نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

هاله شهیدی
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
کتاب بی نظیر
حتما توصیه میکنم
hossein rajabi
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
بی نظیر ارزش چندبار خواندن رو داره
کبری پابرجا
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
بسیار عالی بود. دیدگاه متفاوتی بهت میده
سارا مرتضوی
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
بسیار از این کتاب لذت بردم
فرشاد پاشایی
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ازون کتابایی که دوست نداشتم تموم بشه...
حسین قیطاسی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
بهتر از چیزی که فکر میکردم بود
سارا A
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
به نظرم ارزش خوندن رو داره
Naghmeh Mo
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
کتاب جالبی بود٫ لذت بردم از گوش کردمش
حنین قاف
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
کتاب خوبیه و قشنگ تر از همه قسمت آخرشه
رعنا ابوالقاسم
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
بسیار کتاب جالب و تأمل برانگیزی بود
علیرضا نائینی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
کتابی زیبا با صدایی دلنشین
سارا جنتی زاده
۱۴۰۱/۰۸/۲۵
نگاه قشنگی به زندگی داده
نسیم
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
یه کتاب عالی با صدای عالی🙏🏻
Nader Mansoory Mansoory
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
بسیار کتاب خوبیه.
به همه توصیه میکنم.
فاطمه عبداله زاده
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
بسیار سرگرم کننده و جالب
الهه کریمی
۱۴۰۱/۰۷/۰۱
عالی بود دیدمو باز کرد
امیر کریمی
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
عالی بود هم صوت خواننده کتاب هم داستان
سارا سرمدیان
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
فقط میتونم بگم عالی بود
عاطفه بیگدلی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
به درد بخور بود و قشنگ🙂
سحر پویانفر
۱۴۰۱/۰۵/۲۱
خیلی این کتاب رو دوست دارم
وحیده نظری
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
فوق العاده عالی و پرمعنا...
مریم شیرزادخانی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
✨ هر شب گوش دادنش باعث آرامشه:)
Vahid Behroozi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
به معنی واقعی کلمه دل انگیز
Mona abbaspour
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
جذابیت زیادی داشت
نگین اکبری
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
بهترین کتاب دنیا
مریم همتی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خیلی فانتزی بودوغیرواقعی
<< 1 2 3 4 5 
👋 سوالی دارید؟