نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب - مت هیگ

Ali Khorasani
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
گویندگی عالی بود، در رابطه با کتاب باید گذاشتش در دسته کتابهای فلسفه و معنای زندگی.
بهار
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
کتابه بی نهایت زیباییه و گوینده‌ی این کتاب هم زیباییشو چندین برابر کرده 🌸
زهرا zc
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
کتاب و موضوع خیلی قشنگه اما صد حیف که بیان راوی اصلا به نظر من جذاب نبود.
سیما رازپوش
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
کتابی با خوانش بسیار جذاب وموضوعی انگیزشی برای انسانها خصوصا جوانان
Ava
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
کتاب واقعا قشنگه بنظرم ارزش حداقل یکبار خوندن رو داره و من واقعا لذت بردم
حسین میرزایی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
خیلی اونجوری که تصور میکردم نبود اما ایده خوبی داره و ارزش شنیده شدن رو داره
سلاله شاه قاسمی
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
واقعا لایق جایزه‌ای که برد بود
ی ایده و شروع خلاقانه
و‌ی پایانبندی تاثیرگذار
M.a
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
فوق العاده بود من عاشق این کتابم و از کتاباییه که دوست دارم چند بار بخونمش
سروش بروشک
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
حتما بخونین، مخصوصا کسانی که فکر میکنن فرصتهای مهمی رو از دست دادن
الهه گل کار
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
واقعا کتاب جالبی بود. زندگی در موقعیتهایی که ممکن بود تجربه کنیم.
forough amini
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بعد از خوندن این کتاب حس رضایت از انتخاب‌های زندگیم، در من بیشتر شد
سیده پریسا هاشم نژاد
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
من دوستش نداشتم و تا آخر نخوندم بنظرم خیلی شخصیت داشت همش گیج‌میشدم
سمیه سخنور
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
توضیح زندگی‌های موازی در غالب داستان عالی بود، صدای گوینده هم دوس داشتم
ثنا فتحی آذر
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
کتاب فوق العاده زیبایی بود و نشون داد که حسرت‌ها ارزش ندارن و عملا پوچ‌اند.
زهرا فیض اباد
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
کتاب بسیار خوب و مفید برای درک بهتر و بیشتر اصل وجود و هدف زندگی
زهرا ماهوری
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
دوبار این کتاب روخوندم وبهتر ومحتوای اصلی کتاب رودرک کردم ♥️
آریا من
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
کتابی خوبی بود گوینده بسیار خوب وعین قصه داستان را زیبا روایت میکرد ممنون
مژگان مرادی
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
میتونم بگم بینظیره توصیه میشه به شدت👌🏻
m.s
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
واقعااااا فوق العادست
شنیدنش برای همه لازمه قطعا
سارا کیهانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
کتاب قشنگی هستش و حس تجربه زندگی‌های مختلف رو به آدم میده
عاطفه کرد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
خیلی قشنگ و زیبا بود. گویندگی هم عالی بود
Sara Kheirandish
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
بسیار کتاب جالب و آموزنده‌ای بود، لذت بردم
شکیلا جعفری
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
کتاب خیلی خوبیه و کمک کرد کمتر خودمو سرزنش کنم
مریم شکرچیان
۱۴۰۲/۰۴/۱۰
دو بار پشت سر هم از اول گوش دادم... عااالی
سعید زراینه
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
تلنگری است که سقلمه‌ای مثبت را موجب میشود.
Maryam
۱۴۰۲/۰۲/۳۱
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که گوش کردم عالی
Mehdi
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
زیبا بود خوشم اومد و ازش لذت بردم
ممنون از کتابراه
الهه نادری
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
داستان سرایی ندارد‌ی کتاب روانشناسی کسل کننده
امیر هامون
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
بیشمار انتخاب در زندگی همه وجود داره عالی بود
علیرضا مرادبیگی
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
کتاب جذابی بود مخصوصا با صدای دلنشین گوینده‌ی محترم
فرشته اتحاد
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بسیا بسیار عالی بود و بهت میگه که چطور از داشته هات لذت ببری
Mohsen Pasandi
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
داستان بسیار جذاب و فوق العاده بود از نظر من
Mhds sanjarani
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
واقعا لذت بردم از این کتاب مخصوصا با صدای دلنشین گویندش
آیدا شیرانی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
کتاب خیلی مفیدی بود و من از خواندش لذت بردم.
رهام موسوی
۱۴۰۱/۰۹/۲۹
کتاب عالی بود کلی به آدم امید به زندگی میده
م حجتی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
عالی بود، ممنون از کتابراه و گوینده بسیار خوب کتاب.
نیلوفر رافتی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
کتابی جالب و بی نظیر پر از معنا و مفهوم با زبانی جذاب
Nazi N
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
بسیار کتاب زیباییست حتما خواندنش رو به همه توصیه میکنم
نسترن ملکی
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
صدای راوی خیلی دلنشین بود و همینطور داستان جالبی داشت
میترا ن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
کتابی که حال و هوایتان را عوض میکند... 👌
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
کمی دلسرد کننده هست و امید اینده روشن رو به خواننده میده
ختن بختیاری
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
بی‌نظیر است میلیون میلیون در مورد ارزش زندگی آموختم
Sima seyfi
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
تو کتاب خونه من ۳کتاب برتر من هست
شقایق شفیع پور
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
خوانش و ترجمه عالی بود
محمد حسین دبیرزاده
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
من دوست داشتم همه چیز عالی بود
الهام سلطانی
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
واقعا دوسش داشتم...
Gelareh kalvani
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
عالی بود.... ممنونم ازتون
sara ahmadi
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
حالمو خوب کرد، صداگذاری هم عالی بود
Mahtab. Bay
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
عالی نوشتاری زیبا گویشی عالی
رضا احمدیاری
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
به نظرم همه باید این کتاب رو بخونن
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟