نظر مریم امیرى برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، امین حسینیون
۴.۶(امتیاز ۳۷۸ نفر)
مریم امیرى
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
قشنگ بود. فلسفه اى ساده در قالب داستان گویى. برعکس دنیاى صوفى که داستان و قصه اى نداشت و بیشتر فلسفى بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟