمل ادم و برای درک سختی بالا میبره.
atiye eghtesadian
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
این کتاب واقعا جذاب بود آدم رو یهو پرت میکرد به دنیا‌های متفاوت انگار شخصیت اصلی من بودم... واقعا کتاب متفاوتی بود
ستاره
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
بسیار مفید و آموزنده و بیان کننده حقیقت زندگی، کتابی جذاب که هرگز شنونده را خسته نمی‌کند.
صدا و لحن گوینده عالی
زهره مختاری
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
کتابی که باید بیش از یک بار خوانده شود. داستانی برای همه‌ی انسان‌ها یکی از بهترین‌کتاب‌هایی که میشه خوند
مریم امیرى
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
قشنگ بود. فلسفه اى ساده در قالب داستان گویى. برعکس دنیاى صوفى که داستان و قصه اى نداشت و بیشتر فلسفى بود.
ساجده جلیلی نیک
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
عالی بود کاش بتونم یه کتاب به قشنگی این کتاب دوباره پیدا کنم عاشقشم صدای گوینده‌ها عالیییییی کیف کردم 😍😍♥️♥️♥️
پوریا پاکشیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بسیار شنیدنی. از جمله کتابهایی که در جهان بینی تون تاثیر میذاره. ترجمه و گویندگی بسیار خوبی داره. پس در انتخابش شک نکن.
آتوسا زینلی
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
بهترین کتابی که تو زندگیم خوندم امیدوارم برای هر کسی تو زمان درستش خونده بشه که با همه وجود قابل درک باشه
نازیلا سازش
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
هر قدر از خوبی این کتاب بگم کم گفتم، عالی، بینظیر اگر اهل فلسفه و... هستی حتما بخون
لقمان عارفی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
کتابی فوق تلعاده، هر کسی باید این کتابو چند مرتبه بخونه تا خووووب درونی بشه.
حتما بخونید
ساره مرادیان
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
کتاب عالی بود به نظرم هرکسی باید این کتاب رو داخل کتابخونه داشته باشه... اجرا عالییی
sarah shmhmdi
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
این کتاب عالیه. یکمی وایب فیلم مستر نوبادی رو داره. مت هیگ خیلی قلم عمیقی داره.
مهران رشیدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کتاب خانه نیمه شب یه موضوعی خواندنی داره و آدم رو جذب خودش میکنه بسیار عالی بود ممنون از کتابراه
Pouriya Shekari
۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خیلی قشنگ بود ولی وسط داستان که برسید متوجه مفهوم کلی این داستان میشوید. ارزش شنیدن رو داره
raha moradi
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
عالی بود با اینکه من معمولا خیلی کتاب‌های این مدلی نمیپسندم اما این کتاب شاهکار بود
Fatemeh74
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
داستان جالبی داشت راوی هم خیلی عالی کتاب رو خوند 🥰 مرسی ار کتابراه و نشر ماه آوا
کتایون ودودی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کتاب خوبی هست و حتما حداقل یکبار باید خونده بشه. در قالب داستان درس جالبی به آدم میده
negari
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
کتاب خوبی بود ارزش گوش دادن داره اما ایراداتیم داره که برام جای سوالش بی جواب موند
فهیمه مبشری
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
صدای گوینده عالی بود
و اینکه زندگی‌های مختلف در شرایط مختلف رو شرح میکنه خیلی کتاب خوبی بود
Shadi Habibi
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
کتابخانه نیمه شب؛ کتابی زیبا و دلنشین
با بیان مفاهیمِ پیچیده به زبانی ساده و قابل باور‌...
نسیم نعمتی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بی نظیر بود بنظرم هر کسی که دوست دارین اول خودتون بعد دیگران این کتاب بهش هدیه بدین💕🦾
Solmaz Mehrjoo
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
خیلی مفید بود یه کتاب انگیزشی هست احتمالات مختلفی که زندگی هر کسی میتونه داشته باشه
همای سعادت
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
به نظرم همه باید یک نسخه ازین کتاب رو داشته باشن.
هر وقت دپ شدیم بدردتون میخوره
جواد مدنی پور
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
بسیار کتاب عالی برای کسانی که حسرت زندگی نکردشون رو همیشه همراهشون دارن❤️❤️🌹🌹🌹
Reza
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
یجوریه ادم از زندگی که داره یجورایی لذت میبره یا حداقل میتونه درک کنه چرا به خیلی چیزا نرسیدیم
معصومه مولایی
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
عالی عالی بود
هم اجرای زیبا داشتند و هم مضمون کتاب خوب بود خیلی دوست دارم دوباره گوش کنم
شادی کفایتی
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
خیلی کتاب جذابی بود به نظرم حتما بخونید
مخصوصا اگر به زندگی جهان موازی کمی اعتقاد دارین؛)
یاسمن_گرنجر
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
دیدم به دنیا تغییر کرد. جالب بود
و اینکه با این یکی ورژن گوش دادم برام جذابتر بود
زینب کاظمی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
کتاب بدی نیست و اینقدرها که توی کامنتها ازش تعریف میکنن جذاب نیست، یکم حوصله سربره
سمیه مزعل
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
گوینده بسیار عالی و دلنشین این داستان زیبا رو روایت کردنند داستان هم جذاب و اموزنده بود
mona shabanii
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
عالی بود. این کتاب باعث میشه دیدگاهت نسبت به دنیا و اتفاقاتش تغییر کنه و کم تر حسرت گذشته رو بخوری.
مریم یاقوتی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
بسیار عالی این کتاب دید بسیار زیبایی از زندگی میده تمام چرا‌ها و اما و اگرهای زندگی رو جواب میده
Danial
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
بعد خوندن این کتاب دیدتون نسبت به همه چی تغییر میکنه و این ارامش زیادی بهتون میده.
sahel zargar
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
کتاب بینظیری بود، دیدگاه انسان و به زندگی تغییر میده و برای شروع یک زندگی جدید انگیزه
میده
نگین یوسفی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
کتاب کشش خاصی داره و واقعا خوبه نظرم در گوینده هم خیلی خیلی خوب صدای شخصیتها رو در میاورد
فاطمه اسدی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
واقعااا کتاب فوق العاده ایه بعد مدت‌ها یه داستان پر کشش و دوست داشتنی شنیدم نوش شد به جونم😁
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟