جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
داستان و رمان
›
داستان و رمان خارجی
›
علمی و تخیلی
›
کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ
مت هیگ
،
امین حسینیون
نشر ثالث
،
نشر ماه آوا
دسته:
داستان و رمان علمی و تخیلی خارجی
کتاب صوتی
4.6
378 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
Ali Khorasani
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
گویندگی عالی بود، در رابطه با کتاب باید گذاشتش در دسته کتابهای فلسفه و معنای زندگی.
بهار
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
0
0
کتابه بی نهایت زیباییه و گویندهی این کتاب هم زیباییشو چندین برابر کرده 🌸
زهرا zc
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
0
0
کتاب و موضوع خیلی قشنگه اما صد حیف که بیان راوی اصلا به نظر من جذاب نبود.
سیما رازپوش
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
0
0
کتابی با خوانش بسیار جذاب وموضوعی انگیزشی برای انسانها خصوصا جوانان
Ava
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
کتاب واقعا قشنگه بنظرم ارزش حداقل یکبار خوندن رو داره و من واقعا لذت بردم
حسین میرزایی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
0
0
خیلی اونجوری که تصور میکردم نبود اما ایده خوبی داره و ارزش شنیده شدن رو داره
سلاله شاه قاسمی
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
0
0
واقعا لایق جایزهای که برد بود
ی ایده و شروع خلاقانه
وی پایانبندی تاثیرگذار
M.a
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
فوق العاده بود من عاشق این کتابم و از کتاباییه که دوست دارم چند بار بخونمش
سروش بروشک
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
0
حتما بخونین، مخصوصا کسانی که فکر میکنن فرصتهای مهمی رو از دست دادن
الهه گل کار
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
0
واقعا کتاب جالبی بود. زندگی در موقعیتهایی که ممکن بود تجربه کنیم.
forough amini
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
0
بعد از خوندن این کتاب حس رضایت از انتخابهای زندگیم، در من بیشتر شد
سیده پریسا هاشم نژاد
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
0
من دوستش نداشتم و تا آخر نخوندم بنظرم خیلی شخصیت داشت همش گیجمیشدم
سمیه سخنور
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
توضیح زندگیهای موازی در غالب داستان عالی بود، صدای گوینده هم دوس داشتم
ثنا فتحی آذر
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
کتاب فوق العاده زیبایی بود و نشون داد که حسرتها ارزش ندارن و عملا پوچاند.
زهرا فیض اباد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
کتاب بسیار خوب و مفید برای درک بهتر و بیشتر اصل وجود و هدف زندگی
زهرا ماهوری
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
0
دوبار این کتاب روخوندم وبهتر ومحتوای اصلی کتاب رودرک کردم ♥️
آریا من
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
کتابی خوبی بود گوینده بسیار خوب وعین قصه داستان را زیبا روایت میکرد ممنون
مژگان مرادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
0
0
میتونم بگم بینظیره توصیه میشه به شدت👌🏻
m.s
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
0
0
واقعااااا فوق العادست
شنیدنش برای همه لازمه قطعا
سارا کیهانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
0
کتاب قشنگی هستش و حس تجربه زندگیهای مختلف رو به آدم میده
عاطفه کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
خیلی قشنگ و زیبا بود. گویندگی هم عالی بود
Sara Kheirandish
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
0
0
بسیار کتاب جالب و آموزندهای بود، لذت بردم
شکیلا جعفری
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
0
کتاب خیلی خوبیه و کمک کرد کمتر خودمو سرزنش کنم
مریم شکرچیان
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
0
دو بار پشت سر هم از اول گوش دادم... عااالی
سعید زراینه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
0
0
تلنگری است که سقلمهای مثبت را موجب میشود.
Maryam
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
0
0
یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش کردم عالی
Mehdi
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
0
0
زیبا بود خوشم اومد و ازش لذت بردم
ممنون از کتابراه
الهه نادری
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
داستان سرایی نداردی کتاب روانشناسی کسل کننده
امیر هامون
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
بیشمار انتخاب در زندگی همه وجود داره عالی بود
علیرضا مرادبیگی
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
0
0
کتاب جذابی بود مخصوصا با صدای دلنشین گویندهی محترم
فرشته اتحاد
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
بسیا بسیار عالی بود و بهت میگه که چطور از داشته هات لذت ببری
Mohsen Pasandi
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
داستان بسیار جذاب و فوق العاده بود از نظر من
Mhds sanjarani
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
0
واقعا لذت بردم از این کتاب مخصوصا با صدای دلنشین گویندش
آیدا شیرانی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
کتاب خیلی مفیدی بود و من از خواندش لذت بردم.
رهام موسوی
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
کتاب عالی بود کلی به آدم امید به زندگی میده
م حجتی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
0
عالی بود، ممنون از کتابراه و گوینده بسیار خوب کتاب.
نیلوفر رافتی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
کتابی جالب و بی نظیر پر از معنا و مفهوم با زبانی جذاب
Nazi N
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
0
0
بسیار کتاب زیباییست حتما خواندنش رو به همه توصیه میکنم
نسترن ملکی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
صدای راوی خیلی دلنشین بود و همینطور داستان جالبی داشت
میترا ن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
0
کتابی که حال و هوایتان را عوض میکند... 👌
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
0
کمی دلسرد کننده هست و امید اینده روشن رو به خواننده میده
ختن بختیاری
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
0
0
بینظیر است میلیون میلیون در مورد ارزش زندگی آموختم
Sima seyfi
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
0
0
تو کتاب خونه من ۳کتاب برتر من هست
شقایق شفیع پور
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
0
0
خوانش و ترجمه عالی بود
محمد حسین دبیرزاده
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
0
0
من دوست داشتم همه چیز عالی بود
الهام سلطانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
0
0
واقعا دوسش داشتم...
Gelareh kalvani
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
0
0
عالی بود.... ممنونم ازتون
sara ahmadi
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
0
0
حالمو خوب کرد، صداگذاری هم عالی بود
Mahtab. Bay
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
0
عالی نوشتاری زیبا گویشی عالی
رضا احمدیاری
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
0
0
به نظرم همه باید این کتاب رو بخونن
<<
1
2
3
4
5
>>
👋 سوالی دارید؟